hehe heb wel een extra matrasje ervoor gekocht die dingen die je erbij krijgt is kei hard! maar vind t ook nog wel even gezellig haar op de kamer, mama moet ook even wennen aan alleen slapen maar binnenkort gaat ze naar haar eigen kamertje
@ikkedus: heb net je foto's zitten bekijken, echt heel mooi! en wat een lachebekje is hannah zeg! wel fijn dat het nu zo goed gaat met slapen in dat campingbedje! @serin: maagzuur haha heeeel herkenbaar! en ik moet je teleurstellen: dat blijft tot de bevalling ik had op een gegeven moment de rennies overal liggen haha. je mag er trouwens gerust 2 tegelijk innemen hoor, heb ik ook gedaan, want 1 werkte niet genoeg hihi. een troost: zodra je bevallen bent is het gelijk weg @wolfje: ik was de eerste 3 maanden ook verschrikkelijk moe. was net een spook haha. daarna zou het beter moeten gaan weet iemand hoe lang het duurt voordat je na een bevalling ongesteld wordt? ik heb het geluk gehad dat ik na 3,5 week al geen bloed meer heb verloren, maar ben nog niet ongi geworden. weet niet of dat er gelijk achteraan hoort te komen of dat er best een tijd tussen mag zitten.
Hi jesje, wat ik weet is dat er best een tijd tussen kan zitten. Je lichaam moet de hormonen van de zwangerschap nog kwijt raken en t kan zijn dat je cyclus wat moeizamer op gang kan komen
Vannacht anderhalf uur lang harde buiken, zo om de 5 minuten en ook wat pijnlijk. Bij het opstaan verloor ik lichtroze vocht (druppels dus weinig). En nu voelt mijn baarmoeder geïrriteerd... Zou het nu gaan beginnen binnenkort?
hoi allemaal even een vraagje. ik moet 3 mei mijn nod krijgen, maar heb sinds maandag een vermoeden dat het raak is. zere baarmoeder, banden pijn en sinds dinsdag ook misselijk. nou kan ik dinsdag pas testen. hebben jullie ervaring met eerder testen en al verschijnselen voor de test? dit word mijn 3de, maar hebbij de andere 2 geen verschijnselen gehad voor mijn test.
@Meijke wat spannend, miss inderdaad even de vk bellen voor de zekerheid. Hier ook al 2 weken last van maagzuur, pfff. Soms is het niet te verdragen, maar jah. We moeten het ermee doen. We moeten er iets voor over hebben. De groei gaat zeker hard nadat je over de helft bent. Het kan niet snel genoeg gaan haha. We hebben de kinderwagen op zolder staan en elke keer als ik op zolder kom moet ik tegen de kinderwagen aan kjiken en de maxi cosi en dan denk ik laat het maar gauw augustus zijn haha.
Ik zou niet weten wanneer mijn NOD precies is maar ik ga uit van 8 of 9 april, maar ik heb al een aantal dagen zere borsten en last van bandenpijn, vlagen van misselijkheid. Misschien is mijn ei wel eerder geweest?
Hoi meiden, even mijn symptomen op een rijtje, ik heb pas over 8 dagen mijn NOD, maar vorige keer had ik dit ook al vrij snel: *onderin mijn buik, zo bij je bikinilijn (ff goed uitleggen) heb ik heel de tijd het gevoel dat er iets drukt... *ik heb heel heftig maagzuur *ik heb zoooooo gigantische pijnlijke borsten *ik krijg een zwarte rand rond mijn mond heen... *heb borreldeborrels *ben duizelig heel de tijd... *en ben humeurig, dan happy, dan saggo *ben retemoe toen ik in maart de miskraam heb gehad, had ik PRECIES hetzelfde, alleen waren toen mijn borsten ook wat gegroeid, en wat harder... nu doen ze pijn, bij alles!! en ik had toen, en nu ook, het gevoel dat ik zwanger was.... stom he...
MOi78 en Nattasja, het enige wat antwoord kan geven is een test. Moi ik zou wel nog even wachten met testen, nog een paar dag, het klinkt in ieder geval hoopvol, al had ik helemaal geen symptomen toen het raak was Nattasja, ook voor jou klinkt het hoopvol, zit nu ook nog 5 dg voor NOD, je zou kunnen testen met kruidvat 2 voor 5 die zijn heel gevoelig, maar het is denk beter om nog even te wachten Meijke, wat vervelend zeg, ik zou toch voor de zekerheid even de VK bellen, zekerheid voor alles toch
Moi, dat klinkt veelbelovend...hoop het voor je ! Dat maagzuur had ik ook al heel vroeg in de zw.schap, spannend...Wat naar dat je onlangs een miskraam hebt gehad. Ik duim voor een plakker! Brenda, 8 of 9 mei bedoel je? Dat zou wel vroeg zijn voor symptomen, maar inderdaad als je ei vroeger was...Misschien volgende week woensdag een testje doen? Nattasja, ik testte pas posi op mijn NOD, dus over vroeg testen heb ik geen succesverhaal! Mijn test was op 12 DPO nog helemaal wit en op 14 DPO licht positief. 3 mei is dinsdag, en de testen van KV kunnen 4 dagen van tevoren HCG oppikken. Maar goed...bij mij dus niet, dus als het nega is, wil dat nog niet alles zeggen . Succes!
Meijke, ja daarom indd erg vroeg voor symptomen, maar ja je weet het maar nooit en het kan idd dat mijn ei eerder is geweest. Of dat ik nu mijn ei/innesteling heb?? Ik weet het niet. Bij mijn eerste had ik in het begin niet echt symptomen, ja meer plassen en ook wel wat pijnlijke borsten. Kan het me niet meer zo heel goed herinneren wat ik voor de NOD gevoeld heb
meijke direct bellen hoor meid. ik had ook licht roze verlies net na wat weeen. bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben! ze zullen waarsch je pas laten komen als t echt doorzet maar beter laten weten hoe het met je gaat dan dat je achteraf denkt had ik maar gebeld...
moi en nattasja spannend! gewoon over paar daagjes (weer) testen. ik testte ook dag voor nod nega en dag erna licht posi en die middag een vette zwanger bij mn cb
@ikkedus kei leuke foto's joh!! En wat gaat het hard he? @meijke Kan het niet zijn dat je vliezen zijn gebroken als je lichtroze water hebt verloren.... Dan moet je de vk/gyn bellen, want dan mag je niet meer lopen namelijk, de kans is dan aanwezig dan de navelstreng al naar buiten komt.... Dus ik zou echt ff bellen... @iedereen gaan jullie nog wat doen morge met koninginnendag? pffff wij willen naar de goffert in nijmegen maar dat is zoveel lopen dussss.... ff aan kijken hoe dat gaat... En ik ben ineens echt aan het groeien.... mijn buik wasal aardig maar pfffff wordt alleen maar groter en ons meiske is toch een potje druk.. helemaal onderin aa het schoppen duwen etc. Ik moet er soms wel om lachen... En gister leek het wel of dat ik oefenweeen/harde buiken had, voelde heel mijn baarmoeder sametrekken met de bijbehorende krampachtige pijn.... ik dacht hmmmmmm das wel heel vroeg... heb ik ook nooit gehad.... ff in de gaten houde maar... @alle meiden die net voor hun nod zitten en symptome hadden, ik had het ook heel erg en heb dat ook nooit eerder gehad dus had meteen zoiets van ik ben zwanger!! maar zat ook nog ver voor nod... heb 5 dage voor nod heel licht positief getest met de vk testen ik kon het niet geloven was namelijk pas onze tweede ronde.... Dus volg je gevoel want die is het sterkst!! Succes voor de aankomende week!
ja gaat echt super hard en heb het idee dat een tandje doorkomt. af en toe ineens huilbuien constant dingen in haar mond steken enorm veel kwijlen diaree en gisteren dus ook ineens koorts meiden ik had ook ver voor mn nod allerlei kwaaltjes. mijn man zei toen ook als je niet zwanger bent gaan we naar de dokter want dan is er iets anders aan de hand
Ik had helemaal geen kwaaltjes toen ik zwanger bleek te zijn. Dacht juist dat het helemaal niet raak was, maar zo zie je maar je lichaam kan je voor de gek houden. @danielle dat moet je indd wel even in de gaten houden. Oei tandjes, dat is vervelend, maar ze moeten er wel door he.