Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Manlief is een uur geleden naar zijn werk vertrokken. Ze hadden een sleutel nodig die hij heeft. Hij is militair en ze moesten een of ander gebouw in op de kazerne. De hoofdpijn was gezakt zei hij dus is hij toch de middag maar gaan werken. Lekker rustig hier nu. Ik zit eraan te denken morgen toch maar ziek te melden, dan hebben ze maar mooi pech maar zou het jammer vinden van mijn BHV! Wat zouden jullie doen???

Heb dat morgen van 8:00 tot 12:00 om het te verlengen met een jaar.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

siren; dat moet je zelf beslissen...ik kan niet inzien in hoeverre jij je beroerd voelt... en of het haalbaar is... als je zelf ergens een gevoel hebt van ik kan die paar uurtjes wel redden dan zou ik het doen... mocht je het idee hebben dat het geen haalbare kaart zou zijn, bel je af...
    volg je gevoel, sterkte

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai alles goed ik heb weer eens last van me rechter spier in me onderbuik... net de ib60 formulier op de post gedaan morgen hopelijk meer nieuws over het huis:)
    hoe is het verder hier?
    verder geen nieuws

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Dat klinkt allemaal veebelovend.
    @Siren wat vervelend dat je je beroerd voelt, je moet doen wat je denkt dat het beste is voor je. Als jij denkt dat je morgen kan gaan, dan moet je dat zeker doen. Het is wel weer verlengd met een jaar.

@wolfje, wat goed dat positieve gevoel, probeer dat vol te houden. Ik heb zelf de eerste 12 weken ook in angst geleefd, omdat mk bij ons in de familie ontiegelijk veel voorkomen, durfde ik bijna niet te hopen, maar zo zie je maar alles zit goed en het komt allemaal goed.

Mijn laatste dagje voor de vakantie zit er over 1 uur en 45 minuten alweer op. Morgen lekker vertrekken voor een weekje naar Center Parcs met de hele familie. Echt supergezellig gaat dat worden en heb er ook veel zin in. tis onze enigste vakantie dit jaar, dus dat komt helemaal goed.

5. Zeepaardje

nook; vervelend spierpijn!

6. Zeepaardje

ikkuh; ja idd... ga lekker van je vakantie genieten welke ga je heen? enjoy!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hey meiden even een snel berichtje eten is namelijk klaar

nieuwe ronde, zoals verwacht, alleen 6 dagen te vroeg en maar 3 dagen ongi... beetje vreemd BMfoto datum nog niet bekend, als ik dat weer horen jullie het...

vanavond naar t circus dus ik ga er weer vandoor

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    veel plezier fidel en hou ons op de hoogte.

en an? hoe was t bij de ha?

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Bij de huisarts geweest... 3 dingen genoemd en toen kapte hij mij af. Vroeg een paar symptomen die ik had en deed wat onderzoeken. Hij kwam tot 2 conclussies:

-hyperventilatie
    -zwanger

en dat terwijl ik daar nog niet over was begonnen!!!

Na het hele verhaal wilde hij me niks geven voor mijn
    maag omdat die medicatie niet mag tijdens een zwangerschap en hij er vanuit ging dat dat het is. Hij zei letterlijk ik wil je kindje niet beschadigen. Dat zal hij toch niet zomaar zeggen?! Morgen nieuw testje maar wagen en anders volgende week
    opnieuw naar de huisarts.

Spannend!!

10. Zeepaardje

fidel; veel plezier

an; spannend

rest knuffel

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    spannend an ik duim voor je!

12. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @an wat spannend meid.
    Ik ben nu een week niet op zwangerschapspagina, ga van mijn vakantie in Center Parcs het Meerdal genieten. Fijne week allemaal en ik lees alles weer als ik terug ben.

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: veel plezier meid! ik ga in augustus midweek naar meerdal:D

@an: oh spannend meid! ik weet wel dat de cb meer hcg nodig heeft. ik zou gewoon met kv testen die zijn tenminste niet zo duur! en dan kan je altijd als de streep duidelijker wordt nog een cb doen om het zeker te weten;)

@fidel: veel plezier bij het circus en balen dat je weer een ronde verder bent.

@wolfje: gelukkig heb je nu een goed gevoel. ongi-gevoel heb je ook aan het begin van een zwangerschap en ik weet hoe bang dat je maakt! probeer te genieten meid!

@siren: naar je lichaam luisteren meid! de vk zegt dat niet voor niks! heeft je baas mooi pech! anders aan vk op papier laten zetten dat je minder moet werken, zoiets?

@nooky: hoop dat je snel meer van je huisje hoort!

@ikkedus: wat fijn dat het zo goed gaat met hannah! gaat allemaal echt snel he?!

met noa gaat ook alles hartstikke goed! ze groeit ineens echt hard! ze slaapt nu sinds een week op haar eigen kamertje snachts en dat gaat heel goed! alleen overdag kan ik haar niet op haar kamertje leggen, dan is het als de zon schijnt 32 graden, veel te warm dus:( nu gaan we maar een airco neerzetten en dan aanzetten als ze even beneden is, zodat het niet zo warm is als ze naar bed gaat. ik heb al bewust zonsverduisterende gordijnen, maar dat help dus niet veel.

14. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Goede Morgen Dames!!

ik heb 12paginas moeten terug lezen aangezien ik al een hele week niet op zp ben geweest..
    er is super veel gebeurd zo te lezen, en als eerste natuuuuuuuuuurlijk:
    meijke en vriend gefeliciteerd met jullie kleine meid!!
    en wat een leuke naam hebben jullie der gegeven :D alles goed met jullie?

an; nog niet veel duidelijk dus geworden of je zwanger bent ofnie, hoop het wel natuurlijk **duimduimduim**

lees dat jullie allemaal een leuke moederdag hebben gehad en flink verwend zijn geworden? voor diegene die de eerste moederdag hebben gehad, was zeker speciaal :)

heb even voorbij zien komen dat er iemand een weekje op vakans is; heerlijk!! geniet er van en kom weer goed thuis..

de rest vd meiden die geboren zijn, groeien goed en gaat goed allemaal, fijn om te lezen :)

ik ben nu officieel samenwonend met vriendje :D
    en we hebben vorige week de 3d echo gehad, ik zal na het weekend even scannen en fotos plaatsen, want het was geweldig!! we hebben zelfs een foto waarop de kleine was het smilen :) echt helemaal in de wolkjes.. 19mei komen de babyspullen incl de babykamer.
    Gisteren zijn mensen onze hond komen ophalen, we moesten onze hond helaas weg doen.. lang verhaal maar we hebben der vorig jaar van mensen overgenomen waar ze verwaarloosd te geworden en mishandelt, maar ze werd de afgelopen maanden alleen maar agressiever en begon niet meer te luisteren, cursussen gedaan, maar helaas uit het niets begon madam te 'snappen' dus onverwachts te bijten. Wij kunnen haar aan, maar onze kleine gaat voor alles, zo'n kleintje kan niet een franse/engelse bulldog van zich afduwen, dus hebben we met pijn in ons hart gisteren afstand genomen van der, maar ze komt super goed terrecht bij haar nieuwe baasjes en dat is het allerbelangrijkste!!

@all; sorry als ik iemand ben vergeten.. maar alles goed met jullie?

ps: sorry voor het lange bericht..

15. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    helemaal vergeten om te zeggen dat ik een super laag ijzergehalte heb ;) ik heb nu ijzertabletten gekregen en een aangepast voedings schema mee heb gekregen van de vk. Over 3wkn terug voor controle, mocht dit niet helpen, moet ik een dagje naar het zkh voor ijzer-infuus te krijgen, maar de rest was in orde; urine en suiker was allemaal perfect!
    tevens; heeft de vk laten weten dat we toch maar met maatje 56 moeten beginnen voor kleine, want het zou al een flinke boy zijn :$

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Vannacht 2 uur lang liggen janken. Flinke krampen en ongi.

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    :(:(:(:(:(:( an...

18. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0

:(:(:(:( hehe meid, dikke knuffel :(:(:(:(

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hele dikke knuffel meid...
    zo net lekker gedouched en nu weer inpakken voor de verhuizing .. hopelijk hoor ik heel snel wat van het huis aangezien in voor ik ga bevallen der helemaal in wil zitten

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @an: he balen meid:( ik had toch wel goede hoop voor je:( dikke knuffel voor jou!

@nouvy: ben benieuwd naar je foto's! en ik hoop dat je ijzergehalte snel op de goede waarde zit! in groene groentes zit veel ijzer en appelstroop;) en over dat maatje 56..dan wordt het echt een flinke jongen want noa zit daar nu op hihi. normaal is die maat voor vanaf 1 maand ongeveer haha

Deel Deze Pagina