Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: ik zal je mn nr in een pb sturen;)

2. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    last van vergetelheid, ik ben ook beschikbaar als buddy hoor!!!!

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sorry niet bijgelezen
    wou even melden dat hier alles goed gaat...
    fidel sterkte met je paardje!
    xxx

5. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    goedemorgen dames,

Ik ben vandaag een dagje ziek thuis. Heb griep, alles doet zeer, hoest de longen uit mijn lijf en heb de halve nacht niet geslapen. Vriendlief is net een half uurtje geleden vertrokken naar zijn werk, maar heeft door mij ook de halve nacht wakker gelegen.

Vandaag zijn we de 30 weken alweer gepasseerd. Wat gaat het toch snel.

Nou dames, ik ga nog even wat bijslapen, want heb nog wat uren in te halen.

@fidel, sterkte met je paardje en dat hij maar snel opknapt.

6. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    wil je mijn buddy zijn? :)

7. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    dat gaat ook lekker snel bij jullie hé de 30wkn al :) gaat toch wel snel bij iedereen :$ hahaha..

beterschap meissie! en rust maar goed uit...

8. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hoe is het met je paardje afgelopen? hopelijk wordt die snel weer beter.. want dat is maar niks als een beestje ziek is :(

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou gelukkig niet naar de kliniek geweest. pfff was wel geschrokken hoor. gaat langerzamerhand weer wat beter. maar die rotte kies moet er binnenkort natuurlijk wel uit..

vanavond trainen, we hebben er weer gelukkig een nieuw teamgenoot bij, komt voor de 1e keer. dan morgen schoonmama jarig en vrijdag weekendje weg, naar o.a de efteling, hopen op een beetje mooi weer.. morgen eerst nog werken en de hondjes naar de opvang brengen. voorgaande jaren hadden we iemand in huis maar dat was afgelopen jaar niet zo'n succes. nu gaan ze uit logeren bij de trainster van hondentraining.

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: ik heb je nr opgeslagen;) en beterschap meid, hopelijk ben je snel weer beter! je weerstand is echt een stuk slechter als je zwanger bent! ik was al 2 jaar niet ziek geweest en in mijn zwangerschap 2 keer flinke griep gehad!

@fidel: oh gelukkig maar dat het weer beter gaat met je paardje! enne binnenkort weer flink aan de bak aan je banner te zien hahahaha:p

ik heb vandaag weer gewerkt, maar pfff wat heb ik er moeite mee! heb gewoon zitten huilen op mn werk dat ik noa zo mis als ik dara ben. mijn zus zei dat mooi, je hebt werkmoeders en thuismoeders en ik ben duidelijk een gevalletje van thuismoeder hahahaha. gelukkig hoef ik nu zondag pas weer te werken. ik ga vrijdag wel even langs bij mn werk om mn ontslag in te dienen:)

11. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    haaj dames,

hier even niet veel te melden, alleen dat ik de hele nacht wakker heb gelegen door felle, pijnlijke steken down under :) (kweenie hoe ik het moet beschrijven)
    nu maar lekker weer naar bedje gaan en hopelijk kan ik wat bijslapen..

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    buddy-lijstje:

zwangere dame buddy
    nooky : jesje1982
    boterbloempje83 : Fidel2010
    ikkuh86 :jesje1982
    siren84 :
    denise :

en dan zegt ze ook nog dat ze niks te vertellen heeft hihi

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier idd een naderende eisprong dit keer links, want rechts voel ik altijd wat groeien en links is altijd poef tijd om te klussen hihi, begin me lichaam wel goed te herkennen maarja het moment van klussen blijft altijd lastig te bepalen, als het nu altijd regelmatig was.. heb ook waardeloze ov testen die zijn altijd positief een week rond de eisprong. dus daar heb je ook niks aan.. dus we proberen deze ronde iedere dag eens te klussen wie weet helpt dat...

daarbij het ongeluk blijft bij mij, nu weer een verstopping op het hoofdriool, van huis naar de weg. gisteravond alles onder de drap en smurrie en ontlasting op het terras.. bah me vriend is van 19.00 tot 23.00 er mee bezig geweest, nu kom vanochtend iemand van de gemeente om het door te spuiten.. al dat ongeluk dan moet het nu toch tijd worden voor GELUK!!!!!!

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @boterbloempje: klinkt als indalen wat jij beschrijft;)

@fidel: ja meid zou onderhand wel eens mogen he!

15. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    flink achter je vriendje aanrennen voor te klussen hé ;)
    **'D' laat weten vanuit mijn buik dat hij een nieuw forum vriendje/vriendinnetje erbij wilt**

hehe wat smerig als alles onder is vanwege een verstopping pff..

16. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    vorige week op controle bij de vk geweest en ze zeiden dat de kleine al was ingedaald?? kan het dan nog verder indalen?? hihi..

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja misschien nog niet volledig ingedaald? maar het klinkt als indalingsweeen, anders zou ik niet weten wat het is

18. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ik weet het ooknie ;) heb wel om het uur een harde buik al de hele dag pfff.. echnie normaal.. achja morgen even afw8en dan de vk maar eens bellen..

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hehe, had veel bij te lezen na een paar dagen afwezigheid. Ik mag volgende week weer mijn suiker laten testen, mijn suiker is te hoog. Hopelijk wordt of is het geen zwangerschapsdiabetes!!!!! :(:(

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    mag het hopen van niet! zou erg vervelend zijn meid..

schoonzus is vandaag uitgerekend... nog niks aan de hand! begint wel spannend te worden zo hoor hihi

Deel Deze Pagina