hey allemaal, Ik ben nog maar heel in't begin van mijn zwangerschap, maar vroeg mij af of jullie veel klachten hadden in't begin? Ben nl. heel bang na mijn MK van januari omdat ik nu bijna geen klachten heb: wat misselijk en maagzuur, hoofdpijn en heel moe. HCG meting was heel goed 1058 vorige week woensdag (bijna 4w6d). Maar toch... groetjes x
@Trine, ik heb helemaal geen kwaaltjes gehad. En nu nog steeds niet. Ik heb alleen maar last van opgezwollen voeten en enkels nu, maar verder mag ik niet klagen.
mijn moeder is ook fluitend door beide zwangerschappen heen gegaan hoor.. dus geen kwaaltjes zegt niks.. de ene is er nou eenmaal gevoeliger voor als de andere. schoonzusje en zwager zijn geloof ik langzamerhand nu ook bezig met zwanger worden.. dus ook het tante worden zal toch wel gaan komen zaterdag hier een vriendin blijven slapen en echt flink aan de zuip geweest, moet toch voor een keertje kunnen, braaf maandenlang droog ( alleen in het ongi weekend een 1 a 2 mixjes) nu 2 flessen wijn en verder op de blue curasau met 7up. was supergezellig half 3 op bed. pffff belt me moeder me zondagmorge wakker om 10.00 uur. bah verder rustige vaderdag, alleen schoonvader. donderdag schoonmoeder jarig en dan vrijdag weekendje weg met schoonouders moeder en schoonzusjes met zwager. we gaan o.a naar de efteling dus heb er superveel zin in nu hopen op wel wat mooier weer. dacht deze week vrij te zijn maar moet deze week ook nog werken dus dat is wel lekkere extra verdienen hihi
aangezien er meer dames hier zijn hebben jullie allemaal al een buddy, misschien een idee om even een overzichtlijstje te maken wie daar behoefte aan heeft, tis maar een idee..
@fidel, op zich wel een goed idee om een overzicht te maken, wie van wie de buddy is. Ik zoek er ook nog eentje, wie beveelt zich aan? Wel goed om dan te zien van wie we een berichtje kunnen ontvangen als er iemand gevallen is.
meijke jeetje meid wat heeftig heel veel succes! kan me voorstellen dat je verder niet veel tijd hebt voor andere dingen. hoop dat ze snel weten wat er aan de hand is en vinden waar ze niet tegen kan. hannah kon niet tegen tarwe dus heb toen mijn voeding aangepast maar kan me voorstellen dat als je de fles geeft dit wat minder makkelijk is . dikke knuf voor jullie. ikkuh ik wil best je buddy zijn hoor maar kan me voorstellen dat je misschien liever een van de andere zwangeren wilt aangezien ik er lang niet elke dag ben. maar mocht ik bericht van je krijgen zal ik altijd direct een melding doen hier op zp hoor! kan ook via mn tel. kijk maar meid voel je niet verplicht
is geen verkeerd idee zo een lijstje te maken over die buddy's goed idee ik heb tijd voor diegene die wilt dus kijk maar
Hallo dames! Zit even in de put, het gaat niet zo goed met mijn man. Ben boos op mezelf dat ik zo uitgevallen ben vorige week. Hij kan al een paar weken niet meer slapen. Waarom?? Er speelt van alles mee zegt hij, als hij wil gaan slapen begint hij over van alles en nog wat te piekeren. Heb net ook bij de lounge een topic geopend hierover. Ik dacht eerst dat het wel meeviel, maar nu denk ik dat niet meer. Vond hem vannacht om 4:30 in de bank. Met mij verders gaat het goed, ontzettend veel last van maagzuur, auw auw.. de rennie's vliegen er doorheen. Mijn enkels en voeten beginnen op te zwellen maarja hoort er allemaal bij. A.s. vrijdag komt de kraamzorg kijken! Spannend, volgende week weer naar de vk.
misschien piekerd hij over dat straks alles de baby er is er vanalles gaat veranderen binnen het gezin sommige mannen kunnen daar moeilijk mee omgaan en gaan piekeren. meestal als de baby er eenmaal is en de kraamvisite allemaal geweest en er rust komt binnen jullie gezinnetje dan zal alles wel op zijn plaats vallen....hoop het althans voor jullie
Ja hoop het! Hij zegt dat het dat niet is, hij weet het niet precies. Het is alles bij elkaar zegt hij.
Wat rot siren! Ik zou hem even de ruimte geven hoe moeilijk ook. Dan zal hij vast naar je toe komen. Heel de tijd vragen wat er is werkt tegen
zo dan nu ff reageren: @nooky: ik heb je mn nr terug gestuurd in pb. @meijke: jeetje meid wat klote dat het niet zo lekker gaat met je meisje je wilt het beste voor je kind en als je dan ziet dat er iets is, maar je weet niet wat, kan dat zo frustrerend zijn! sterkte ermee en hopelijk ontdekken ze snel wat het is! @siren: oh balen dat het niet zo lekker met je vriend gaat hopelijk gaat hij zich snel wat beter voelen! ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar mijn eerste werkdag is op zich wel goed gegaan, maar ik mistte noa wel heel erg hoor! ze was vandaag bij mijn zus, dus ik wist dat ze in goede handen was dat scheelde wel! ach ja paar weekjes volhouden maar! als ik nog buddy moet zijn van meerdere dames dan hoor ik het graag! ik heb redelijk veel tijd nu en als ik straks gestopt ben met werken helemaal!
siren; idd even wat afstand proberen te doen van je mannetje, hij komt er zelf wel mee.. (ook al zijn mannen niet altijd grote praters) is niet makkelijk, das zeker.. meijke; pfff das niet zo fijn met je kleine meisje als ze niet weten wat ze heeft.. dan zou je toch wel willen dat ze konden praten hé.. dan wist je meteen wat er mankeerde.. iig dikke knuf voor je meisje! jesje; fijn dat je eerste dag best goed doorstaanbaar was zonder je kleine meisje.. en dat ze bij je zus was maakt het idd een beetje makkelijker natuurlijk. maikki; heb jij niet deze week de mri-scan? of was dat nu al geweest? ik weet het even niet meer, sorry.. heb je iig al een uitslag gekregen daarvan? fijne dag dames!
ik wil ook wel iemands buddy zijn, ik hoop dat ik gewoon zelf kan reageren, en dus geen buddy nodig heb, maar ik wil mij ook opgeven hahah Gister de pretecho gehad, was echt superleuk en supermooi, ze loopt mooi gemiddeld qua groei en dergelijke dus dat is allemaal super. Gister ook voor het eerste zwangerschapsyoga geweest, was totaal niet zweverig, het was heerlijk ontspannen, vooral letten op je ademhaling en bepaalde bevallingstechnieken kwamen aan de orde, erg leuk. Bekijk bijlage 161094
denise; fijn dat jullie een leuke pretecho hebben gehad.. en dat yoga goed was.. wat een heerlijke meid krijgen jullie!! tevens ik heb mijn gebruikersnaam veranderd ivm meer privacy, maar jullie weten beslist wie ik ben haha..
Ik wil ook wel buddy zijn en ik zoek ook nog een buddy haha. Jesje, wil je ook mijn buddy zijn? Hier hoest ik de longen uit mijn lijf, zo ineens. Net terug van vk, alles was goed. buik weer 2 cm gegroeid. Mag nu over 3 weken weer en dan om de 2 weken. Groeiecho vonden ze niet nodig, omdat het allemaal kei goed was bij mij. Ijzer was 7.5 maar dat was goed in dit stadium van de zwangerschap. @siren, wat vervelend dat je mannetje niet lekker in zijn vel zit, miss zijn het spanningen voor wat komen gaat he. Dat er dalijk meer verantwoordelijkheden zijn en dat het een beetje aanpassen is. Hopelijk komt het snel goed. @boterbloempje, natuurlijk weten wij wie je bent, dat vergeten we niet zomaar.
buddy-lijstje: zwangere dame buddy nooky : jesje1982 boterbloempje83 : ikkuh86 : siren84 : denise : ehh als ik iemand vergeet sorry heb er niet helemaal de gedachte bij, zou eigenlijk vandaag naar t strand en kerkhof gaan, maar een klink in de kabel, mijn paardje is niet lekker verstoppingskoliek. als het voor 15.00 niet beter is geworden dan moet hij naar de kliniek. bah daarbij heeft hij waarschijnlijk ook een rotte kies