hoi meiden, vandaag 5w2d, en sinds ik opgestaan ben heb ik het koud, ijskoud brrrrrrrr vanmorgen weer pijnlijke borsten, en vandaag eens niet misselijk
@all, lees af en toe wel mee, maar zijn erg druk met ons kleintje! Ze doet het heel goed nu, na wat opstartproblemen. Als we een beetje gesetteld zijn ben ik er weer!
@meijke: fijn om te horen dat alles goed gaat. doe maar lekker op je gemak hoor meid! wij zitten er over een tijdje toch nog wel @nooky: spannend meid! @fidel: hoe is je foto gegaan? hopelijk is het meegevallen! @debby: goed zo meid, wel fijn dat dat allemaal goed is! waar is danielle eigenlijk gebleven??? hier weinig nieuws eigenlijk....
pff das ff schrikken als ik je berichtje lees, maar wel goed van je dat je bent langs gegaan!! en we zijn benieuwd naar 14juni naar de uitslag.. knuff
moi78; das normaal, je lichaam moet ook even wennen aan al die veranderingen.. nooky; geweldig meid! nu idd snel de verhuizing doen, maar meid denk aan jezelf ook, want ik heb net een verhuizing achter de rug en valt echt vies tegen.. dus voorzichtig en rustig aan meid.. siren; alweer een beetje beter aan het worden? hope so.. meijke; idd wij zitten er over een paar weken ook nog wel hiero geniet maar lekker van je kleine meid! debby; das goed nieuws meid! jesje; dank je wel voor de tip voor mijn ijzergehalte! wolfje; hoest met jou meid? @all; iedereen een fijne maandag!
Wouw nouvy wat een mooie echo! Wij hebben volgende week pretecho! Pffff ik ben de laatste tijd zooooo misselijk snap er niets van, maar vind het verschrikkelijk! En gister moest ik kei veel plassen... Ik denk dat onze dame op mijn blaas aan springen was.. Hier een beetje druk vandaar dat ik niet zo veel reageer we gaan namelijk verbouwen ( nu nog) ... Maar over minder dan 4 weken gaan we op vakantie naar Frankrijk Fijn meijke dat het goed gaat en we zitten hier nog wel een poosje dus neem je tijd Verder met iedereen alles goed? Ik las dat je niet lkkr ben siren? Erg vervelend Nog een paar daagjes werken hmmm nog 4 of 5 daagjes en dan vakantie en verlof!!! Jippie!! Pffff ben bekaf en moet nog de hele dag.... Soms maak ik me zorgen denk dat ik teveel doe... En de kleine is zooooo beweeglijk soms doet het gewoon zeer
zal ik zeker doen nouvy en weet dat het tegen valt maja het is weer lekker grijs hier.. en een partij warm.... heb een vraagje tussen door krijg je altijd een liggins echo? ben blij als alles achter de rug is en we gesetteld zijn
zo ben weer terug uit t zh, viel me opzich 100% mee, wel wat gevoelig.. zat alles op plaats, viel de rommel er weer uit, konden ze opnieuw de katheter inbrengen... schijnt een slechte productie-serie te zijn.. uitslag, eileiders zijn in eerste instantie goed open, dus geen verklevingen gezien, morgen nog een foto laten maken voor restfoto ( om te zien of de contrastvloeistof mooi is weggewerkt door het lichaam). dan worden de uitslagen besproken door het team van gyn. en dan krijgen we bericht om alles te bespreken en hoe nu verder.... moet zeggen had nu wel een hele lieve vriend hoor. hij heeft lief me handje vast gehouden, thja dat wil heel wat zeggen voor een lompe loonwerker/ zoon van boer/groninger verder kreeg ik van een vriendin de tip om verse anannas te gaan eten, thja wie weet het kunnen fabeltjes zijn maar kan het altijd proberen...
fidel fijn dat het al met al meeviel en dat vriend lief was! nouvy mooie echo zeg! rest; sorry niet bijgelezen mega druk... kom snel weer spieken knuffels en tot snel weer! fijne dag!
Ja inderdaad... maar het komt goed! Heb vanmorgen een afspraak gemaakt met de gyn, en ik mag op 3 juni voor de eerste echo
@Fidel, gelukkig is het toch nog meegevallen voor je! Hopelijk een goede uitslag! En je hebt zeker een lieve vent!!! @Nouvy, mooie echo zeg!!! Cutie! @Meijke, doe maar rustig aan meid... we horen het vanzelf wel! @NookY, ik weet niet of een liggingsecho standaard is???? Weet iemand dit wel? @All, ja voel me weer beter hoor! Gelukkig maar! Bronchitisaanval is weer ver voorbij! Mijn benen doen ook niet pijn meer. Ik ga vanavond voor het eerst zwangerschapszwemmen samen met een vriendin. Ik ben benieuwd! Heb er zin in!!!! Nu eerst lekker pizza eten jam jam! Smaakt me goed na een lange dag werken!
Nee volgens mij is de liggingsecho vanaf 1 januari standaard tussen de 32 en 34 weken dus wordt deze voortaan vergoed