@Nooky, Met een ks weet je inderdaad wel wanneer je jullie kleintje in je handen mag hebben, voor ons is het maar afwachten hoe het zit. Morgen weer naar de vk es kijken hoe onze jongen ligt.
Zwanger: 27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar JONGEN ronde 3 raak 1e kindje 17 aug.Danielle83 28 jaar, MEISJE, ronde 2 raak 3e kindje 23 aug Siren84 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje ????? Wolfje22 ronde 12 raak, 2e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje 25 mrt. Jesje, 28 jaar, 17:20 uur, meisje, Noa, 1e kindje 06 mei Meijke, 33 jaar, 12.08 uur, meisje, Nienke, 1e kindje
ik ben eens benieuwd jongens zijn dus blijkbaar minder eigenwijs dan de meisjes .. ik mag woensdag weer op controle..
Zwanger: 27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar JONGEN ronde 3 raak 1e kindje 17 aug.Danielle83 28 jaar, MEISJE, ronde 2 raak 3e kindje 23 aug Siren84 26 jaar, MEISJE ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar, JONGEN ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje ????? Wolfje22 ronde 12 raak, 2e kindje Bevallen: 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje 25 mrt. Jesje, 28 jaar, 17:20 uur, meisje, Noa, 1e kindje 06 mei. Meijke, 33 jaar, 12.08 uur, meisje, Nienke, 1e kindje
Laatste x heeft de vk even de echo erop gezet, ons meisje is al helemaal ingedaald en ligt netjes met haar bolleke in mijn bekken. Neem aan dat dat niet meer kan veranderen toch??? Of wel? Morgen krijg ik weer een echo, ben benieuwd! Ze gaan alle orgaantjes nog een x checken of het toch niet te snel groeit ivm die suiker pffff!!!! Spannend zeg!!! Mijn beste vriendin gaat mee, manlief kon geen vrij krijgen :x:x
Jammer dat je mannetje geen vrij kon krijgen.. ik heb met 35wkn een liggingsecho gekregen en hier lag het bolletje ook in de bekken al een paar weken, ik vroeg dus of er nog gedraaid kon worden, ze zei tegen mij, zolang het niet 'vast' zit in de bekken kan nog alles kans is wel kleiner natuurlijk..
nou ik hoop donderdag goed nieuws te horen... maja wacht netjes af en zie vanzelf wel hoe ze ligt wel leuk van keizesnee is dat je wel weet wanneer je kindje kan zien etc...
Inderdaad de meisjes zijn al echte divas haha. Hopen dat de jongens minder eigenwijs zijn haha. Zolang het hoofdje niet vast in de bekken zit kan hij/zij nog altijd draaien. @Nooky, het zijn inderdaad voor- en nadelen die je tegen elkaar afweegt.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, 27 jaar en zwanger van mijn eerste kindje, ik ben gestopt met de pil en werd meteen zwanger.. Ben uitgerekend op 4 Februari voor nu. 10 wk en 2 dg vandaag.. Met 6 weken kreeg ik hevige bloedingen, hierop een spoedecho gekregen ( meteen ) en hierbij was te zien dat het vruchtje er nog zat, ik kreeg het hartje te horen en dat is dan toch wel emotioneel 2 weken erna voor de controle was alles perfect. Nu over 2 weken de 12 weken echo met nekplooimeting. De 29e Augustus met 17 weken geslachtsbepaling Vanaf de 7e week ben ik goed ziek geweest, veel misselijk niks kunnen eten en overgeven, 4 kilo afgevallen. Nu gaat het met kleine beetjes, maar kan heel slecht tegen etensgeur, en vooral de ijskast is een groot probleem! Spannend allemaal.
Gefeliciteerd en welkom hier.. goed om te lezen dat de controles goed zijn gegaan.. en idd spannend allemaal hé, zwanger van het eerste kindje..!
Gefeliciteerd Ozzyke. Tis lekker rustig vandaag op het forum, iedereen aan het genieten van het mooie weer? Vanmorgen naar de vk geweest. Onze jongen ligt al met zijn hoofd naar beneden, dus dat is gunstig. Verder zal hij niet te groot zijn en niet te klein. Ze zei als je tot 40 weken loopt zal hij tussen de 6 en 6,5 pond zijn, dus dat is netjes. Kennen we er lang van genieten haha. Over 2 weekjes mogen we weer terug. Hoe is het met de dames allemaal?
ooh gelukkig heb je ook een mannetje die graag mee werkt tis idd netjes het gewicht wat wordt geschat.. krijg je ook nog een echo binnenkort? hier niet echt veel genieten van het weertje helaas, heb enorme rugpijn dus ik slenter van de bank naar het bed en de douche.. en natuurlijk het toilet niet vergeten hahaha..
Dat is niet best Boterbloempje, hopelijk gaat het snel beter en heb je snel jullie boy in je armen. Nee ze hebben het niet over een echo, dat doen ze alleen als ze zich zorgen maken, maar dat doen ze bij mij niet, dus krijg niks meer. Moet wachten tot onze jongen eruit komt haha.
zo het boerenwerk zit er voorlopig weer op.. vakantie begint he dus volop scholieren die ook willen werken en thja die zijn nou eenmaal goedkoper als mij.. maar ze hebben me nummer dus als ze nog werk voor me hadden dan zouden ze bellen.. ook de ongie zit er nu al weer op...??!! maar 2 1/2 dag deze keer. wie weet een gunstig voorteken??!! heb vriendlief er zo goed als kwaad van kunnen overtuigen dat hij volgende week wel mee MOET naar de gyn op gesprek. en dat hij maar een 1/2 dag er vrij voor hoeft te vragen... volgende week woensdag moeten we heen dus benieuwd wat ze dan te melden hebben
ohja ook de rekening van de dierenarts binnen voor me peerdie... 173,- pffff ik had toch een ander vak moeten leren geloof ik....
Pff dat is nogal geld ja. Ach ja voor een beestje waar je aan gehecht bent, heb je dat over toch? @fidel, jammer meid had deze ronde goede hoop voor je, maar zoals ze zeggen een korte ongi is een gunstig voorteken. Mijn duimen blijven draaien. Hoe is het verder met jou Wolfje?