dames, ik wil heeeeeeel voorzichtig melden dat ik vanochtend met vriendlief een heeeeel zacht licht streepje heb gespot
@An oh wat spannend meid. Wanneer ga je weer testen, want dan moet hij elke dag donkerder worden. Ik hoop het zo voor je. Zo de koffers zijn gepakt, vanavond nog even het hele huis poetsen en dan heb ik alles weer gehad voor de vakantie. Gelukkig nog maar 1 dag werken en dan een weekje helemaal niks doen. Hebben jullie er ook weleens last van dat je heel licht word in je hoofd en dan net of je ff wegvalt? Schijnt met lage bloeddruk te maken te hebben, heb ik ergens gelezen, maar was benieuwd of jullie dat ook hebben.
morgen ga ik weer testen.. als het weer een streep overleverd ga ik vrijdagmiddag naar de huisarts die weet al van onze poging tot af en heeft al gezegd dat ik naar een gyneacoloog moet ipv een verloskundigen (gezien mijn geschiedenis)
spannend en licht in me hoofd en weg val gevoel herken ik...dacht dat het door te snel opstaan kwam ofzoiets
@an: oh wat spannend meid! heb je een foto? soms mis ik die tijd wel hoor, van het testen en zwanger zijn. is allemaal zo spannend he! daarom blijf ik hier trouw plakken, kan ik met jullie mee genieten haha en bijhouden hoe het ervoor staat met de niet-zwangeren. @ikkuh: dat heeft idd te maken met een te lage bloeddruk, maar kan ook ijzertekort zijn. ik had dat vroeger toen ik jonger was regelmatig en dan had ik ijzertekort. dus als je naar de vk moet even melden, dan kunnen ze je daar op prikken, is namelijk een zwangerschapskwaal. @meijke: hoe is het met je meid en met nienke? gaat alles goed? ben je lekker aan het genieten van je kleine meid? we willen wel foto's zien van je meisje als je weer wat bent opgeknapt hoor!
@An dank je wel, zal wel lukken, we gaan er in ieder geval voor zorgen dat het lukt haha. @jesje, bedankt voor je reactie, zal het de volgende keer aangeven bij de vk. En zal vast beginnen met meer appelstroop te eten . Heb het alleen gister ff gehad, maar dat komt wel goed. Ik dacht dat je rond deze tijd de kleine minder zou voelen omdat hij/zij minder zou slapen, maar ik voel onze kleine jongen de hele dag, pff .. heeft geen moment rust haha.
volgens mij ook... alles goed hier verder? hier wel ben alleen op zoek naar zwangerschapscursus waar ik ga wonen weet alleen niet waar ik dat kan vinden? is dat gewoon via de kraamzorg? of kan het via andere?
hier gaat niet zo best, ben mega sjaggie... bah verder erg buik en rug pijn net alsof ik ongi moet worden...bleh
Niet opgeven hé Wolfje22! Ik heb vandaag megaveel hoofdpijn, af en toe steekjes in borsten en buik, 's morgens misselijk en vreemde smaak in mijn mond... Pfff, ik maak mezelf waarschijnlijk weer helemaal gek!
Nooky ik zou gewoon evem googlen, op zwangerschapsyoga of wat dan ook met je woonplaats, zo heb ik dan voor mij ook gevondem
Dames! Heb weer lekker veel bijgelezen van de afgelopen dagen zie ik! Rugpijn wordt in de loop van de dag erger op mijn werk (38 uur), nu als ik 's avonds thuis ben en ik rust wat wordt het langzaam aan minder. Maar jammer genoeg kan ik op het werk niet rustiger aan doen, pffff! Gister check gehad bij vk, alles was goed! Ons meisje heeft een hartslag van 144, leuk detail! Op het werk hebben wij 21-6 een teambuilding en ze willen perse iets sportiefs doen, je bent verplicht om te komen. Teambuilding noemen ze dat nou ja... lekker om het al zo te melden he. Als het iets is wat gevaarlijk is voor mijn kindje of ik het lichamelijk niet aan, dan laat ik het voor wat het is! Maar mijn collega die het organiseert houdt rekening met mij, vertrouw wel op haar hoor! Tegen die tijd ben ik toch al 31 a 32 weken. @An.. spannend zeg! Ik duim voor je dat hij donkerder wordt!!!!! @Meijke, hoe is het met je? Hoe is het met de meisjes Hannah,Noa en Nienke??