@siren: is de ruzie alweer bij gelegd? ik vind dat je groot gelijk hebt dat je boos op hem werd hoor! je bent al 30 weken zwanger, dan is het allemaal gewoon een stuk zwaarder. maar mannen hebben dat soort dingen vaak niet door haha
bahbah mannen zijn hetzelfde allemaal.. (ik mag even van geluk spreken dat wij dat hier nog niet hebben gehad) siren; is nu weer alles bijgelegd? want die stress is nu ooknie goed hé.. dankjewel voor de reacties over gastouders, we hebben gisteren veel info gekregen over hoe het in zijn werk gaat en we zien het allemaal positief in gastouderopvang.. nu maar hopen dat er snel een plekje vrij komt.. nu lekker het weekend ingaan, morgen even shoppen voor een droger, want dat is ddl niet meer te doen met een kleine erbij en alleen maar een wasmachine hahaha.. fijn weekend allemaal dames!
Hallo allemaal, Ja het is weer goed hoor! Gelukkig maar! Ik kwam vandaag om 16:30 thuis van mijn werk (man was al de hele middag vrij) hij had gestofzuigd boven en beneden, de afwas gedaan, het bed verschoond, een wasje aangezet, en jaja net heeft hij lekker pasta gekookt, dus ik ga lekker eten. Misschien is die uitvaller van mij toch ergens goed voor geweest haha! Tis wel een schatje als hij wil! X
zo alles goed hier? hier wel het laminaat ligt door heel het huis me woonkamer is bijna helemaal klaar met behangen, men slaapkamer ook en babykamer moet nog gedaan worden maar daar gaan we als het goed aan is vandaag beginnen vanaaf kijken bij een lila bankstel want men oude banken passen niet meer zo in het huis thuis.... gister controlle gehad vk hou vocht vast dat is het enigste alles was goed de baby groeit goed en ligt al in de goede houding nog niet ingedaalt maar zou zomaar kunnen gebeuren heb afgesproken dat ik gewoon tijdens de weeen kijk of ik thuis ga en kan bevallen of in het ziekehuis
ik heb trouwens nog geen buddy en foon nummer uit gewisselt... denk wel dat het een slim plan is.... wie wil mijn buddy zijn?
Iedereen wil wel buddy zijn hihi!!!! Maakt niet uit hoor meis, we kunnen allemaal wel een xtje buddy voor elkaar zijn toch??
Ze drukt echt ontzettend op mijn blaas vandaag, heb constant het gevoel te moeten plassen en bij elke stap die ik zet pijnlijke steken in mijn blaas. Het is dat mijn urine nog gecheckt is van de week, en had geen blaasontsteking anders zou ik zweren dat ik het heb. Volgens mij is ze al aan het indalen. Dat zou het anders zijn volgens de vk.
Mijn schoonzus heeft dat nu ook. Het hoofdje duwt tegen de blaas aan. Misschien anders cranberrypillen halen bij de tuinen? Is homeopatisch. Ik heb jaren chronische blaasontstekingen gehad en als ik maar denk iets te voelen pak ik die en t helpt gelijk. Bij een zwangerschap zou het geen kwaad moeten doen toch?
Ja indd, volgens mij zouden die wel moeten kunnen. Homeopatisch kan wel. Vandaag ook weer lastig hoor maarja, nog even volhouden. Manlief zegt zeker te weten dat de baby vroeger komt dan de uitgerekende datum, ik ben benieuwd!!!
@nooky: ook ik wil wel je buddy zijn hoor haha, dus kijk maar wie je kiest wel fijn dat het zo opschiet in je huisje! als er nog andere zwangeren zijn die een buddy zoeken: ik hou me aanbevolen pff morgen weer voor het eerst werken ga zo noa eten geven en dan lekker mn bedje opzoeken! vandaag had mijn vriend zijn eerste vaderdag, had ik een flesje whiskey voor hem gehaald, want dat drinkt hij in het weekend weleens, heb ik een fles gekocht die hij niet lust haha. gelukkig is de eigenaar van de slijterij mijn huisbaas, dus ik mocht hem ruilen als hij niet goed was. dus dat ga ik maar doen dan haha jullie nog iets gedaan voor de nieuwe, aanstaande papa's?
Good Morning, siren; goed dat je man je weer eens goed verwend heeft hihi.. en die pijnlijke steken die herken ik, ze voelen aan als soort kleine messteekjes onder, zou toch met indalen te maken hebben, maarja zoals ik gelezen heb, kun je ook met homeopatisch middel natuurlijk de 'pijn' verzachten. nooky; ik hou me ook wel aanbevolen tot je buddy zijn hihi, en gelukkig schiet het al aardig op iin jullie nieuwe huis en dat je beebje al goed ligt, klinkt positief.. jesje; bah jij moet vandaag weer beginnen met werken..waar heb je de kleine vandaag heen gebracht? was het niet moeilijk? an, meijke, denise, fidel, wolfje, etc alles goed met jullie dames? hier sinds afgelopen weekend het bed omhoog gezet op de bierkratjes wat een genot om nu het bed uit te komen. De bestelde lakentjes zijn binnen gekomen, tigger van anel en woezel en pip, zooo leuk.. komende dagen de vluchttas gaan klaarmaken en dan hebben we alles klaar.. tenminste.. je blijft toch altijd bezig hé mijn vader met vriendin komen a.s vrijdag terug van vakans van een hele maand, wat ben ik blij als ze weer veilig in NL zijn pff.. Gisteren alleen naar schoonvader geweest voor vaderdag, daar heerlijk gegeten.. voor aanstaande papa eigenlijk niks gedaan, behalve lekker geknuffelt maar komende jaren komt die niet meer onder vaderdag uit hahaha..
hier alles prima hoor, merk nu echt dat ik naar mijn lijf moet luisteren en dus rustiger aan moet doen, hoe moeilijk dit ook is, echt wel een zwaar weekend gehad. vanavond pretecho, ik heb er echt zo een zin in en daarna eerste les zwangerschapsyoga, dus ik heb wéér een drukke avond maar ik ben heel benieuwd
Hoi meiden! Super blij met onze kleine meid natuurlijk, maar het is erg zwaar hier. We lopen bij een kinderarts om uit te zoeken wat ze heeft, maar dat is zo lastig bij baby's...want je moet alles uitproberen...en daar krijgen ze dan weer last van. Ze heeft nu andere voeding maar het lijkt erger te worden. Wild kronkelen na elke fles, kreunen, voeding komt omhoog, obstipatie, spugen, bujna niet slapen, rochelen... M.a.w. ons meisje is niet gelukkig en huilt dus heel veel
Meijke beterschap met je ukkie ik hoop dat het snel duidelijk is wat het is want dit is ook niks.... en ik begrijp het wel hoor beterschap en we zien je vast nog wel
@Nooky volgens mij wil iedereen wel je buddy zijn haha, ik ook hoor . Hier een zwaar weekend gehad. Vrijdag was ik lekker vrij, maar ben rond 10 uur opgestaan en heb hele huis gepoetst beneden. Daarna bij mijn zus op de thee geweest. Savonds nog plantjes enzo gehaald met ons mam en daarna kwamen schoonouders nog ff. Zaterdag bij mijn zus de zolder opgeruimd en nog wat dingen gescoord . Was ook een hele klus. daarna bij ons de logeerkamer helemaal afgemaakt, plintjes gemaakt, kledingkast van vriendlief in elkaar en logeerbed, dus de zolder is ook weer een heel eindje leeg. Dus we kunnen deze week savonds de zolder opruimen, dan is dat ook weer netjes. Gister heb ik de aanstaande papa een leuk doosje gegeven met snoepjes erin, hij was er heel blij mee. Volgend jaar is het wat meer uitgebreid. Daarna naar schoonvader geweest, daar geluncht met zus van vriendlief en de kindjes. Daarna naar ons pap en mam en daar savonds gegeten. Gisteravond rond uur of 7 naar huis. Nog een was opgehangen en aangezet, dus echt een druk en zwaar weekend gehad. Vandaag weer vroeg op, maar dat ging niet van harte. Heb de laatste dagen meer steken onder in mijn buik, als de kleine beweegt of schopt dan voel ik vanalles onderin mijn buik. Mijn schoonmoeder zei gister ook al dat hij aan het zakken was, dus ben benieuwd. Morgen weer naar de vk kijken hoe het nu is en vragen of ik nog een echo krijg. Ik weet niet eens hoe groot en hoe zwaar ons manneke is. Donderdag komt kraamzorg kijken of alles in orde is. Dus ik heb deze week een korte week. 3 dagen werken en dan weekend, zo gaan de weken wel lekker snel. Maar ja wat moet je dan als je nog dagen moet opmaken voor je zwangerschapsverlof he. @ meijke, wat balen zeg dat het niet beter gaat. Hopelijk weten ze snel wat het is en kunnen ze je snel helpen. @Nooky, wat fijn dat het allemaal voorspoedig loopt met het huis. Echt top dat je dalijk helemaal gesetteld bent voordat de kleine geboren moet worden. Voor de rest wie ik ben vergeten, sorry, maar ik heb zoveel moeten teruglezen.