Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

benny ja vaak wel, je bent er zo mee bezig vaak dat je lichaam je voor de gek houd!

2. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    me vriendin is er niet mee bezig en denkt niet dat ze zwanger is en toch heeft ze deze symptomen

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

onbewust gebeurd er ook veel hoor;)
    afwachten de tijd zal het leren!

4. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou volgende week ong moeten worden dus is ind nog te vroeg om te testen
    ik hou er moed in dat ze zwanger is
    mvg benny

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @benny: er zijn veel vrouwen die pas ruim na nod positief testen. ligt er maar net aan hoe snel het hcg aangemaakt wordt. ik raad wel aan om die van kruidvat van 2 voor 5 euro te halen, die zijn heel gevoelig. ik zou wel proberen om tot de nod te wachten met testen, want je maakt jezelf helemaal gek zo. ik had trouwens ook bijna geen symptomen, ook daarin verschilt het per vrouw.

nou de toppers was echt heel gezellig! noa had vannacht bij mijn schoonzus geslapen, maar ik was blij dat ze weer thuis is hoor! ik miste haar wel!

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    benny en vriendin hebben de kruidvat om de hoek al leeggekocht. ik geloof dat ze er al een stuk of 10 hebben liggen van die kv zw testen :p

rest van de meisjes heeel dikke knuf. ben een beetje druk

7. Trine

Trine Actief lid

hey allemaal,

Ik heb de afgelopen dagen pijnscheutjes in liezen, eierstokken, algemene buikpijn en rugpijn... eisprong zal hopelijk goed verlopen zijn! 'k heb hem voor't eerst in maanden nog eens kunnen voelen! Ik zit een emotionele achtbaan precies, bij't minste kan ik huilen...Nu is't bang afwachten tot 9 juni...

@Benny: ik heb de afgelopen rondes mij ook al verschrikkelijk zwanger gevoeld en elke keer, stipt op tijd, kwamen de duiveltjes. Je lijf doet je wat aan in de race naar een baby!

Wij vertrekken binnenkort op reis en hopelijk kan ik mijn fixatie daar wat loslaten ;).

8. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb er 8 liggen en 1 van clearblue
    mocht het niet genoeg zijn haal ik er bij:p
    vandaag weer veel vaginale afscheiding en miselijkheid

9. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    ik ben doodmoe,op de raarste momenten! (midden in een voetbalstadion tussen die-hardsupporters :p) Ik ruik de hele dag allemaal rare geurtjes die mijn vriend niet ruikt. Heb onwijs veel afscheiding opeens..

Kan dat allemaal komen omdat ik er teveel mee bezig ben?

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dat zou kunnen

11. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    tevens is het zo dat de afgelopen dagen
    ze minder eetlust heeft.
    vroeger at ze 2 borden leeg nu zit ze na 1 bord vol
    mvg benny

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo eisprong geweest, supergoed kunnen klussen deze keer, was ook iets gevoeligers in de eierstokken??!! zou t komen door de contrastvloeistof?? echt normaal voel ik het niet zo maar ging nu bijna door de grond... laten we hopen dat het een goed voorteken is en nu afwachten... spannend... NOD 10 juni...

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    fidel ik hoop het voor jullie! ik gun het jullie zo ontzettend.
    **Schreeuwt hard! heeeey klein beebje ben je daar? als je daar bent goed vasthouden hoor!***

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ladies!

Eindelijk weer back in town. Moest naar t buitenland voor mijn werk. Alles goed hier lees ik? Buiten wat zenuwen voor de bevalling?

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Fidel, laat die zwemmertjes maar goed hun werk doen!!!!!!! En dan blijven plakken kleintje!!!!!! Ik duim voor jullie!!!!!

@An, leuk dat je er weer bent!!! Ja hier ook een beetje de zenuwen hoor haha!!!

Morgen komt het kamertje!!! Woei!!! Leuk!!! :D

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: oh meid ik hoop echt dat het deze keer raak is bij jullie! ik voel mijn eisprong nooit, maar sommige vrouwen voelen het ook heel erg! ik hoop dat dat een goed teken is! wordt nou onderhand echt wel tijd voor jullie hoor! hcg kan ik helaas niet meer naar jou strooien, anders had je alles van me gehad;)
    iemand die ik ken was trouwens al 4 jaar bezig en is nu ook zwanger, is de 3 maanden al voorbij nu, dus blijf hoop houden!

@siren: oeh spannend morgen kamertje! ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie kamertjes hoor, dus wel foto plaatsen als ze klaar zijn he!

@an: hoe staat het er bij jullie voor?

oh bah ik moet gewoon alweer bijna aan het werk. ik zie daar echt heel erg tegenop:( nog maar minder dan 3 weken bah. gelukkig is het maar voor een paar weken. ik zou eigenlijk vanaf 15 augustus weer vakantie hebben, maar aangezien ik ga stoppen met werken ga ik tot die tijd werken en dan stoppen. dus moet straks ff 8 weken volhouden;)

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @jesje dus je bent eruit, je stopt met werken ??!!
    verder nog nieuws???

hier niet, nog 3 weekjes aspergesteken, dan eens kijken voor de zomer de thuiszorg, huishulp in kan rollen... verder in de lange wachtweken nu en ondertussen amarican pie aan het kijken

18. benny

benny Lid

21 mei 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag was me vriendin weer misselijk en pijn in onderbuik
    ze heeft nu ook door dat er toch wa aan de hand is.
    want in t begin ontkende ze dat ze eventueel zwanger kon zijn ma nu begint ze te twijfelen
    mvg benny

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Banner klopt met een dag niet (12 dagen nog).

Eergister en gister geklust, maar weet niet of we te laat waren deze ronde. We zullen zien! Collega van me heeft een miskraam gehad. Dinsdag wordt ze gecurreteerd.

Vriendin van me haar vader is overleden, dus morgen een begrafenis. En dat terwijl ze net in verwachting is van de 2e. Pfff zo rot allemaal.

Ik denk niet dat deze maand gelukt is, maar we zullen zien!

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

@all, lekker druk met onze kleine meid, het gaat steeds beter. Ze sliep heel onrustig en weinig waardoor ik hele dagen met haar rondliep. (en dus minder op ZP :)). Sinds vandaag slaapt ze in een bakerzak (Puckababy) en ik ben voorzichtig enthousiast, ze heeft de hele week nog geen dag zoveel geslapen als vandaag! Verder heeft ze last van (verborgen) Reflux en daar zijn we ook wat druk mee, dingen uitproberen wat helpt. Maar verder doet ze het super, ze groeit zo goed!! Gisteren was ze 2870 :D

Ikkedus, thanks voor de tip :)! Wat draagt Hannah eigenlijk onder de Puckababy?

Deel Deze Pagina