Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

laat je het ons nog weten;)

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hey dames. Koninginnedag overleefd??

Lekker aankomende week vrij genomen! Ben jarig, ga lekker een dagje naar de kust dagje Efteling en verder helemaal niks!!!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

an; hier erg druk maar wel gezellig..
    efteling gezellig zeg! geniet van je vrije week!

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    zoo klinkt goed an...
    hier ging wel iets beter toen ik sliep...
    alleen nu ook nog knallende koppijn der bij dus bel straks gewoon nog een keer de vk

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden, zie testenforum, gisteravond laat een streep getest! Hij is nog licht, maar hij is onderweg! Nu hopen dat het dit keer blijft plakken!

Gisteren toch getest nadat ik gisteren van 10 tot 13 uur fiks beroerd was... Nu weer hetzelfde liedje... Morgen of overmorgen weer eens testen :)

6. Lora

Lora Lid

7 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,
    Iedereen gefeliciteerd die zwanger is of een baby heeft gehad!
    En ook iedereen suc6 die zwanger probeert te worden!
    Sinds een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben, is allemaal heel pril, maar ben zo blij! Hopelijk blijft alles goed gaan. Het enige waar ik super last van heb is af en toe menstruatie achtige krampen, herkennen jullie dit?

Lora

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi Lora!

Ja, heb ik ook gehad. Is je baarmoeder die flink aan het werk is. :) Ik heb het ongeveer tot week 10 gehad. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou dames ei voorbij en vriend is sinds vandaag weer beter grrrr dus ik weet zeker dat deze maand het NIET gaat worden maarja niks aan te doen, kan het hem ook moeilijk kwalijk nemen, zaad is toch waardeloos als hij ziek is... baal wel maarja gewoon afwachten tot volgende maand

gisteren eerste dag gewerkt in de kantine van het zwembad, leuk om te doen, supergezellig ik ga nu maar eens de pc afsluiten vriendjelief begint al te zuchten vind het niet gezllig

9. Lora

Lora Lid

7 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!
    Fijn te horen dat ik niet de enige ben. Gaat alles verder goed met jou zwangerschap? Jij bent al een mooi eindje op weg.. was ik maar zo ver!!

Lora

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja hoor, het gaat allemaal prima! Heb wel een aantal bloedingen gehad maar ukkie blijft lekker warm zitten! :) We hebben een sterk meisje! Ik voel me ook goed, maar met dat warme weer ben ik wel extra moe pfff pfff!

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @moi: alvast een voorzichtige proficiat!! Duim voor je dat ukkie blijft plakken.

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @fidel wat rot meis. Maar net als je zegt, zaad zal niet optimaal zijn geweest. Zat laatst hardop te denken. Je hebt 12 rondes in een jaar.. Klinkt zo bizar

13. Lora

Lora Lid

7 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk zeg een meid!
    Lijkt mij best angstig een bloeding, al hebben heel veel vrouwen dit tijdens de zwangerschap! Gelukkig voel je je goed! Afgezien van de krampen heb ik ook weinig last, beetje gevoelige borsten en soms wat misselijk. Maar jah, wat er nu nog niet is kan nog komen!
    Suc6 met het warme weer!

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Niet teruggelezen, want het is weer zover...vannacht met bloedingen en weeen opgenomen in het zkh. Nu is alles weer rustig, dus hopelijk dinsdag naar huis. 4e keer in 8 weken... Gelukkig ben ik nu al 36 weken zwanger, dus mocht het gehaald moeten worden is dat okee. Volgende week is de KS gepland, dus nog heel even volhouden :)

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @meijke, wat spannend meid, het gaat bijna gebeuren.

Vriendlief was ziek toen hij ons kind verwekte. Wij hebebn toen gedaan toen hij ziek was en meteen was het raak dus dat wil niks zeggen.

Welterusten allemaal

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wat spannend meis. Toi toi toi en hou ons op de hoogte!!!

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nog even volhouden dan mag je je meisje in je armen houden! Ik hoop dat het tot die tijd rustig blijft!

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ojeetje Meijke,
    nog even volhouden deze week....mijn duimen draaien

19. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    heel veel sterkte meijke

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    heel veel sterkte meijke en hopelijk blijft ze nog ffies zitten tot 37weken... en hoop dat je der dan zo snelmogelijk in je handen houd....zoo ik ben denk gewoon ziek ofzo heb het snacht zooo ijskoud terwijl ik heet aanvoel en overdags precies het zelfde rugpijn is over is nu nog me nek en hoofdpijn.....

Deel Deze Pagina