Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Oh ik vind t zo spannend voor je meid. Gister mijn zus gezien, die krijgt al een buikje. En gisteravond met mijn schoonzus even op de bank met buik zitten spelen. Hij was actief!! Erg leuk.

Nog een paar daagjes en je hebt haar in je handen!!

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ooh bah Fidel, dat klinkt pijnlijk, hoop dat daar ook goed nieuws uit komt....
    Beterschap voor je vriend

Meijke, voor jou schiet het nou ook op alleen erg jammer van dat ziekenhuis, die laatste dagen lig je natuurlijk liever thuis

An......................wat spannend, mijn duimen draaien

3. Lora

Lora Lid

7 feb 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ An, Goh spannend. Ik had ook eerst een hele lichte test de volgende dag was het iets donkerder! Spannend...

Bedankt voor de felicitaties, buikkrampen houden nog wel wat aan. Vannacht ook heel misselijk geweest. Toch ben ik daar wel blij mee want het geeft je een heel zwanger gevoel!

Suc6 iedereen.

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai dames net thuis uit het ziekehuis( dat rijmt)
    de dokter wou uitsluitsel van blindedarm infectie dus gister naar ehbo gestuurd en bloed laten prikken..had 2 onsteking waarden die te hoog waren maar me blindedarm is goed...moest nachtj ter obsivatie blijven ecg gehd voor de baby hard en toch ff kijken f ik stiekum geen weeen had dat was allemaal in orde...
    vanochtend weer bloed laten prikken de onstekingswaarde was goed gezakt voor de zekerheid toch de baby nog keer helemaal gecontroleerd en echo gehad.. ze weegt nu 1kilo ofzo en groeit goed mee hier is de echo...ze kon gister alleen me bloed niet goed prikken want dat wou niet stromen heb in 1arm die kleine prikjes en ander 2....pff maja gelukkig niks geks aan de hand

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Nooky, dat is fijn dat het met de kleine goed gaat !!

Hier kotsiemisselijk, flinke maagzuur, en (.)(.) AUW AUW AUW

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    jaah absoluut nu lekker thuis uitzieke en over een weekje weer terug naar de chirug en kijken of al weer beter gaat anders gaan ze me verder onderzoeken

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Doe je rustig aan meissie!

8. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Nooky wat een gedoe zeg, gelukkig is alles goed en goed uitzieken he, niks overhaasten. Denk aan jezelf en je meisje.

@ Meijke, wat spannend zeg, nog een paar dagen en dan is het zover.

@ An, wat spannend meid, mijn duimen draaien voor jou. Hopelijk is het raak en heb je over een paar dagen een donkerdere test in handen.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Meijke, spannend zeg! Hopelijk gaan de komende 6 dagen voor je snel voorbij!!!! En kunnen jullie lekker gaan genieten van jullie meisje!

@NookY, lekker rustig aandoen en goed uitzieken! Das het belangrijkste! Beterschap meis! xXx

@An, klinkt spannend! Wel aan de vroege kant inderdaad! Maar hoop toch dat ie langzaam aan donkerder gaat worden! Ik duim voor je! xXx

Ik heb vanmiddag toch maar Rennies gehaald, het is niet meer uit te houden, ik heb zulke pijn he! Bah! Het wordt erger in de loop van de dag. 'Smorgens valt het mee, misschien omdat ik dan nuchter ben ofzo?! Werd om 3:00 wakker vannacht en had me een verschrikkelijke buikpijn die uitstraalde naar mijn rug, dacht nog.. misschien wel weeen haha, nee dat kan niet... maar pijnlijk was het wel!! Zal wel verkeerd gelegen hebben ofzo.

Vanmiddag even gebabyshopt, lakentjes gekocht! En de tapijttegels voor de babykamer opgehaald, verven en plafond witten zijn we klaar mee, zometeen gaat mijn man de gordijnroede ophangen en daarna de vloer leggen (makkelijk!, hij heeft de hele week vakantie de stinkerd :p)

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meiden wat een heerlijke babypraat hier, wat leuk en ontzettend spannend allemaal.

fidel voor jou een dikke knuf en voor je mannetje ook :)

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkedus! Je 1e moederdag als moeder!!!! :D

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Meijke, dan wordt jij moeder op moederdag!!!! Tof!! :D

13. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Net nog een test gedaan omdat de teat van vanochtend echt extreem licht was (tuurtest) net dus omo wit. Kan zijn omdat ik natuurlijk gedronken heb vandaag, maar ben dan gelijk weer bang dat ik (en mijn vriend) het ons ingebeeld hebben. Het was zoooo draaien en kijken.

Pfff misschien zie ik(wij) ze vliegen :s

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    an balen zeg en anders morgen gewoon npog keer testen?
    en dames ik doe idd rustig aan en denk aan het kindje en hoop dat ik snel beter ben want elke keer zo snel naar wc moeten rennen is ook niet leuk...pfff...

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky: beterschap meid! maar gelukkig is met je baby alles goed;)

@meijke: oehhh meid wat spannend! nog 6 daagjes en dan ben je mama!:)

@siren: moederdag is 8 mei hihi. ben mijn vriend al hints aan het geven haha. en maagzuur, ja pff ben blij dat ik dat niet meer heb. bij mij werd het in de loop van de dag ook erger.

@fidel: he meid, het zit jullie ook niet mee he? maaar wel goede uitslagen gehad, heel mooi meid!:D

over de buikkrampjes: hoort er idd bij. infacol heb ik in huis, maar heb niet het idee dat het veel helpt. gelukkig heeft noa er maar af en toe last van.

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zit er een bepaalde maximum dosis aan de rennies als je zwanger bent? Of maakt het niet uit? De mevrouw bij kruidvat zei dat ik minder mag dan in de bijsluiter staat. Weet iemand dit??

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Geen idee Siren :(.

Nooky, rustig aan, vervelend zeg! Beterschap

An, wat jammer Omotest, nog een keertje in de ochtend?

Leuk nieuws: Ashley Rose is weer zwanger na 2 MK. Duimen voor een plakbeeb!

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    weet het niet siren...
    weet wel dat gister toen ik nog in ziekehuis lag er een vrouw tegen over me lag die ingeleid was en die binnen 2 uur 3rennies nam....

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ik nam ze gewoon wanneer ik ze nodig had hihi en dan nam ik er altijd 2 tegelijk. en ik heb toch een gezond meisje gekregen;) anders even aan de vk vragen als je er bent.

@meijke: oh echt waar? wat leuk voor ashley rose! :D hoe weet jij dat dan? feliciteer haar maar van mij!;) en hoe is het bij jou? nog last van bloedverlies gehad?

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Siren, er schijnt iets in nederland te zijn wat helpt tegen het maagzuur en evt. misselijkheid... Speciaal voor zwangere vrouwen..... (alsof mannen zwanger kunnen worden hihi) de naam weet ik niet uit mijn hoofd, ff bij de apotheek navragen misschien?

Deel Deze Pagina