an gefeliciteerd !!!dat is ook heeeeeeel erg leuk nieuws... ik weet er nog alles van net aan een jaar geleden kochten wij ook (1e) huis 1 dec. kregen wij toen de sleutel... @ms het was niet persoonlijk nu bedoelt hoor... dat risico loop je gewoon als je op een forum actief bent dat andere sneller zwanger raken als jijzelf... strooi maar nog niet teveel.. tot je zeker weet dat alles goed zit.. dan mag je iedere dag gaan strooien... ik zag het met je 1000 bericht de foto... dat maakt het wel heel speciaal...
ehm niet te kort nu hoor... moet nog wel goed kunnen klussen dus als me ei nu wacht tot minimaal vrijdag... dan komt het goed..
Nee snap ik, maar dat wilde ik toch wel even kwijt want ik ken dat gevoel ook wel. Als je een kindje wil is iedere maand er een te lang. Ja je hebt wel gelijk, het is ook nog zo pril. Ik ga er niet vanuit dat het mis gaat maar je houdt er toch wel een beetje rekening mee. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken anders maak ik mezelf gek.
dat is ook niet de bedoeling hoor dat je je zorgen maakt, geniet er nu maar van je bent gewoon hartstikke zwanger !!!!!!!!
Dank je wel lieverd! Hoe is het met jou? Heeft je vriend die nieuwe baan al dat hij altijd thuis is? En hoe is het met je moeder? En de kippen?
Ik kom zelf uit Breda. We wonen nu in Utrecht en gaan naar buiten Utrecht (wil niet de precieze locatie online zetten)
jah druk nog steeds hoor, nee hij is afgewezen... ik denk dat het ook komt door het moment van solliciteren... het is overal zo rustig in zijn werkrichting. van de zomer nog maar eens proberen. maarja nog 4 daagjes en dan heeft hij even "verplichte vakantie" opzich wel lekker met de kerstdagen, maar verder enorm balen en afwachten.. 20 jan. heeft hij en afspraak bij het UWV. eind maart mag hij weer terug naar het bedrijf waar hij nu werkt, als hij dan nog geen ander werk gevonden heeft.. met me mama gaat het uitstekend hoor, ze moet woe en don terug voor controle, de laatste keer. en ze loopt nu zonder krukken in huis en buiten met 1 kruk.. de kippen wachten we nog even mee tot het voorjaar, dan is de ren ook helemaal klaar. heb er nu wel het konijntje bij die zit even voor 1 nacht in het kippenhok... morgen knippie knippie.. en dan gaat hij eerst naar me ma..
@msrock: mijn vriend geloofde het ook pas na de digitale van clearblue. wat is dat toch met die mannen he? hihi en je ziet wel, je hoeft echt niet elke dag te klussen om zwanger te raken (dat was jij toch die twijfelde of ze genoeg en op tijd geklust had?) @nooky: wees blij dat je niet hoeft over te geven! haha ik ben niet eens misselijk geweest, en het gaat allemaal goed hoor! uhm ben even de naam kwijt van degene die vroeg of ongikrampjes erbij horen. in ieder geval, dat hoort erbij hoor meid. ik heb dat de eerste paar weken ook gehad, maar ik snap wel dat dat je een beetje bang maakt, had ik ook
@Jesje, ja dat was ik... het tegendeel is bewezen inderdaad CB zei ook zwanger 1-2, pfff gelukkig!!!!
Dank je! Mijn man gelooft het niet en ik dacht steeds zal ik die CB doen en een foto naar hem sturen?? Ik dacht, ja ik doe het gewoon!!! Beetje gemeen van hem om mij tegen te spreken, hij moet zelf nog aan het idee wennen denk ik....
hoi dames, Heb vanavond getest met KV 2 voor 5. Ik had een hele lichte positieve streep. Na 5 min was hij heel licht en hoe langer het werd hoe donkerder hij werd. Ik ga woensdag nog een keer testen en als hij dan donkerder is dan is het voor mij ook raak deze ronde, ben benieuwd. welterusten dames.
spannend ikkuh... het lijkt wel een hele vruchtbare maand hier te worden hopelijk blijft het nog even hangen..
Dank je wel dames. Ik neem aan da als hij nu licht positief is dat ik zwanger ben of niet? Ik doe gewoon woensdagochtend nog een test en dan weten wet iets meer. Het lijkt inderdaad wel een vruchtbare maand haha. Volhouden dan en hopen dat de niet zwangere onder ons hier ook nog van kunnen meegenieten. Welterusten Dames en tot morgen
kan het komen doordat ik pas om 6 uur getest heb? Het is het beste om smorgens te testen toch? ik wacht morgen nog af en dan woensdag nog een testje erachteraan. En dan nog eentje van CB dan is het zeker.
Als ie binnen de tijd posi was vanavond, is de test morgenochtend ook zeker al duidelijker . Fotooooo dan hè