@meijke: he bah meid, weer opgenomen maar wat je zelf al zegt, je bent gelukkig al 36 weken nu, maar we hopen en gaan er gewoon vanuit dat je kindje gewoon blijft zitten tot volgende week! heel veel succes!! @moi: gefeliciteerd meid! lekker gaan genieten hoor! @fidel: ah meid dat is echt balen zeg:x had ie nou niet even een paar dagen kunnen wachten met ziek worden @nooky: zou kunnen dat het gewoon een griepje is hoor meid. als je zwanger bent is je weerstand gewoon een stuk minder. nou noa is gelukkig weer van haar buikkrampen af. maar schijnt dat dat normaal is de eerste 3 maanden. maar je voelt je zo machteloos he als je ziet dat je kleintje zo'n pijn heeft
Hier, te vroeg gejuicht. Bloedverlies bij het opstaan, dus behalve naar de wc niet uit bed. En...de arts was hier net, ik mag niet meer naar huis voor de KS.... Deze staat...tromgeroffel...9 mei gepland. Hoop dat ze eerder komt, nog een WEEK blijven anders dus hier. Het is het allemaal meer dan waard straks, en ik besef me hoe blessed ik ben...maar ik mis mijn man, de poezen en mijn eigen bedje... Ik zal ook niet heel veel op ZP zijn misschien, lastig reageren vanaf de phone... Knuffel voor jullie
beterschap meijke en hopelijk hoef je niet nog een week te blijven... ik heb vanmiddag om 10 voor 4 een afspraak bij de dokter aangezien ik me echt niet lekker voel....
OOhh meissie!! wat lees ik nu even snel bij van jou.. hopelijk mag je meisje nog een hele week lekker warm blijven zitten bij je!! in iedergeval al heel veel succes en we horen het wel van je.. zooo spannend voor jullie.. (en voor ons natuurlijk haha) nogmaals kom op meid! hoe die kleine nog een weekje warm.. dikke knuff
Even niet veel tijd om bij iedereen te reageren, even kijken wat me nu zo nog even invalt fidel; meid, jammer als je denkt dat het deze maand niet raak zal zijn, maar als vriendje ziek is kun je helaas niks ermee hé an; meid geniet lekker van je weekje vrij! zo te lezen, heb je leuke dingen op de planning staan.. meiden die net zwanger zijn en getest hebben; gefeliciteeeeeeerd! had nog iets gelezen over pas zwanger en menstruatie krampen? dat is normaal, ik heb ze ook tot 8-9wkn gehad.. verder met de andere dames alles okee? hier de vakantie afgelopen, verhuizing zit erop en nu alleen het appartementje even een schoonmaak geven.. vanmorgen naar de vk geweest, alles was in orde, onze jongen ligt al met zijn hoofdje in mijn bekken (ze vonden dat een goed teken? heb even geen idee, want ze kunnen dan toch nog gaan draaien toch? volgens vk weinig kans erop) en de vk moest toch nog even kwijt dat we een flinke knul krijgen hahaha.. meiden ben hier even aan de schoonmaak en dan weer eens werken..
hey meiden! jeetje wat een hoop nieuws ff kijken. fidel dikke knuf voor jou! meiden die getest hebben en posi JOEPIE!!! meijke wat spannend meid! met 37 weken is je kindje niet prematuur en zullen jullie waarschijnlijk de volgende dag al naar huis mogen. ik weet niet of ze dit met jou besproken hebben maar dit zeiden ze tegen mij wanneer je kindje eerder geboren wordt moet ze blijven en afhankelijk van hoe het dan met haar gaat tot de 37 of 38 weken en jij mag dan al eerder naar huis. meest gunstige is dan dus dat ze met 37 of 37,1 geboren wordt dan kunnen jullie daarna lekker samen naar huis hannah is met 36,3 geboren maar het ging blijkbaar zo goed dat we al na 3 dagen naar huis mochten. tot die tijd mocht ik ook blijven ivm mn bloeddruk maar had dus ook gekunt dat ik naar huis moest
ja je hebt cinababy van vsm en infacol tegen krampjes door lucht. helpt ietsje maar ze zijn dan nog niet krampvrij hoor
kom jullie snel een knuffel brengen, sorry, ben erg druk... vanavond ben ik er ook niet lig op bed dan net 5 te kijken kusjes
ohhh meijke spannend zeg duim duim duim dat je kleine meid nog een weekje wil blijven zitten zeg... maar ze zorgen goed voor je!! kan me voorstelllen dat je mannetje en eigen huisje mist.. ehh nooky?? beterschap nieuwe zwangere dames gefeliciteerd en dan hier ook een kleine tromroffel, vandaag toch eens zh gebelt voor de uitslagen, toevallig wilde ze vandaag bellen... zaad is goed, bloed is goed, samenlevingstest wisten we al, goed, alleen nu willen ze een baarmoederfoto gaan maken :S:S en dat schijnt wel pijnlijk te zijn.. als de nieuwe ongi doorbreekt moet ik bellen voor een afspraak want dit moet plaats vinden voor de eisprong. als deze foto gemaakt is en de uitslag met de artsen besproken moeten we op gesprek komen bij onze hoofdbehandelaar... vind wel doodeng nu.. dan nog een vervelende mededeling, helaas geen griepje voor me vriend maar zoals het nu lijkt wondroos.. vanmorgen naar de HA geweest, die stuurde hem door voor een longfoto en bloedprikken ivm klachten, nog even langs het werk geweest en daar had een van de bazen ook wondroos gehad, en die herkende de plek op zijn been + de klachten, dus daar zijn me mooi klaar mee, dus nu aan de antibiotica... vandaag en morgen ben ik wel vrij komt gelukkig mooi uit, want me vriend moet zo min mogelijk bewegen... alleen blijft er niks over van de planning bah bah bah soms zit het wel weer erg tegen...
@Meijke, owww wat lees ik nu! Lig je in het ziekenhuis! Nog een week volhouden dan tot de 9e, ik hoop dat ze lekker warm bij je blijft nog een weekje! Succes meid en sterkte!!! Kussies!!!!! @NookY, hoe was het bij de dokter? @Jesje, gelukkig is Noa weer een beetje beter. Is een veel voorkomend kwaaltje he in het begin.
Ok, heb het even bekeken, lijkt me pijnlijk indd. Maar het is allemaal voor het goede doel! Je hebt in ieder geval al een aantal goede uitslagen te pakken ....
Mogguh dames, afgelopen week ben ik ziek geweest. Spuugmisselijk, buikloop en zweetaanvallen waar je hart opeens in je keel zit. Gister weer 2 "aanvallen" gehad en gezegd tegen vriendlief morgen doe ik gewoon een test. (veel te vroeg) nu hebben we allebei t idee dat er heeeeeeel licht een streepje staat. Zal t?!?! 2 daagjes wachten en nog maar 1 doen dan??
An!! Wat spannend!!!!! Over 2 daagjes maar weer idd, groot inslaan bij de KV ! Fidel, zo'n HSG klinkt pijnlijk, wel fijn dat alle andere uitslagen goed waren. Verder alles goed met iedereen? Ik lig aan de monitor, ze maken elke ochtend een hartfilmpje (standaard als je als zwangere in het zkh ligt). Vanmiddag krijg ik een echo
Nee heb t al een paar keer geprobeerd, maar hij is echt zoop licht en foto van slechte kwaliteit dat je er niks van ziet. Hoe gaat t met jou verder??? Kun je een beetje slapen daar??
Ja gaat best! Heb deze keer een kamer alleen. Wel saaier, maar ook veel rustiger 's nachts. Nog 6 nachtjes...het schiet op!