@Nooky dat is vervelend, maar beter dat ze er nu achter komen als dat je er al had gezeten, maar tis natuurlijk wel balen. Krijg je nu alles wel geregeld voordat je moet bevallen?
nou hoop het heb hier de huur ook al opgezegd dus tot 23juni de tijd maar hopelijk is het snel klaar en ben wel blij idd dat ze der nu achter komen
me vrindin zegt nu dat ze niet meer te gevoel heeft da ze zwanger is gisteren had ze nog wel pa symptomen erg duizelig misselijk sterk ruikende plas veel afscheiding dus hou de moed er nog in
dankje ikkuh pfff te straks de schrik van me leven gehad ik ging buiten door me enkel viel half op me buik.... gelijk naar vk gebeld verhaal uit gelegd mocht gelijk komen hartje geluistert dat was gewoon goed en in tusen tijd wel voelen bewegen gelukkig....
hey hey meiden allereerst jesje alsnog gefeliciteerd, een geslaagde verjaardag gehad?? @nooky balen van de asbest, maar komt allemaal goed @siren toch met de aanmelding voor KVD?? gefeliciteerd dan nu de uitslagen: alles werkt tiptop, zaadcellen waren wat laag maar wel binnen gemiddeld, bewegelijkheid goed, samenlevingstest goed, bloed goed, eisprong goed, eileiders goed doorgankelijk, dus.... gewoon zelf verder proberen, 55-65% kans om dit jaar zwanger te worden....
fidel vraag of je een echo mag doen als je eisprong nadert heb ik gedaan en ben gelijk zwanger geworden. kan echt helpen hoor.
super goed nieuws dat wel alle uitslagen goed zijn meid! jullie hebben meer dan de helft kans om dit jaar zwanger te worden, klinkt wel positief! Dan proberen we er ook van uit te gaan!!
nooky meid wat een rot nieuws, hopelijk hebben jullie wel nog de tijd voordat de kleine zich aanmeld.. benny; succes met je vriendin! idd de moed erin houden zolang ze nog niet ongi is.. update hier; moet verplicht stoppen met werken direct ivm pijnlijke harde buiken.. Gister ochtend urine controle gehad bij de vk aangezien mijn harde buiken regelmatig kwamen en ze een blaasontsteking of zw-vergiftiging wilde uitsluiten, alles was in orde.. moest 2u rust nemen en de tijden opschrijven wanneer ze kwamen.. daarna opgebelt en per direct moet ik gaan stoppen met werken, mag dinsdag wel een dagje proberen om te kijken of ik daardoor de harde buiken doe opwekken, zoja dan moet ik stoppen anders kunnen de harde buiken weeen gaan worden volgens de vk en dat wilde ze nu niet..
@fidel: wauw wat een goed nieuws dat er niks mis is! maar ja wel balen dat ze je niet kunnen helpen om sneller zwanger te worden, jullie zijn al zo lang bezig pff. hopelijk is het gewoon snel raak dan bij jullie! @nooky: he bah meid echt vervelend:x hopelijk komt alles op tijd af dan! @nouvy: meid lekker rustig aan doen dan hoor! dat kleintje in je buik is het belangrijkste hoor! zo ben zo blij! noa heeft vannacht van 12 tot half 8 geslapen! echt fijn hoor! vanavond ga ik naar de toppers haha, je moet in het wit met goud, maar had niks gouds, dus heb gisteren een gouden cowboyhoed gekocht hahaha
@Nouvy, je moet nu aan je gezondheid denken en inderdaad je kleintje is nu het belangrijkste. @jesje, wat fijn dat ze al zo goed doorslaapt. Wij zijn vorig jaar naar de toppers geweest, was super gezellig. We hebben ons goed vermaakt, dus alvast veel plezier gewenst. @fidel, wat fijn alles goed is, nu maar snel hopen op een wondertje voor jullie, mijn duimen draaien. @ benny, al veranderingen in de situatie of nog niet? wanneer gaan jullie testen?
vandaag voelde ze zich keilekker zei ze wel moe nog beetje ma verder geen symptomen. laatste symptomen had ze woensdag duizelig misselijk gistern moest ze wel erg veel plassen 3 keert binnen een uur en zei ze dat het afgelopen week wel leek alsof ze harder moest persen voor het plassen weet nie of dit er mee te maken kan hebben. en ze heeft ineens veel schoonmaakdrang. we willen morgen gaan testen. me vriendin zegt wel dat ze nie t gevoel heeft alsof ze zwanger is ma al die symptomen die ze had heeft ze nog nooit gehad dus . welke teste raden jullie btw aan voor het vroeger testen 3 of 4 dagen voor nod mvg benny
net in de auto had ze weer last van onderbuik en zat na paar hapjes eten weer vol plus ook opvlieger in de auto en zweten
net weer teste gedaan weer negatief was niet met ochtendplas ze zou volgende week ongesteld moeten worden ze zegt t niet te voelen dat ze zwanger is maar vertoont wel symptomen. best wel frustrerend als je het zo graag wilt mvg benny
@fidel, wat fijn!!!!! @benny, nog even afwachten.. het is nog wel vroeg om echte zwangerschapssymptomen te hebben. Gewoon een weekje rustig wachten. Zolang ze niet ongi is is er altijd nog hoop! @Nouvy, oeww minder! Ik hoop dat het wat rustiger wordt bij je! @Jesje, wat fijn dat Noa zolang al door slaapt!!!! Ben je wat meer uitgerust voor vanaaf haha!!! Veel plezier!!
Nooky jeej wat een tegenslag fidel; meid hoop zo dat jij snel zwanger mag zijn! benny lichaam kan je altijd goed voor de gek houden helaas... testen zou ik niet voor nod doen hoor... je maakt jezelf dan helemaal gek, als die nega is kan die na nod alsnog posi zijn, en stel dat hij voor nod posi is en je alsnog ongi wordt, dan weet je dus dat het heel vroeg mis is gegaan... nouvy doe rustig aan meid! jesje goed van noa, veel plezier bij toppers!