@fidel: hopelijk valt het allemaal mee voor je! ik weet eigenlijk ook niet meer wanneer je moet, of heb je dat nog niet verteld? @siren: nou dat is idd niet eerlijk nee. bij mijn werk is het precies zo hoor. toen mijn vader overleed en bij de geboorte van noa heb ik niks van mijn baas gehoord. niet eens een kaartje, beetje jammer. van mijn collega's zelf gelukkig wel.
siren; dat is idd niet eerlijk!!!! fidel; heftig meid, wens je alvast super veel sterkte toe all; knuffels
@siren, wat is het leven toch oneerlijk he. Ik heb ook wel van die dagen ertussen zitten dat het echt helemaal niet meezit, maar ja. @ fidel, veel sterkte meid. @jesje, mijn zus vertelde ook dat het de eerste keer na de bevalling heel erg is, dus ik ben al voorbereid haha. Wat leuk Marco Borsato, die man heeft zon goeie stem, vind hem ook super.
Ja indd, mijn andere collega begon er vandaag over tegen mij. Ze vond het ook niet kunnen. De baas is niet echt attent zei ze. Zij is vorige week geopereerd aan haar been en ze had ook niks gehoord of gekregen. Wij hadden allebei zoiets van, of niets of allemaal iets! Sorry voor het egobericht! Voel me goed! Vanmorgen had ik wel een rennie nodig maar verder valt het mee met de maagklachten. Merk wel dat mijn buik een beetje in de weg begint te zitten, als ik mijn veters wil strikken enzo of moet bukken. Gaat echt hard opeens! Volgende week dinsdag mag ik weer naar de VK voor check-up. Hoe is het met jullie meiden???
Om 12.08 is onze prachtige dochter Nienke geboren! Ze woog 2650 bij de geboorte en we maken het beide goed!
lieve Meijke GEFELICITEERD!!! precies 37 weken! heeeel goed gedaan! ben natuurlijk enorm benieuwd naar je verhaal maar geniet eerst even van jullie gezinnetje. btw Nienke is dus voor MOEDERDAG GEBOREN!!!! die wilde ze gewoon meemaken realiseer je het je al? zondag is je eerste MOEDERDAG WHOEHOE!!! dikke knuffels en geniet van het allermooiste kado dat je had kunnen krijgen. als je vragen hebt dan weet je ons te vinden. en natuurlijk FOTO"S!!!!
@meijke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Nienke. We wachten natuurlijk op foto's, maar eerst lekker genieten. En natuurlijk je eerste moederdag als mama, dat komt helemaal goed. Hopelijk is alles goed verlopen.
fijn weekend zal weinig hier zijn van het weekend ben bezig met alles opruimen en uit elkaar halen voor de verhuizing hopelijk 16 mei de sleutel en daarna hopelijk snel daar in trekken en alles goed maken
uhm ja nieuwe huis moet geverft worden want ga het verven en laminaat moet daar gelegt worden en ook nog tapijt mischien neer leggen...hopelijk heeft de woningbouw alles al gedaan zoals gat in de kelder gedicht en op de kamer waar ik de kinderkamer wil maken zat een gat in de buiten muur voor de droger.... die zouden ze dichten....
Hoi meiden! Zsm het bevallingsverhaal en foto's, maar ben nog in het zkh. Keizersnee viel qua pijn mij niet mee, kan nog niet zelfstandig uit bed naar de wc. Zou met voldoende kraamzorg na 48 uur (vanochtend) evt wel mogen, maar ik zie mezelf nog echt onze portiektrap niet opgaan. Nienke maakt het goed nu. Ze had wat opstartproblemen (middagje couveuse, hoge hartslag, niet goed aan de borst en alles uitspugen wat erin kwam). Ze kreeg bijvoeding uit een cupje maar spuugde ze uit. Zo'n cupje kan ze niet zelf echt doseren en dat ging dan waarschijnlijk te hard. Gisteravond had ze pas 3 luiers geplast (in bijna 36 uur) en in de laatste bleek uitdroging. Dus overgegaan op bijvoeding uit de fles, want anders zou het bijvoeden met sonde moeten. En nu !!! Heeft ze om 23.00/2.00 en 5.00 uur een flesje op. 3*20 ml! Darmpjes ook op gang nu. Zo blij. Ze was 2650 bij geboorte dus niet heel veel over! Ben zo opgelucht, vond het vreselijk dat ze niet dronk. Ik lees gauw bij als ik thuiskom meiden, nu zo weer voeden!
ff een vraagje als jullie druk bezig zijn geweest de heledag voel je de baby dan minder? en als het warmer is zoiezo?