Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Velvet ja bijna iedereen loopt ondertussen op het eind
    Mvanq het kan maar hoe lang moet je nog voor je nod?
    Jesje aaaaa nog 7 daagjes leuk joh!

2. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, nog 7 keer werken, wat fijn zeg. Dat is echt aftellen joh. Ben benieuwd naar de foto van der eerste fruithapje.

@Nooky, ik vind het ook moedig, ik had het niet gedaan, lijkt me pijnlijk, maar dat is ieder voor zich. Misschien valt het allemaal wel reuze mee.

Hier vandaag een rommelende buik, met veel steken onderin die ook echt pijn doen. Herkent iemand dit?

3. MvanQ

MvanQ Lid

12 jul 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    OK ik ben hier waarschijnlijk in een verkeerd topic beland? Of hoef je geen eigen topic aanmaken... ben nieuw sorry..

Mijn volgende NOD is de 23e ongeveer zit meestal tussen de 26 en 30 dagen qua cyclus.

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

MvanQ, de 23e,nog 8 dagen tot je NOD dus, dat is wel vroeg om iets te voelen al...maar het zou kunnen. Is het je eerste ronde? want dan zou het ook nog van het ontpillen kunnen zijn? En nee hoor, je hoeft geen nieuw topic aan te maken, klets gezellig mee :)

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    spannend hoor dames, het einde loopt echt voor een aantal in zicht... het leek maar even geleden dat jullie net een positieve test hadden en nu, is het de dagen aftellen....

nou ik ben nog steeds is discussie met vriendlief dat hij mee MOET van mij woensdag... of hij neemt me in de maling, want hij moet namelijk een week later ook naar t zh voor zijn suiker... en daar gaat hij wel heen.. dat is ook een gesprekje van 10 min en je staat weer buiten.. of hij is net zo koppig als een ezel!!!! mannen grrrrr. maar vind hem nog wel lief hoor :p:p

6. MvanQ

MvanQ Lid

12 jul 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 15 jaar geleden al ontpilt ;)) Fijn dat ik hier mee kan en mag kletsen!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Meiden, ik verwaarloos jullie helemaal, maar ik lees zeker mee! Het gaat hier nog steeds niet zo goed... We hebben medicatie tegen Reflux maar die helpen niet. Aanstaande maandag wordt ze nu voor maximaal een week opgenomen in het ziekenhuis :x. Dit om haar te observeren zodat ze gericht onderzoek kunnen doen. Het lijkt iets met haar maag te zijn, of het is toch de Reflux, maar dan een zware vorm.. We gaan het zien. Pff het lijkt me ontzettend moeilijk haar weg te brengen maandag, maar ergens kijken we er ook naar uit. Want hopelijk kunnen we dan haar verder helpen. En ons zelf. Ze is zo verdrietig, krijsen echt en in elkaar krimpen van de pijn? misselijkheid? We weten het niet...

8. MvanQ

MvanQ Lid

12 jul 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat me af te vragen of ik 350 pagina's terug ga lezen... besloten om dat maar niet te doen :)

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha nee MvanQ, dat zou ik zeker niet doen...

10. MvanQ

MvanQ Lid

12 jul 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL

ow bah, gaan ze ook een PH metrie doen? Je mag toch zeker gewoon bij haar blijven? Mijn zoontje ligt ontzettend vaak in het ziekenhuis maar pappa of mamma mag er altijd 24/7 bij hem blijven!

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames!!

@Boterbloempje, mooie foto/buik hoor!!!

@NookY, Ik lees net dat je je besluit genomen hebt, doe waar jij je het beste in voelt! :)

@Jesje, hihi grappig! Ik kijk al uit naar de foto!!

@Meijke, *zwaait* hoe is het met jullie?? en kleine Nienke??

Babygirl is zeer actief!!! De hele dag beweegt ze ontzettend veel pfff!!! Zwaar haha!!! Begin ik goed te merken nu!!! Heb constant harde buiken bij alles wat ik doe en sinds gister ook ongipijn erbij, zal ze blijven zitten tot de 40 weken??, ik heb zelf het idee van niet als ik zo mijn lichaam voel. Maar ja, you never know!! Moet eerst nog het traject door wat betreft die zwangerschapssuiker pfff! Maandag naar de dietiste!!!

De echo afgelopen dinsdag was goed, ze ligt mooi op schema qau groei, nu 5 pond. Gelukkig nog niet al te groot ivm die suiker.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ai ik post net mijn bericht en lees dit. Wat ontzettend vervelend zeg! Ik hoop dat ze er snel achter zijn en dat ze Nienke snel kunnen helpen!! Sterkte maandag!

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Meijke wat vervelend dat de medicatie niet helpt. Het lijkt me ook verschrikkelijk om mijn kind achter te moeten laten, maar ze kunnen haar daar wel het beste helpen en misschien zijn ze er snel achter wat er met haar is. In ieder geval veel sterkte ermee en hopelijk komt het snel goed met jullie kleine meid.

@siren, ik heb hetzelfde gevoel als jou. Voel vanalles lopen daar beneden, net of ongi moet worden. Ook al de hele dag harde buiken en vanmorgen deed het gewoon pijn onder het auto rijden, hopelijk blijft onze jongen nog een paar weekjes zitten.

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje Meijke,
    ik hoop dat ze snel vinden waar het aan ligt bij Nienke, dit werkt natuurlijk ook niet, voor jullie niet en voor haar niet, Sterkte

Ik heb hier ook echt een hele drukke dame hoor Siren, zo erg dat mijn baarmoeder een beurse plek heeft van haar kont, en de kans dat ze draait is erg klein, dat beurse gaat dus pas weg als miep eruit is hahah

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja het zijn al echte diva's he die meiden van ons hihi!!!! Bij ikkuh een drukke jongeheer dan :D!!

Ik had echt pijn begin van de middag maar nu voel ik niks meer.

Heb net wat boodschappen gedaan en langs postkantoor voor die postzegels met ooievaartje erop.... hadden ze niet!!! Ik zal eens kijken of ik ze op internet kan bestellen bij tnt. Ze zijn echt leuk voor op de geboortekaartjes :D Zijn ze ook speciaal voor volgens mij. Heeft iemand ze al???

16. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Siren wat een goed idee die postzegels die moet ik nog ff halen!
    Denise ja lkkr hè die beurse plekken!! Nou nog maar ff volhouden en dan zijn ze er!

17. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Meijke ik vind het echt vervelend voor jullie dat ze niet weten wat nienke heeft:( en dan een week! In het ziekenhuis pfff lijkt me echt heel moeilijk.... Ik wens je/jullie veel succes en hoop echt van harte dat ze vinden wat ze heeft!!

18. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    meiden ik lees dat een paar van jullie last heeft van ongikrampen? wat betekent dat? ik heb het ook wel de laaste dagen ben pas 23 weken zwanger, moet nu ook ff 3 weken thuiszitten omdat ik vorige weekend harde buik had. Ben wel naar de gyn geweest en gelukkig was mijn baarmoedermond nog ver genoeg van mijn kleine meid.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb ze net op internet besteld, ooievaarpostzegels.
    Ze zijn €23 voor 50 stuks! Op de tntsite, TIP!

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ siren: meid ik wil je niet ongerust maken ofzo maar als je harde buiken hebt en een ongigevoel kun je beter even je vk bellen hoor meid. komen de harde buiken regelmatig? meestal begint een bevalling met ongipijn namelijk....

@meijke: jeetje wat vervelend dat het met nienke helemaal niet goed gaat:( hopelijk kunnen ze snel vinden wat er mis is met haar. een week je meisje achterlaten lijkt me vreselijk!

Deel Deze Pagina