Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    trine die vieze smaak in je mond had ik ook. ik vond het smaken als de oude zilveren theelepeltjes van me oma. zag later dat t als metaalsmaak wordt omschreven. ik heb zo ontzettend veel kauwgom gegeten tijdens de zwangerschap maar hielp geen drol hehe.

Siren heb even copy paste van andere forum gedaan in antwoord op je vraag hoe het met de meisjes gaat :)

rest t gaat heel goed met hannah. slaapt nog steeds braaf in haar bedje bij ons op de kamer. en krijgt 4 flesjes. normaal met 180cc water en 6 schepjes maar met dit warme weer doe ik er meer water bij. s ochtens ook een schepje rijstebloem en savonds 2 schepjes rijstebloem. heerlijk vindt ze dat :D.
    elke dag krijgt ze groente of fruit (nog niet beiden op 1 dag das nog teveel) peer appel en banaan zijn favouriet. wortel is ok en cougette ook. bloemkool werkt ze heel snel weer naar buiten haha.
    verder probeert ze om te rollen maar ze snapt nog niet helemaal dat ze dan haar arm beetje anders moet leggen.
    de klanken die ze maakt zijn nu heel hoog IIIIEEEEUUUWWWWAAAA!!! AAAAAIIIIIIWWWWWWW.... enzo en af en toe WAWA en JA! en NNNNEEEEEUUU....
    de speen trekt ze de hele tijd uit haar mond maar terugstoppen is nog lastig :p .
    ze heeft een favo knuffel een soort lapje met een konijnenhoofdje eraan.
    bed ritueel is slaapzakje aan (ze wordt echt niet rustig zonder) een verhaaltje (kan rupsje nooit genoeg zijn of een andere) en daarna altijd 'bedtijd voor muis' dan slaapt ze eigenlijk bijna meteen. (rond 20:15) tot een uur of 6:30 af en toe wordt ze wakker omdat ze de speen kwijt is maar dat gaat steeds beter. echt slapen doet ze trouwens zonder speen maar dan wordt ze gewoon ff wakker en heeft m weer nodig.
    oh ja en ze staat het liefst. ja echt zit ze op schoot en duuwt ze met haar beentjes en vervolgens staat ze dan heel stevig en probeert zelf haar balans te houden. hou haar wel vast maar is nauwelijks nodig. omdat die drang zo groot is oefen ik het kruipen wat meer want het is heel belangrijk dat dat eerst gebeurt zodat beide hersen helfden goed geprikkelt worden (pedagogische studie gedaan hehe).
    zooooo hele update van hannah hehe.
    nu weten jullie alle ins en outs wil er iemand oppassen? HAHAHAHA
    oh ja en ben vandaag voor t eerst met haar in bad geweest. heel gezellig :D
    AAANNN!!!! spannend :D:D:D *duim* *duim* *duim* *duim*

jesje idd mis het hier ook het testen en het toeleven naar de datum van je ei, echo etc. (wil niet ongevoellig klinken hoor zeker niet voor de meiden die al zo lang wachten)

fidel dikke knuf

meijke hoe was je moederdag?

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wolfje heb je dit voorgevoel ook gedeeld met je vk? misschien kan je iets eerder controle of echo krijgen?

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ikkedus; ja, maar praktijk is aan het overhuizen... nu doen ze alleen bevallingen en spoedjes:(

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wolfje,

Ik heb dat ook een tijdje gehad, zo´n voorgevoel. Was bij mij gebaseerd op dat ik opeens heel veel buikpijn had. Bleek een blaasontsteking te zijn maar met ons kindje was alles tiptop. Kun je niet gewoon even bellen en vragen om advies?? 18 mei is nog een week en stress is ook niet goed voor de baby. XxX

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik begin a.s maandag met zwangerschapszwemmen, ik ben benieuwd! Heeft er iemand misschien ervaring mee??? Wel leuk, ik ga samen met een vriendin!

6. Zeepaardje

siren; kan ik morgne idd wel ff doen, maarja vandaag ook gebeld...

7. Zeepaardje

heb ook altijd zwangerschapszwemmen gedaan tot 40wk, heerlijk en erg gezellig!

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dat maakt niet uit, je kunt beter een x teveel bellen dan niet zegt mijn vk altijd. Ze wilt vooral niet dat je je zorgen maakt! Ze wordt boos als ik juist niet bel hihi!

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Ik heb er wel zin in!! je betaalt per x, wel fijn! Zit je niet gelijk aan een abonnement vast! Als je je een x wat minder voelt kun je zo overslaan.

10. Zeepaardje

siren; tja lekker hoor...bij mij zat het bij me sportschool in, dus dat was voor mij erg prettig, zal toch al bij de prijs in...

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Digitale test gedaan. Niet zwanger... Gister heel de avond beroerd geweest.

Om 14.40 bij de huisarts zijn. Of ik ben zwanger of gruwelijk ziek. Dit klopt in ieder geval niet!!

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    wellicht nog te vroeg om te testen? misschien toch kv proberen?
    succes bij de HA hou ons op de hoogte!

13. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ja zal het doen. Zit er nu echt even doorheen. Zo onwijs misselijk al 3 weken wil ik best incasseren voor een zwangerschap. Maar als ik ziek ben wil ik er vandaag nog vanaf!

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heh An, balen van die nega test! Geen bloed geeft moed meis! Succes bij de HA!

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben zooo ziek, heb me ziek gemeld op mijn werk voor een dagje. Morgen heb ik BHVcursus... moet ik wel naartoe om het een jaar te verlengen. Heb bronchitis, en ben zoooo benauwd!!! Icm de zwangerschap lijkt het wel erger dan normaal zeg! Zometeen ga ik de VK bellen ivm die kramp in mijn benen 's nachts... heb er overdag zo'n last van... echt pijnlijke benen! En die rug he pfff... ow sorry ik wil niet te veel klagen hoor!!!!

Ik dacht bij mezelf vanmorgen, ff een day off.. lekker rustig alleen thuis helemaal niks doen, zegt mijn man ik blijf ook maar thuis heb hoofdpijn... daar gaat mijn relaxdagje!!! Soms wil ik gewoon ff alleen zijn weet niet wat dat is! Maarja, dat zit er vandaag dus niet in. ;)

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden ik kom ff binnenvallen...

Heb zondag nod en waar ik last van heb:

- als ik rustig zit/lig/autorij, steken in mijn baarmoeder??? en steken in mijn lies.
    - pijnlijke tepels, beurse borsten en dan met name aan de zijkant en alleen mijn linker borst.
    - ik boer veel en laat veel scheten, volgens mijn man is een bouwvakker er niks bij hahaha.
    - obstipatie
    - zo verschrikkelijk MOE...

ik zit nu dus 3 dagen voor nod, totaal geen ongi gevoel..

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik duim voor je wendy!!

18. Zeepaardje

@an, meid wat balen van je nega test, sterkte! knuffie

@siren; beterschap voor jou en je man!!! knuf

@wendy; mooi onderschrift heb je van slaap maar:)
    klinkt goed allemaal, zal voor je duimen:)

@hier; ineens posi gevoel sinds vanmorgen dat het helemaal goed zit:D

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wolfje wat fijn!!!!!! Komt helemaal goed meid!!!!

Ik voel mezelf wat minder... heb ontzettend veel pijn in mijn rug en bovenbenen. Nu lees ik hier net dat het ischias kan zijn? Ik hoop het niet!!!! Dan zal het wel zwaar gaan worden ben ik bang. Het feit dat mijn baas niet meewerkt helpt ook niet echt mee. Heb hem opgebeld vanmiddag en de situatie uitgelegd + advies wat ik had van mijn VK om het wat rustiger aan te doen. Wordt er gewoon gezegd, nog 2 maanden volhouden pffff!!!

20. Zeepaardje

siren; pff je moet echt duidelijk je grenzen aangeven meid, sterkte en ff pijn bij vk laten checken en als het idd zo is dan behandeling... s6

Deel Deze Pagina