@ms rock... hier precies zo alleen geen pijnlijke borsten gehad,, wel wat steekjes... maar pijn in onderrug en pijn in buik absoluut!! heel erg en nu zijn we beide zwanger!! JIPPIE!! Ik had je toch wel gefeliciteerd toch?Nu ikku en an nog posi aankomende dagen en de rest komt er vast sne lachter aan!! Hier alvast wat HCG HCG HCG HCG HGC vangen!!
@nooky, meid maak je je druk omdat niet overgeeft? Ik heb nog nooit over hoeven geven,tenminste in mijn twee vorige zwangerschappen niet, en hoop ook in deze niet! Want ik heb gehoord dat dat verschrikkelijk is! dus maak je daar niet druk dat hoeft! en je echo is echt wel goed,daar duimen we gewoon voor!!
smsje was naar mij hoor mutsy hihi en ik zal zeker laten weten (overal!) hahaha als ik eindelijk zwanger mag zijn
Hej Danielle, ja je had me gefeliciteerd! Superleuk!!!! Kan het me nog niet voorstellen eigenlijk, echt zo raar Tis dat mijn lijf zo anders aanvoelt haha!
ja gek he weet er alles van!!en net gehoord dat vrienden van ons ook zwanger zijn,die zijn al drie maanden onderweg,maar wel kei leuk! zij zijn in juni uitgetelden wij in augustus!! echt super...voel me echt super happy!! wel erg moe...
NOD: December : 16 dec. Ikkuh86: 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 19 dec. an1985: 25 jaar 20 dec. bezigbijtje: Januari : 06 jan. Fidel2010 25 jaar ronde 20, 1e kindje 06 jan. Baby Boom 26 jaar ronde 6, 3e kindje 08 jan. DeniseG 23 ronde ronde 9, 1e kindje 17 jan. Wolfje22 25 jaar ronde 9, 2e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE, pretecho 23 dec ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, echo 6 jan. 2011, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 14 aug.Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje 22 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak 1e kindje
NOD: December : 16 dec. Ikkuh86: 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 19 dec. an1985: 25 jaar 20 dec. bezigbijtje: Januari : 06 jan. Fidel2010 25 jaar ronde 20, 1e kindje 06 jan. Baby Boom 26 jaar ronde 6, 3e kindje 08 jan. DeniseG 23 ronde ronde 9, 1e kindje 17 jan. Wolfje22 25 jaar ronde 9, 2e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE, pretecho 23 dec ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, echo 6 jan. 2011, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 14 aug.Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje 22 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak 1e kindje bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje ikkedus even weet teruggezet
Nooky, maak je geen zorgen, wees blij dat je niet hoeft over te geven ! Ik ben nog geen seconde misselijk geweest en beeb doet het prima! Vanochtend bij de VK ook goed. Gewicht, bloeddruk 95/55 en een driftig kloppend hartje
ga je ons ( en mij) weer verlaten:x... nee hoor gekheid je moet idd doen waar je je goed bij voelt en ik kan best je snappen hoor... het is niet altijd even eerlijk... soms al na 2 of 3 rondes... waarom duurt het dan zo lang voor ons.. maar kop op er is vast hoop in 2011, dat wordt het jaar van alle dames die nog niet zwanger zijn als je ons maar wel op de hoogte houd van NOD's en de uitslagen en als je bij gyn bent geweest hoe het gegaan is etc etc. en je kan me altijd pb-en of toevoegen op hyves Top Profiel - hyves.nl
Voor de dames waarbij het nog niet raak is en voor degene die al wat langer bezig zijn.... Ik snap jullie gevoel. Ik had ook elke ronde veel onzekerheid en verdriet als het weer niet gelukt was. En dan kwam ik hier en zag ik verschillende meiden zwanger worden. Dat doet pijn, daarom wil ik jullie hierbij een hart onder de riem steken! 2011 wordt vast en zeker een prachtig jaar waarin we allemaal zwanger mogen zijn! Houd hoop! Hierbij wat HCG voor jullie!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Dank je wel meiden! Ik kan het manlief nog niet laten geloven. Hij is ook weer weg nu natuurlijk en kan de test niet zien en mms via tel is zo onduidelijk. Die camera is niet zo goed, en hij wil dat ik een CB doe, hij wil de letters zwanger zien staan! A.s. weekend gaan we dat doen. Als ik dat zie is het helemaal echt!