Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wat een verhaal meijke maar fijn dat t nu weer beter gaat :)

nooky zou kunnen als jij druk bezig bent dan wordt de baby 'gewiegd' door je beweging en kan het zijn dat ze dus slaapt. maar als je het niet vertrouwd of je twijfelt ALTIJD vk bellen echt hoor niet achteraf praten maar gewoon doen :)

all fijne moederdag.

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    jij ook fijne moederdag en geniet er van:)
    als ik het niet vertrouw dan bel ik de vk...
    had er idd wel over nagedacht dat als je bezig ben dat je der in slaap wiegt idd en verhuizen en inpakken is ook wel druk in de weer zijn

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hey Meijke!!!! Zat er net aan te denken je een berichtje te sturen om je succes te wensen voor morgen maar dat hoeft niet meer!!!!!!!! :D :D :D Wat er al niet kan gebeuren als ik een dagje niet online kom!!!

Gefeliciteerd met Nienke!!!!!!!!!! XxXxX

Lees net je berichtje, gelukkig heeft ze wat gedronken en gaat het wat beter nu!!! Ik hoop dat jij je ook snel weer wat beter voelt!
    En!, geniet vandaag van je eerste moederdag!!! :D

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @All, fijne moederdag!!!! Geniet van het heerlijke weer!!!!

Wij hebben nog wat adresjes langs te gaan vandaag! We hebben voor de oma's een slab gekocht met... ik pas op oma erop haha we vonden em wel grappig! Gaan ook nog even langs de oma's van mijn man dus druk druk druk!!!

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wat een verhaal Meijke, maar super dat het nu goed gaat met Nienke.

Meiden geniet van moederdag, ik heb vanmorgen een lekker luchtje van mijn vriendje gehad, echt zo lief.

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Goed verwend dus allemaal.
    Wat fijn Meijke dat alles nu goed gaat, hopelijk zijn jullie snel weer thuis en kunnen jullie optimaal genieten van Nienke.

Ik heb van vriendlief vandaag een roos gehad en een blok met beertje voor prullie, voor in de box, zo lief. Hij had er aan gedacht, terwijl ik het helemaal niet had verwachten.

Welterusten allemaal.

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wat een rust hier dames!!

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    goedemorgen en idd wat een rust hier
    hier alles goed en daar an?

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Het is hier inderdaad rustig. Iedereen is nog aan het bijkomen van een weekend met heerlijk weer denk ik :). Hier vanmorgen naar VK geweest om suiker te prikken, Was helemaal in orde. Nu 24 mei pas terug en 31 mei de 3D echo, ben benieuwd. Na vandaag nog 3 daagjes werken en dan hebben we lekker een weekje vakantie. Gaan met 13 man en 2 kindjes naar Center Parcs, lekker genieten.

@ Nooky, ik voel onze kleine de hele dag door, een druktemaker. Als ik met mijn buik tegen bureau aan zit op mijn werk dan laat hij duidelijk merken dat hij het er niet mee eens is haha. Als ik overdag veel doe, dan voel ik hem savonds des te meer haha.

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    als ik druk bezig geweest ben dan voel ik der wat minder dan als ik rustiger aan doe gister heledag gevoelt zeg maar... en vooral als ik op bed lig of op de bank dan voel ik der goed..vanmorgen ook leeek me buik een golfslagbad:p

11. Trine

Trine Actief lid

hey allemaal,

Wat fijn om te lezen dat jullie't allemaal zo goed stellen.

Ik heb deze maand bewust wat afstand genomen van de fora, omdat de vorige 2 maanden zo'n ontgoocheling geweest zijn. Maar nu kan ik me niet meer houden.

Tepels zijn vaak stijf en doen pijn als m'n man erover wrijft, heb zo wat steekjes in m'n onderbuik, vaak hoofdpijn en 's nachts niet meer kunnen doorslapen. Ik ga ervan uit dat het ook deze maand niets zal zijn, want deze 'klachten' had ik vorige keren ook... Zondag is m'n NOD, dus ik hou jullie op de hoogte!:cool:

12. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    hallo dames ..............

Mijn nod is vandaag................

Ik heb sinds zaterdag pijn in me liessen ..............
    echt zo een gevoel van ik ga nu ongie worden maar nog steeds niets...........Ik hoop dat t raak zal zijn

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hopelijk trine voor jou ook weer goed nieuws leuk dat je weer bent:)

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @meijke: meid heel erg gefeliciteerd met nienke!!!! eindelijk is ze er dan he?!! lekker gaan genieten en we zien je vanzelf verschijnen als je weer een beetje bent opgeknapt! en natuurlijk willen we wel graag foto's zien!

@nooky: noa bewoog bij mij ook zo goed als niet als ik bezig was, en als ik dan op de bank zat of in bed lag begon ze te schoppen haha. het is wat ikkedus zegt: door het bewegen wordt ze in slaap gewiegd. dat zal je straks ook wel merken als ze er is. in de wandelwagen en de auto slapen ze als een roos;)

@all: dus de meeste zijn gisteren wel verwend door hun man/vriend of kind. leuk hoor! ik heb een vaasje in de vorm van een gietertje gehad met een plantje en een hartje erin. echt lief hoor! nu moet ik gaan bedenken wat ik ga doen voor vaderdag, is ook de eerste keer voor mn vriend he;)
    oh marco borsato was trouwens echt gaaf!

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hahaha leuk jesje
    en idd was der al achter :)
    droom nu al 4 nachten achter elkaar over de bevalling... echt raar... vanacht ook weer over dat me vriend ineens niet meer wou toen ik ons kindje in handen had... echt raar

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @ Nooky ik kan je een hand geven, ik droom ook heel raar. Dat die kleine van ons al meteen kan lopen en zo groot is en dat er mensen aan mijn bed zitten die ik niet eens bij de bevalling wil hebben, zo raar allemaal. Slaap ook heel onrustig, vriendlief wil nog weleens mopperen over het feit dat hij nog op het randje van ons 1.60 brede bed ligt, oeps.

@ jesje, wat mooi dat het leuk was, Marco is altijd wel leuk volgens mij. Wat een leuke moederdagcadeautje.

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    haha hinderlijk is dat he? die dromen:p
    achja we komen der wel en vriendlief zeg wel eens dat ik hem tegen ze benen aan schop... zelf merk ik der nooit wat van

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

fijn dat er een aantal lekker verwend zijn:D hier niks haha, we doen er niet aan namelijk, ach is ook niet erg;)

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hier lekker eerste dagje weer aan t werk na mijn vakantie. Weer lekker druk dus!

Strak weer ff testjes in huis halen

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

an; spannend, wat zegt je gevoel?

Deel Deze Pagina