@jesje, bah meid wat vervelend, hopen dat je niet geopereerd hoeft te worden. Snap goed dat je het niet kunt gebruiken nu. @ wolfje, nog 2 dagen en dan zit je aan de 12 weken, vond het ook fijn dat ik daar was en nu alweer over de 28 weken heen, het gaat zo snel allemaal.
Heey dames een vraagje Heb inmiddels een week beetje vage klachten Heb 3 dagen op de avond last van mn onderbuik gehad soort vervelende krampen verder had ik gisteren last van licht in hoofd zijn. Zou het kunnen dat dit ook verschijnselen zijn?
dat valt me idd op hoor als je het leest van goh tot de 12 wkn dan lijkt het bij iedereen zo lang te duren en als deze voorbij is dan vliegen de weken voorbij... nog even en dan komen de beebies er al weer aan. dan te bedenken dat ik in dit onderwerp een jaar geleden ben gaan meeschrijven, omdat ik toen tijdens het aspergesteken misselijk en duizelig was, uiteindelijk was het gewoon oververmoeidheid... pfff wat vliegt de tijd voorbij... ohja baal baal baal baal, me telefoon heeft het begeven... van de week is er door de dikke regen vocht in gekomen, leek goed gegaan te zijn maar helaas vandaag deed hij helemaal niks meer, dus nu oude tel van vriendlief in beslag genomen en binnenkort mag ik toch een nieuwe uitzoeken.. daarbij toch vandaag een trieste dag, de overlijdensdatum van mijne papa, 9 jaar geleden alweer..... ik mis hem nog iedere dag
ikkedus ja helemaal blij ikkuh ja toch gerust idee fidel; voor jou een hele dikke knuffel, het zit je niet mee allemaal... niet zwanger, je telefoon en nu de sterfdag van je papa, doe rustig aan meid! all; ik moet nu me knoop van me broek los doen , anders zit die echt te strak
Hoi meiden. Heb ff een vraagje. Heb vanaf maandag al iedere dag 1 last van diarree gehad. De rest van de dag is er dan niks meer aan de hand. Gisteravond ook steken bovenin mijn maag erbij gekregen, die komen en gaan. Moet ook regelmatig een boertje laten en heb last van een opgeblazen buik. Ben al naar de ha geweest, maar die vond mijn buik gewoon soepel en het deed ook geen pijn wanneer hij voelde. Zou dit evt toch al een zwangerschapssymptoom kunnen zijn? Heb vanmorgen neg getest. Maar duurt eigenlijk ook nog 9 dgn voor mijn nod. Alvast bedankt!
Als je nog 9 dagen voor je nod zit is de innesteling pas net geweest. Je zegt al een week last te hebben? Ik denk dat je een buikloopgriepje hebt. Die heerst ook op dit moment succes!!
ik vrees t ook mamakaatje gewoon ff afwachten an spannend. heb morgen vrijgezellenfeest dus kan niet veel kijken maar probeer toch even te spieken. fingers crossed!
Ik lees mee hoor allemaal , erg druk...ons meisje voelt zich iets beter, maar het is nog niet helemaal zoals het moet zijn! An, mijn duimen draaien!!! Fidel, knuffel voor jou...wat een zware dagen...de sterfdag van je vader en dan ook die stomme ongi nog weer. @all, liefs!
hai dames na gister de sleutel te hebben gehad en al het behang der af te hebben getrokken(echt een zooitje) kwamen we der achter dat onder het behang alles zo slecht is als je het er af trekt komt gewoon stukken muur mee veel gaatjes etc... echt te erg voor woorden dat ze een huur huisje zo kunnen afleveren...zit nu bij men ouders thuis ga vanmiddag weer helpen nu ff bijkomen enzo.... het is nu wachten op mensen van de woningbouw die die gaten gaat dichten dus we kunnen nu niet verder dan behalve plinten verven etc
Hey nooky wat zit t jou toch allemaal tegen! Heb net de test gedaan, maar heb tot vannacht veel gedronken. Hij is omo. Maarrrrr geen bloed geeft moed!
an spannend ik duim voor je!!!! hier het vooruitzicht van familieweekend, over 2 weekjes lekker er even een weekend tussen uit, volgende week ben ik trouwens weer erg weinig op zp dames want moet dan weer smorgens en smiddags werken, hopen op mooi weer want dan wordt er teminste wat verkocht in het zwembad. ziet er ook niet hoopgevend uit voor vanmiddag bah..
Uhhhh zie nu al een paar minuten precies in het midden een Heeeel lichte streep (niet op de goeie plek). Volgens mij ook dunner als dat ie moet zijn. Pffff
ohhhhhhh spannend!!!!!!!!!!!!!!!! dus gewoon vanavond heel weinig drinken en morgen opnieuw testen....duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Die plek zit me echt dwars! Kan dus helemaal niks zijn, maar ga vanavond zeker niet teveel drinken!! Nu hopen dat er geen krampjes komen vandaag...
an ik hoop dat het raak voor je is... en zit me idd heel erg tegen heb er nu al een punt hoofd van... pff wat een bagger weer het regen heb de verwarming maar aan gezet....
Hej dames, Had veel bij te lezen na een paar dagen @Fidel, wat rot meid!!! Dikke knuffel voor jou!!! @NookY, Bah zeg dat het tegenzit in jullie huisje!! Hopelijk komen die werklui snel!!! @An, spannend spannend!!!!! Ik lees het wel!, duim voor je hoor!!! @Wolfje, bijna 12weekjes, morgen toch?, zag ik!! Hier ging het ff bagger de afgelopen dagen, ik ben zooooooo moe!!!! Het werken breekt me op. Gister de hele middag liggen slapen en 's avonds van half 9 tot nu zeg maar. Mijn man maakte me wakker want moest wel naar de VK gistermiddag. Die zei ook, gewoon eraan toegeven, meer kun je niet doen! Dat is het beste voor jou en je kindje. Verder was me bloeddruk perfect! Paar kg aangekomen, dat weer wel. De groei van de baarmoeder was ook perfect! Ons kindje ligt met haar hoofdje naar beneden, kontje links en de voetjes rechts.. daar krijg ik ook steeds een punt op mijn buik, haha steekt ze haar voetjes naar buiten. Die pijnlijke steken bij mijn blaas zouden best al eens het indalen kunnen zijn zei ze. Maar volgende week voor de zekerheid mijn urine laten testen. Zo heel verhaal haha!!!! Ben er verder weinig van het weekend, vandaag 2 verjaardagen, morgen een bbq bij schoonouders en maandag ook weer een verjaardag.. dus heel druk! Fijn weekend iedereen!!!!