Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Jesje, nee het is nu weer weg.. het komt ongeveer 3x per dag opzetten en dan voor een kwartiertje lang ofzo... ik denk dat het voorweeen zijn ofzo.. wel vervelend want ik hang nu ook tussen vk en gyneacoloog in.. weet niet wie ik kan bellen als het nodig is :(
    Het ziekenhuis denk ik. Ik hoop zo dat ik over een paar weken terug kan naar de vk! Maar heb niet het idee dat de bevalling snel begint...
    Beetje voorbereiding van mijn lijf denk ik. En anders bel ik echt wel als het menens is :)

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi ladies, wij zijn weer terug in Nederland. Helaas ben ik ongi geworden. Ronde 15!

Hoe is t hier allemaal??

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi Meiden, inmiddels 14 weken en 1 dag zwanger!!! Het gaat goed, alleen die rottige misselijkheid laat me niet los!!! Elke dag!!!!

Ook heb ik last van ongikrampen, en dat trekt door naar mijn liezen!!! Heel vreemd gevoel!!

Al een paar weken heb ik last van kriebels in mijn buik, ik kan niet wachten tot ik kruimeltje echt ga voelen!!!

Mijn nekplooimeting was mooi (denk ik.. ;) ) een nekplooi van 2,1 mm en een kans van 1 op 5991 op down, en trisomie met die nummers hoger!!!

Meijke, sterkte met de kleine meid!

Andere meiden, sterkte met de laatste paar weken!!!!

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo allemaal!

@moi78, Een nekplooi van zoveel is inderdaad goed hoor! Die van mij was 2mm. Keurig! :) Nog een paar weekjes wachten, dan kun je de eerste 'plopjes' gaan voelen! Superleuk is dat!

Hoe is het met de rest hier? Iedereen aan het genieten van het weekend denk ik, tis zo rustig hier.

Ik heb net samen met mijn man mijn vluchtkoffertje ingepakt en de tas voor de baby. Dan weet hij ook waar alles zit, leek me makkelijk.
    Ook hebben we net de magnetronsterilisator geprobeerd, werkt wel! Aangezien wij geen vaatwasser hebben (de kraamzorg vertelde mij dat als je flesjes en speentjes daarin doet het dan goed is tegenwoordig). Toen hebben we maar besloten zo'n ding te kopen. Ach een pannetje met water op het gas kan ook nog he :D

Ik voelde me echt zoooooo moe vanmorgen maar na een lekkere douche is dat een beetje bijgetrokken. De laatste loodjes, de laatste loodjes...

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohja LET OP MET MAGNETRON-STERALISATOR, vriendin van mij had ook een nijntje bordje er ingezet voor de eerste keer gebuik, hele afbeelding samengesmolten en ze hebben er al meerdere flessen lekkend door gekregen !!!!

spannend hoor het tasje klaar hebben staan... ben zo benieuwd op welke volgorde jullie gaan bevallen en natuurlijk naar jullie kleine krummels

@ an hele dikke knuffel, ik ook een ronde verder dus we zitten weer in t zelfde schuitje...

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hier pas een week men vluchtkoffer klaar staan:$
    voel me beroerd door kuur voor blaasonsteking.. vooral maag klachten en darm klachten... licht op benen staan.. en vooral moe hele dag op bank gelegen en geslapen...of zijn het stiekum ook voorbereidingen op de bevalling? naja ga weer lekker bank hangen dinsdag nog keer naar de gyn om alles nog keer te overleggen en bespreken

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi fidel, ik las t al. Op naar een zomerkindje!!

Wat een voorbereidingen dames! Spannend hoor

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ok, ik heb hem vanmiddag voor het eerst gebruikt, 1 x. Het is goed gegaan. Wilde em eigenlijk een keer proberen voor we het straks 'echt' nodig hebben. Welke had je vriendin fidel? Wij hebben die van Philips Avent.

9. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb 3 of 4 dpo (eiprong was waarschijnlijk van vrij op zat) 1 keer licht roze afscheiding gehad bij afvegen. vanaf eisprong 5 dagen lang drukkend gevoel in onderbuik gehad en nu de laatste drie dagen veel witte afscheiding wat voornamelijk tussen me schaamlippen blijft zitten. Is dit een goed teken?

Alvast bedankt voor de reacties!

10. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi sun74, het zou kunnen dat je wat roze verliest ivm de innesteling.
    De afscheiding kan een teken zijn, maar ook van je ongi die eraan komt. Net als met t drukkend gevoel.

Geen bloed geeft moed en ik zou op je nod een testje wagen! Succes!

11. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    @an1985, bedankt voor je snelle reactie. Zou kunnen idd maar dit voelde anders dan ongi krampen, dat drukkende en veel afscheiding heb ik anders niet. Maar goed kan ook zijn dat ik er nu meer op let natuurlijk.
    Ga dinsdag, dan zit ik op 10 of 11 dpo eerste testje doen.

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Als je vroeg wilt testen raad ik de testen van Kruidvat aan. 2 voor 5 euro. Die reageren best vroeg. Ik wil je wel zeggen (weet niet hoelang je al bezig bent) dat je om teleurstellingen te voorkomen niet te vroeg test.

13. Sun74

Sun74 Lid

13 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt ook gelijk, dit is de eerste ronde en was er ook nog totaal niet mee bezig tot ik roze afscheiding zag en ging toen google. Las over innesteling en nu ben ik er meer mee bezig. Alleen is 3/4 dpo voor een innesteling vroeg als ik het zo lees op t forum. Bedankt voor je advies over testen.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    poeh daar vraag je me wat, ik zal het even navragen en als ik t weet zal ik het wel vermelden..

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel en An, mijn duimen draaien nog steeds voor jullie.
    @Nooky, het zal voor jou in ieder geval niet lang meer duren. Ik ben ook heel benieuwd of het Nooky of Boterbloempje is die als eerste aan de beurt is.

Hier aan het aftellen, volgende week vrijdag begint dan eindelijk mijn verlof. Heb heel erg last van nesteldrang en alles moet ineens voor de bevalling klaar. De tuin zouden we volgend jaar doen en dit jaar alleen een schutting laten plaatsen, maar heb het zo geregeld dat de tuin helemaal klaar is voordat ik moet bevallen haha. Dus er is nog heel wat werk te verzetten. Vriendlief werkt zo hard.

Verder al 3 dagen lang last van maagzuur, dat ik er niet van kan slapen. Tis echt heel vervelend. Verder veel last van harde buiken, maar onze jongen moet nog een paar weekjes blijven zitten.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ben benieuwd naar denise, die zou vandaag toch waarschijnlijk een KZ krijgen ???

17. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Vandaag ja? Of de datum voor haar kz?

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ja ben ook erg benieuwd!!

Vandaag heerlijk mijn neefje in bad gedaan. Wad zooo leuk! Alleen mijn konijntje heeft waarschijnlijk een abces in haar kaak. Was zo zielig om te zien! 1 dikke wang. Ik moest haar achterlaten om een röntgenfoto te laten maken. Ik zit nu al in de stress!

19. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Haaaajjzz..

Hoe ist het hier?
    Hier bij ons 'rustig' althans wat je rustig kunt noemen haha..
    super leuk weekend met vriendje gehad, elke dag even een uurtje gaan shoppen en dan heb ik het wel gehad, dan beginnen de klachten :( pijn aan mijn bekken, doodmoe, etc.. maar nog eventjes.. :)

heb net even snel doorgelezen alles van het weekend, maar het is zoveel, ik onthoud het gewoon niet meer pff.. ddl maar eens opnieuw lezen en reageren hihi..

hier nu op woensdag de controles bij de vk dus we zijn benieuwd.. het blijft maar rommelen, maar zet niet door, helaas..

20. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Pff meid, ik hoop echt dat ze kunnen vinden wat jullie kleine meisje heeft.. op zo'n momenten hoop je toch dat ze kunnen praten hé.. dikke knuff voor jullie!!

Deel Deze Pagina