schatjes ook even voor jullie, ikkedus smste mij net: Heej meiden, hoe is het met iedereen? Hannah drinkt goed, heb gelukkig veel melk. Ze heeft veel last van haar darmpjes door de taaie poep. Daarom ob elke voeding haar op mijn blote buik gelegd anders slaapt ze niet. Vermoeiend maar ook heerlijk! Ik heb een grote privekamer en Bas mag hier ook slapen. OH JA: ze is 51cm en 3100gram! *foto's komen!* (volgend smsje, nadat ik vroeg of ze al richtlijn weet wanneer ze naar huis mag) we hebben in principe 8 dagen deze kamer, verder is het afhankelijk hoe ze groeit en eet, en of ze zelf haar temperatuur kan regelen. Maar ze doet het boven verwachting!
@Ms Rock gefeliciteerd meid. Geniet ervan. Wat voel je allemaal? Ik hoop dat ik vanavond of morgenvroeg ook positief test dan mogen jullie mij ook op de zwangerlijst bijschrijven, I hope so. @an wat balen meid, maar miss moet je inderdaad die dagen aanhouden en ben je wel gewoon zwanger. Ik duim voor je.
lieve meiden, ik wilde me weer aansluiten bij jullie. Maar ga het toch niet doen. Elke keer zie ik het lijstje voorbij komen en zie ik de rondes van hoe snel jullie zwanger waren en dat merk ik toch beetje moeilijk te vinden ik zal af en toe wel even spieken hier! Maar ik zal jullie toch weer gaan verlaten! Sorry.... knuffel voor allemaal! EN geniet van jullie (snelle) zwangerschap
@bezigbijtje: je moet doen waar jij je goed bij voelt meid maar je bent altijd welkom hier! en mocht het raak zijn dan wel laten weten he?!!! @wolfje: ah leuk dat smsje! maar dat is nog een flinke dan voor die tijd! gelukkig gaat alles goed met ze! @msrock: jaaaaaaaaaaa!!! gefeliciteerd meid!! we willen natuurlijk wel een foto zien van de test he!!
Ik sluit mij hier helemaal bij aan! Zo fijn om te lezen dat Hannah het zo goed doet, doe Ikkedus veel groetjes! MsRock: gefeliciteerd! Hopelijk krijg je een plakbeeb Bezigbijtje, veel succes, ik duim voor jou en strooi wat HCG voor je: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Owww meiden, dank jullie wel!!!! Ik besef het nog niet echt!!! Ik was vrij vanmiddag en gelijk vanuit mijn werk naar de drogist om nieuwe testjes. Ik geloof het niet! Maar wederom weer positief vanmiddag! Foto houden jullie tegoed van me ok??? Ik zal vragen of manlief woensdag de camera mee naar huis neemt. Dan krijgen jullie em dan!!! Ik hoop dat ik snel op mijn blauw-roze wolk mag gaan zitten... toch maar een bannertje uitzoeken dan....
Dat lijstje begint idd behoorlijk pijnlijk te worden, ronde 12 bah, ik vind deze ronde 9 al vreselijk
gefeliciteeeeeeeeeerd msrock!! ik denk nog even snel bijlezen voordat ik weer in de auto vertrek.. en wowie!! een positest erbij netjes!! van harte meid, geweldig!!
an: hehe wat raar dat je vandaag geen streepje zag hopelijk over een paar dagen toch weer een posi test in je handen te hebben meid, duim voor je!!
oeh heb net even het smsje gelezen wat bb heeft gekregen vanuit het ziekenhuis, echt super! om te lezen dat alles goed met hannah gaat.. spannend zeg..
haaij lieverds alles hgoed?an jammer van die test en ms rock gefeliciteert en die foto's willen wel wel zien hoor hoe is het verser met iedereen ben moe misselijk af en toe en veeeeeeel honger.....hier sneeuwt het nu...
ik was zoooo trots dat ik niet misselijk was en niet over pot heen hing elke dag.. maar vanmorgen toen was het verkeken!! hoeraa! 1ste ochtendmisselijkheid en een warme omhelsing met mijn wcpot beleefd wat was dat intersant hahaha.. verder hier alles goed.. en met de andere meiden?
Gefeliciteerd ms rock, wij lopen op1 dag gelijk!! @nouvy,echt vervelend he die ochtendmisselijkheid! @an overmorgen weer posi hoop ik!! @bezigbijtje,kan me voorstellen,erg frusterend als het dan zelf niet lukt!
Ik heb net postief getest, heb wel de hele tijd een Beetje ongi pijntjes hoort dat ook bij de eerste symptomen ....???
Dank je wel lieve meiden!!! Er waren een aantal die vroegen wat ik voelde... ~op 2dpo... ongikrampjes.. toen dacht ik.. het zal misschien zo kunnen zijn ~op 5dpo maagzuur en diarree en mijn borsten begonnen pijn te doen, diarree heb ik nu nog, borsten doen nu nog pijn sindsdien ~vanaf 7dpo regelmatig ongikrampjes ~8dpo supererge steken in mijn baarmoeder, 3x ~10 dpo erge last van mijn onderrug erbij Op dit moment.. reuzeveel honger, pijnlijke borsten en soms van die rare pijntjes in mijn onderbuik en ongikrampjes
ik heb wel last van misselijkheid en kokhalzen en gevoel alsof ik moet overgeven nou nog niet echt gebeurt hoort dat wel?geen krampjes meer en wel weer meer rommelende darmpjes en boobs die steken af en toe....ik wil me echo dan weet ik of alles goed is zal wel zijn maar toch..