Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

ik ben weer terug van een weekje Center Parcs dus moet nog veel teruglezen haha. We hebben een heerlijke ontspannende vakantie gehad en ik ben ook flink uitgerust. A.s. zaterdag komt mijn vader en moeder het kamertje voor onze jongen in elkaar zetten.

Verder hoor ik wat zieke meiden, beterschap. Hopelijk gaat het snel beter. Oh Meijke wat een schatje zeg, hopelijk zijn de opstartproblemen snel voorbij.

Ik ga zo weer slapen, want ben alweer moe. Ik heb onze jongen de hele dag door gevoeld zo onderhand pff, soms best pijn, maar wel goed.

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Goede Morgen Dames,

oooh! fidel ik ben eens benieuwd.. woensdag krijgen jullie dus meer te horen in het ziekenhuis.. spannend meid!

ikkuh; wat fijn dat je weekje goed is bevallen :) en dat jullie lekker hebben uitgerust..

ikkedus; geweldig die verhalen van je te lezen over je kleine meid, en ik was me net aan het bedenken hannah is alweer 5 maanden, wat gaat het toch super snel niet normaal!! :$ en haar woordenlijst wordt ook steeds langer, leuk zeg!

wolfje; meid geniet van je vrije daagjes!! en tot dinsdag weer :) tevens super goed nieuws dat de echo goed was en dat je het hartje hebt gezien en gehoord..

jesje; jah ik ben eens benieuwd naar het concert van marco B, ik heb dat vorig jaar kado gekregen van vriend, na mijn miskraam in okt.. dus er zitten wel verschillende emoties eraan vast en dan te bedenken dat ik nu in week30 van de zw.schap zit..

update hier;
    babykamer is er :D gisteren druk bezig geweest met het karton en alles weg te doen etc.. beetje ruimte gemaakt.. en over een paar dagen wordt er grote schoonmaak van de kasten gemaakt en kunnen we beginnen met het inruimen van alles..
    ze hadden alleen een foutje met de kinderwagen gemaakt :( we hebben een rode kinderwagen maar ze hadden perongeluk een paarse kinderwagen bak erbij geleverd, aangezien er 2 mensen met dezelfde achternaam een bestelling hadden gemaakt, maar eentje uit Reuver en wij uit het Zuiden hahaha.. achja kan gebeuren.. maar de kinderwagen bak wordt z.s.m na geleverd :)

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ikkuh oh wat heerlijk zo'n vakantie :)

nouvy ja het gaat echt super snel allemaal. afgelopen moederdag was het een jaar geleden dat wij de oma's vertelden dat ze oma zouden worden hehe.

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ohh spannend meid! ben zo benieuwd voor je!

@wolfje: fijn dat je een goede echo had meid;)

@ikkuh: dus je kunt er weer helemaal tegenaan!;)

@ikkedus: wat fijn dat het zo goed gaat met hannah! noa begint sinds een week ook flink te brabbelen, vooral urruh is haar favoriet haha. soms ligt ze op bed en dan hoor ik haar hele verhalen vertellen door de babyfoon, zo leuk:D

@nouvy: veel plezier bij marco meid! hij zingt wel dit keer wat meer up-tempo nummers en minder rustige nummers. ik heb samen met mijn zus namelijk ook een aantal liedjes van hem waarbij wij altijd moeten janken, maar die heeft hij op 1 na niet gezongen.

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames! Hoe is het hier met iedereen!!!!

@Fidel, spannend zeg!!!! En nee, heb Babyboom niet gezien.. had een verjaardag 's avonds.. kan het misschien nog wel op programma gemist kijken.. want wil het wel gaan volgen. Seizoen 1 was ook heel mooi!

@ikkuh.. lekker zeg! Ff er tussenuit! :)

@Wolfje!!! Mooi dat je 1e echo zo goed was! Super! :D Lekker ervan genieten meid!

@Jesje en Ikkedus... wat een leuke verhalen over jullie meisjes,, ik kan niet meer wachten als ik het zo lees.... *beetje jaloers* :) :D

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: die laatste 13 weken zijn zo voorbij hoor meid! kan jij ook lekker je meisje in je armen houden! geniet nog maar even lekker van dat trappelen in jebuik, want dat ga je wel missen hoor, tenminste ik wel:(

ik ga zo met mijn zus en haar schoondochter naar primark:Dff lekker een deel van mijn vakantiegeld uitgeven hahaha

7. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    die weken vliegen nu echt voorbij dacht dat ik nog 11 weken moest maar zijn er bijna nog maar 9 weken.... gaat snel oppeens begin hem nu wel beetje te knijpen voor de bevalling maar hoort erbij en gaat ook wel goed komen:) hoop ik dan maar:p
    nou 27 mei nog 6 daagjes dan hopelijk ook de sleutel zou fijn zijn ben ik net optijd klaar met verhuizen en inrichten....

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja het idee van bevallen vind ik ook wel een beetje eng, maar dat hebben de meeste vrouwen wel (denk ik) Hoort erbij NookY! 27 mei de sleutel, wat heerlijk zeg!! :D

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heeft er iemand ook zo veel last van jeuk en pukkeltjes?? Ze staan op mijn borsten en bovenrug, ik krab me ziek. Ze gaan dan ook pijn doen en soms krab ik tot bloedens toe bah! Zal wel weer een hormoonkwestie zijn... ;)

Gister op kdv vlakbij mijn werk wisten kijken, zag er erg leuk uit! Wel een oud gebouw maar ze hebben het mooi opgepimpt. En het lijkt mij gewoon ideaal zo vlakbij mijn werk! Ik kan er naartoe lopen, is in dezelfde straat hihi!!! Nu maar hopen dat ons meisje er terecht kan! Ik duim! :D

10. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedendag iedereen
    ik heb een paar vraagjes (wees gerust ik zal mezelf straks ook voorstellen):D
    me vriendin heeft sinds paar dagen last van t volgende:
    vaginale afscheding (wit)
    ineens lust ze bepaalde dingen niet meer
    sneller moe en meer slaap nodig
    s'ocdhtends misselijk
    last in haar onderbuik
    haar eiersprong zou afgelopen dinsdag zijn geweest.
    zou t kunnen dat ze zwanger is of is dat al te vroeg
    ze wordt pas over 1 week weer ongesteld(normaal gezien)
    ze heeft wel al getest maar dat was s'avonds .
    iemand antwoorden en tips altijd welkom
    mvg benny

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Heeft Tanny wel gewoon haar menstruatie gehad dan de vorige maand ?

het enige wat ik herken is eigenlijk last van onderbuik,
    was bij mij de innesteling....

Gewoon even afwachten en als ze haar menstruatie niet krijgt over een weekje een testje doen ?

het beste kun je die van het kruidvat nemen,

dat zijn 2 testen voor 5euro. of via internet bestellen

12. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    hebben er al stuk of tien in huis
    heeft gewoon menstruatie gehad

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey benny wat spannend allemaal.
    begrijp ik goed dat jullie net gestopt zijn met de pil en dat je vriendin al wel een eerste 'eigen' menstruatie had gehad?
    weetje ik hoop echt dat het raak is alleen hebben we hier helaas al heel vaak meegemaakt dat de geest rare dingen kan doen met je lijf. de wens van een kindje doet gekke dingen.
    en idd kun je dan alleen maar wachten helaas.
    een test kan pas op zn vroegst op 12 DPO (days past ovulation) dacht ik. maar dat is al behoorlijk vroeg. als je vroeg wilt testen omdat je zo nieuwschierig bent kan ik je alleen maar adviseren test sochtens en laat je vriendin niet teveel drinken de avond van tevoren. sochtens is je urine over het algemeen het sterkst en is de kans dat de test de hcg in een vroeg stadium oppikt alleen maar groter. :)

maar houd hoop :) elk lijf en elke zwangerschap is nou eenmaal anders. ik had een paar dagen na me ei ook al verschijnselen. heeeel veel witte afscheiding (geurloos) leek een beetje op melk. op gegeven moment kreeg ik een rare smaak in mn mond die ik niet wegkreeg zelfs na tandenpoetsen, mondwater en kauwgom. op een gegeven moment een dag of 5 a 6 voor mijn NOD zei mn man als je niet zwanger bent gaan we naar de dokter want dan ben je ziek hehehe. de dag voor nod heb ik nega getest en de dag van nod inniminni posi sochtens. smiddags toch een cb digi gedaan en direct ZWANGER in beeld.
    dus houd moed hoop dat er een klein wondertje op komst is voor jullie, het is werkelijk waar prachtig :D

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    meiden ff goed nieuws hier HANNAH HEEFT ZICH VOOR HET EERST OMGEDRAAID :D:D:D:D ben zo trots!

15. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    gebruikt al 1.5 jaar geen pil meer
    we hebben het allemaal uitgerekend door middel van gemildelde lengtes enz
    en ze zou dinsdag haar eisprong moeten hebben gehad
    vanochtend klaagde ze over flinke pijn onder in haar buik echt flinke krampen
    en ze had veel slijmerige afscheiding vandaag
    wat kan dit zijn

16. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Oooo kei leuk ikkedus!!;)

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    benny dan kunnen het geen ontpillingsverschijnselen zijn :)
    is ze ook aan het temperaturen? de temperatuur kan je ook veel vertellen over de cyclus :D
    blijven duimen!

thnx danielle :D

18. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee dat niet zou het innestelings kunnen zijn of hoe je dat ook spelt
    mvg benny

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ik geloof dat innesteling pas zo'n 12 dgn na ei is...dacht ik. als je vriendin haar temperatuur in de gaten gaat houden zal ze daar wellicht iets meer zich op krijgen.
    ik had een flinke dip in mijn temperatuur met mn innesteling. en daarna een flinke stijging met heel constante temperatuur. schijnbaar is dat het beeld dat bij de zwangerschap hoort. vlak voor je menstruatie daalt je temp nl flink (ong halve graad dacht ik)
    helaas kunnen jullie niets anders doen dan nog een hele lange week wachten (en misschien over een dag of 3 weer een testje proberen :))

20. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2900 benny, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
    laten we r maar het beste van hopen
    de pijn die ze gisteren had heeft ze mestal alleen bij ong