voorzichtige feli alvast en voor ons de rest van de dames komt het ook nog wel goed anders gewoon een nieuwe start vol goede moed in 2011
morguh dames!! nooky maak je aub niet te druk dat je niet hoeft over te geven, zoals je al meer hier kan lezen hebben de rest vd meiden ook een geweldige zw.schap zonder een keer boven de pot te hangen en geloof me je staat er niet op te springen om gal eruit te gooien op je 'nuchtere' maag AN GEWELDIG!! DAT JULLIE EEN HUIS HEBBEN GEKOCHT!! echt super leuk en een drukke periode nu aan de gang hé.. is het zover als af? of moeten jullie nog veel klussen en/of veranderen eraan? en wanneer de sleutel? 2010 of toch 2011? spannende voor ikkuh met een lichte streep, ik ben benieuwd woensdag en die vruchtbare maand laten we maar even flink doorlopen tot zeker weten 2011 zodat jullie (andere meiden die nog niet zwanger zijn geworden) ook zwanger worden en daar hopen we met zijn allen op!! **digi knuf voor jullie!!**
@an GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE HUIS!! @ikkuh...en heb je alweer getest? Ik wil je in ieder geval alvast voorzichtig feliciteren want een streep = zwanger!! hoe licht ook...en we willen een foto zien! @ms rock... leuk he die cb testen dan wordt het meteen veel echter,vond ik...
dank jullie wel dames. Ik zal morgenvroeg nog een test doen en dan doe ik er eentje van CB zodat ik zeker ben. Daar zal ik een foto van maken en deze op het forum plaatsen oke? Ben heel benieuwd wat er morgen uitkomt. Heb vanmorgen de test nog es gezien en de streep stond er nog steeds heel licht. Spannend allemaal.
ben ik weer even Dames Ik zit thuis kleine vent is ziek (buikgriep) vannacht vaak opgestaan, dan had ie over gegeven of in bed gepoept, vannacht onder de douche gedaan en pamper om vannochtend bed weer onder alles was langs de pamper heen gegaan echt zielig joh. Weer lekker onder de douche gedaan en nu ligt ie lekker op de bank. An gefeliciteerd met je nieuwe huisie Ikkuh wat spannend meid WAUW ben ook echt benieuwd naar die mooie test, dat is vlot gegaan dan @ all ja het ziet er echt uit als een hele vruchtbare maand, helaas niet voor ons allemaal maar toch leuk om te zien dat er zoveel rose is en ik hou toch zo van ROZE ik ben weer weg, ben op dus ga even me ogen sluiten
@msrock: nou meid duidelijker kan niet he?!! nu de verloskundige bellen meid! en je vriend gaat het vast wel snel geloven hoor mijn vriend vond het in het begin ook allemaal spannend en een beetje eng. is toch een hele verandering die je straks gaat meemaken. @an: gefeliciteerd met jullie huis!! wanneer krijg je de sleutel? @ikkuh: oh spannend meid! mijn ervaring met de kv test is dat die geen valse streepjes heeft. als ik niet zwanger was, bleef hij altijd echt wit. was het streepje wel binnen de tijd?
was net de verloskundige aan het bellen.... natuurlijk telefonisch spreekuur alweer afgelopen! Bel morgenochtend dan maar! @bb ahhh wat zielig voor je zoontje!! ik weet precies hoe jeje voelt!! @msrock heb jij al de verloskundige gebeld?
@bb jah 2e ronde 1e kindje dus dat is rap gegaan. Och gerum je kleintje, hopelijk knapt hij snel weer op meid. @jesje1982 jah binnen de 5 minuten zat er een heeele lichte streep. Heb hem om 6 uur smiddags gedaan en ik heb gehoord dat je hem beter smorgens kan doen, dus morgenvroeg nog maar een keer en als ik dan weer een streep zie dan is het raak. Dan is mijn uitgerekdende datum 25 augustus 2011.
An, proficiat met je huis! Zo spannend allemaal!! Hoe is't met de zwangere dames vandaag? Bij mij slaat de vermoeidheid toe en lijkt elke dag erger te worden. Heb ook minder en minder zin in eten en krijg heel snel buikpijn van 't eten , hebben jullie dat soms ook? knuffel voor iedereen en HCG voor de niet-zwangeren 8)
@danielle83 nee nog niet gedaan. Heb gelezen dat je na 2 dagen weer meer HCG hebt aangemaakt. Ik ga morgenvroeg weer een test doen. Spannend allemaal. Ik weet niet zo goed of ik er nu vanuit moet gaan of ik zwanger ben of niet..
Ik had net met plassen beetje bruinige afscheiding, dat komt omdat morgen mijn ongi eigenlijk moet komen, waarschijnlijk. Hebben de zwangere onder ons dat ook gehad?
die moeheid herken ik echt heel erg en minder trek in eten ook...hahaha maja hier ook hele erge vermoeheid en ben blij als ik 3maanden ben schijnt dan stukken minder te worden
jaaa erg he die moeheid!! en nu heb ik ook weer last van buikpijnen rugpijn....paar dagen geen last van gehad en weer helemaal terug!! en ben nu al kapot en moet nog 4 dagen werken!!
@ikku,dat klopt ja over dat hcg... en over bruine afscheiding,is waarschijnlijk oud bloed dat moet je lichaam ook kwijt namelijk! @nooky, ja na 3 maanden is het weer een stuk beter en met maand 7 komt het weer met alle heftigheid terug!! Maar goed lkkr goed rusten en dan komt het helemaal in orde..
morgenvroeg krijgen jullie van mij weer een berichtje met een positieve of negatieve test spannend dames.