Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @an en fidel: ow spannend meiden! jullie lopen ongeveer gelijk, dus wordt spannend!

@wolfje: wat fijn meid dat alles goed is! is toch een hele geruststelling he! en wat leuk 25 dec uitgerekend!

@nooky: oh wat fijn meid! kan je eindelijk gaan beginnen aan de babykamer!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zeker gersut nu:)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames!!!!

@Nouvy, wat een leuk kamertje!!!!!

@Wolfje, supergoed nieuws zo'n mooie echo!!!!! :D

@NookY, ook goed nieuws, gelukkig zeg!!!, zal wel een hoop stress van je afvallen nu :)

@Fidel en An, nog een paar daagje wachten, spannend hoor... hier wat HCG!!!!!!!!

@Ikkuh, maagzuur, vertel mij wat... ik heb echt zoveel pijn he!!!! Ik hou het op rennies en cola! Meer kun je niet doen, heel vervelend!!! Begint zwaar te worden he pffff....

Ik heb weer gezwommen vanavond, mijn zwangere vriendin en schoonzus waren er ook bij, gezellig hoor! :)

Dank je wel voor de complimentjes over mijn buik :D

Heb ik nog wat... onze nieuwe collega is vandaag begonnen met werken.. wat blijkt... blijkt ze mijn man te kennen van vroeger.. een vriendin van haar is een ex van mijn man, gezellig hoor! Wat is de wereld toch klein dan...

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    dank je wel dames voor de tips.
    Heb het gister ook es geprobeerd met vanille vla, dat schijnt ook te werken heb ik gehoord. En ik moet zeggen tot nu toe nog geen last gehad en gelukkig vannacht wat beter geslapen.

Het begint zeker zwaarder te worden nu, maar het is voor een goed doel he haha. Komt allemaal goed.

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ikkuh86 hannah was ook altijd heeeel druk snachts. wij hebben toen op advies een trekmuziekje gekocht. elke avond voor het slapen gaan gingen manlief en ik even met de buik spelen. dus handen op de buik leggen en de baby daar naartoe laten komen. soms ook ff een porretje geven en lekker kletsen. daarna het muziekje op de buik leggen en volledige rust.
    na een paar dagen ging dit echt werken en was hannah eindelijk snachts rustig en kon ik slapen. :) hopelijk werkt het ook voor jullie

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @ikkedus bedankt voor de tip. Zal het ook eens gaan proberen. We hebben een rollie de rups en die had ik van de week op mijn buik gezet en toen was ie de hele nacht onrustig, miss vond hij het niet leuk die muziek haha. toch een keer wat anders proberen.

Hoe is het Hannah?

Hoe is het verder met alle dames hier?

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hier alles rustig. Buiten de testdrang natuurlijk weer hahaha. Niet t idee dat t raak is.

8. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Nou wat ik voor mijn nod heb gemerkt

Emotioneel
    Humeurig
    Steekjes in mijn buik
    Jeukende tepels
    Puistjes

Gisteravond test gedaan en een lichte streep vanmorgen weer 1 toen een wat donkere streep...

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

waarom test je niet:D

10. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ik voel wat steekjes in me vajaya wat zou dat zijn toch geen ongie....................

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    fidel hoe gaat t met jou? nog steeds posi gevoel? heb je al getest?

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik test pas als ik overtijd ben. Iets teveel teleurstellingen gehad. Ga dus echt laat pas testen.

Als t weer mis ga voel ik het vanzelf wel.

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    kan het kwad om nu nog achter op de scooter te zitten?

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Even een stiekeme vraag hier bij jullie, ik hoop dat er niemand meeleest en anders --> sssst!!!

Ik ben sinds kort met de pil gestopt, maar pfff ik heb nu zo'n last van mijn buik! Alsof ik ongi ben, maar dat ben ik niet. Zou eigenlijk volgende week moeten (als ik echt meteen zo'n regelmatige cyclus heb). Ook had ik vannacht onwijze koppijn (idem als in mijn eerste zwangerschap). Pfff, mijn hele buik is gevoelig, rechtop zitten doet zeer aan de onderkant van mijn buik zeg maar, en de knoop van mijn broek doet zeer in mijn buik.

Kan dit van het ontpillen zijn? Of van een supersupersnelle zwangerschap? Als ik echt meteen een eisprong heb gehad dan zou het kunnen (3 wk geleden stopweek gehad, en nu dus 2 ruime weken echt gestopt met de pil) dat de boel al ingenesteld is, maar ik vind dat wel onwijs snel.

Daarbij heb ik al heel lang het gevoel dat mijn tweede kindje wel eens een tweede én een derde tegelijk zou kunnen zijn, en met deze heavy symptomen voelt dat natuurlijk wel dreigend... Zou heel welkom zijn hoor, maar dat maakt het in mijn hoofd wel spannend! Wie stelt me gerust? Kan dit ook ontpillen zijn?

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Als het nog kan, volgens mij niet. Je beeb is goed beschermt door het vruchtwater. Als je je maar aan de regels houdt en rustig aan doen. Net als in de auto!

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zou niet meer op de scooter gaan..

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik heb er helemaal overheen gelezen!!!:):)sorry ohhh wat mooi zeg, een kerstkindje...;):D

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    haha ik kan me nog beheersen, met de nadruk op nog...
    wie weet je hoort het zo vaak, dat het lukt als je het net niet verwacht....

heb zo'n wisselend gevoel pfff wordt er gek van, opgezette borsten tepels, waar je nog niet eens naar mag wijzen, ook donkerder als anders... maar thja temp is wel iets lager...niet schrikbarend maar toch.. dus thja ik weet t niet... we wachten af, heb wel het gevoel dat het "natter" is als de anders.. ik weet dat ik dat de vorige keer ook had.... me vriend ziet de symptomen ook.. en hij heeft nu ook zoiets van nou....

wat wel heel bijzonder zou zijn, vrijdag zou testdag kunnen zijn.. dat is de datum dat me vader is overleden... heel speciaal, maarja heb al zoveel bijzondere datums voorbij zien komen...probeer nuchter te blijven, maarja het blijft moeilijk..

persoonlijk zou ik het NIET doen, naar mijn mening is een scooter kwetsbaarder ALS er iets zou gebeuren... en je heb zo'n kostbare lading bij je...

@ getle, thja omdat het je 2e is denk ik dat je het antwoord wel weet, het KAN ontpillen zijn, maar het KAN ook al meteen raak zijn, het enigste is afwachten en testen... succes, je lichaam kan je goed in de maling nemen, soms hoe meer je er mee bezig bent hoe gekker je lichaam doet....

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    dank jullie wel men vriend rijd zoiezo niet hard en kijkt extra goed uit maar ga zoiezo niet zo vaak meer achter op vanwege niet lekker kunnen zitten....

maar is het gevaarlijk voor eht kindje ookal gebeurt er niks?

20. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    het is niet gevaarlijk voor het kindje, maar zoals hierboven al is vermeld, het is een kostbaar bezit wat je mee neemt, en de keuze of je erop moet gaan ofnie is geheel aan jezelf.. ook al rijdt je vriend heel voorzichtig en oplettend, een ongeluk zit in een klein hoekje.. :)

Deel Deze Pagina