Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @An, balen meid! *knuffel*

Ik voel me nog steeds niet tiptop maar die pijn in mijn benen is vandaag een stuk minder. Ben toch maar gegaan en het ging goed! Ze hielden rekening met me, als iets niet ging hoefde ik het niet te doen. Maar tis weer lekker voor een jaar verlengd nu! :)

Vanmiddag gaan we naar het KDV in Breda, kennismaken en kijken hoe het eruit ziet! Heb er wel zin in! Ik had gebeld voor info en toen stelde ze dat al voor! We zijn nog een beetje aan het orienteren. Oma gaat oppassen en paar daagjes KDV. Toch maar goed dat ik gebeld heb want ze plannen het al voor 9maanden vooruit vol! Dus eigenlijk was ik al aan de late kant, had ik geen idee van! Dus tip dames!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @fidel. balen van de volgende ronde!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

an; balen meid, dikke knuffel

jesje; fijn dat met je meid alles goed gaat

nouvy fijn dat alles goed gaat, leuk zeg! alleen vervelend dat jullie de hond weg moesten doen, maar je zult het je zelf nooit vergeven hebben als je die gehouden had en er is wat gebeurd...knuf

rest; heb me oma hier tot maandag

knuffels

4. Zeepaardje

siren; is sommige grote steden moet je zelf kind al opgeven als je net zwanger bent;)

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ff een ego update hier.

Net terug uit t ziekenhuis. Was langs mijn fertiliteitsarts gereden om toch even te kijken. Inwendige echo gehad. Erg fijn met een heftige bloeding :s. Baarmoederslijm was niet goed en hij zei dat als het er nog zit het niet zal overleven. Feit dat ik zulke krampen heb en hij zag mijn bloeding ook zei hij dat mijn lijf het er al uit heeft gegooid. Voor de zekerheid nog even bloed laten prikken, maar dit is in ieder geval al afgesloten hoofdstuk.

Ben blij dat ik mijn stoute schoenen heb aangetrokken en er naar heb laten kijken.
    14 juni krijg ik de chromosomenuitslag. En aan de hand daarvan gaan we weer verder :s

6. Zeepaardje

an; hefitig hoor meid, dikke knuffel en doe maar rustig aan!

14juni uitslag, spannend, s6 meid

7. Trine

Trine Actief lid

@An: sterkte meid! *knuffel*

Gisteren heb'k echt vanalles gevoeld: rond 20u leg ik mij op de bank omdat ik het erg kou had en helemaal licht in mijn hoofd was. Voelde mij ook héél misselijk als ik voorovergebogen zat en mijn man zei plots: "schat, gaat het, je ziet zo bleek". Ik voelde mij heel slap en had erg kou, maar als ik bleef liggen ging het wel. Twee uur later gingen we slapen en was't precies allemaal over... Ik kreeg toen krampen als ik mij wilde uitrekken of lachen onderaan in mijn buik/lies.
    Herkennen jullie dit als zwangerschaps-symptomen of maak ik mezelf echt vanalles wijs:(

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Dames ik weet meer over het huis 27 mei is de oplevering ze moesten te veel doen en regelen maar het huisje is officeel van mij:D

9. Zeepaardje

nooky gefeliciteerd meid enne 2weken vliegen voorbij (hoor wie het zegt;))

trine; het is echt afwachten meid, mijn lichaam kon me altijd erg goed voor de gek houden... duim voor je!

10. Trine

Trine Actief lid

wolfje22: hiernet idd roze op't wc-papiertje... bang afwachten dus tot zondag...

11. Zeepaardje

trine; balen meid, duim nog wel door voor je hoor:)

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hahaah dat is idd zo :p hahaha maja als je aan het wachten bent lijkt het langer te duren

13. Trine

Trine Actief lid

weer een OMO witte test gehad... Ik ga jullie weer voor een paar weken verlaten! Stel het wel allemaal!!

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Balen meissie! Maar zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop! *knuffel* Sterkte!

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    owja meiden ik weet dat 27mei de oplevering is van het huisje dus duurt nog 2 weekjes voor dat ik de sleutel heb nu...
    pff begint wel spannend te worden nu zeg:p
    hoe is het voor de rest trine balen dikke knuffel fidel en an jullie ook dikke knuffel...

16. Zeepaardje

even snel knuffel voor allemaal, sorry erg druk...

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    MEIJKE VAN HARTE GEFELICITEERD MET NIENKE
    zo dat had ik nog niet gedaan

hele dikke knuffel:(:(

zo dan over het cirus, was een geslaagd avondje!!! olifanten en kamelen geaaid, en krom gelegen van het lachen

zal trouwens de komende tijd nog niet veel op zp zijn ivm tijdgebrek, nu dubbelwerk, smorgens aspergesteken en smiddags kantinedienst int zwembad

en dan anders nieuws: maandag om 8 uur de baarmoederfoto!!!! superspannend en zie er wel tegenop, vriend gaat gelukkig mee, want na afloop mag je niet rijden...:$:$

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    hoi dames, na dus een hele tijd afstand te hebben genomen van zp wat ik even up-daten. bij ons is nu een moeilijk hoofdstuk met lach afgesloten. afgelopen vrijdag ben ik voor dag opnamen naar het ziekenhuis geweest voor de kijk operatie. ik was doodsbang maar het is erg meegevallen. en na afloop kregen we het nieuws dat ik geen verklevingen heb :) Alles is open en goed de contrast vloeistof kwam netjes terug. echt we zijn zo happy. over 2 weken weer een gesprek en dan nog een keer mijn slijmwand controleren, als alles goed is gaan we het nog een half jaartje zelf proberen. x Deb

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    das goed nieuws debby:)
    en welkom terug trouwens:)
    hier alles goed...
    vroeg wakker door vriendlief en de spanning om te verhuizen etc..
    met de baby gaat het ook goed 31 mei heb ik afspraak met nieuwe verloskundige:) en 26 mei nog bij de oude verloskundige kan niet meer wachten ben zo benieuwd of de baby goed gegroeid is

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Even een kort berichtje! Fijne zondag meiden! Het weer ziet er gelukkig goed uit!

Ik heb nog steeds last van mijn longen/hoesten maar het gaat langzaamaan beter. Wel balen maarja!

@fidel.. succes morgen!!! Hopelijk een goede uitslag!

@Debby, goed nieuws!

@NookY, spannend zeg! En ontzettend leuk!!!

Deel Deze Pagina