:x balen an.. Hoe was je vakantie? lekker genoten ervan? beetje van weer gehad? of net zoals hier in NL regen?
welke heb je, magnetronsterilisator? ik ben me aan het overleggen om alsnog eentje te gaan halen.. vorige week alles in een pan met kokend water op het fornuis laten uitkoken hihi.. hoe gaat het met je moeheid, alweer iets beter? idd de laatste loodjes..
hahaha ik denk dat nooky het eerste aan de beurt is als ze KZ alsnog gaat doen.. maar idd veel datums achter elkaar haha.. een ware babyboom hier.. heerlijk meid als je verlof eindelijk begint, ik weet inmiddels al niet meer hoe werken moet haha.. maar verveel me ook nog niet eens.. heb alleen veel last van hormonen en kan niet alles meer verdragen wat er gedaan of gezegd wordt van vriendje en vrienden/familie nesteldrang heb ik een paar weken terug echt enorm gehad, maar nu is het cake bakken geworden haha.. ik heb ook zo'n last van maagzuur, nu in de avond drink ik een glas melk en dan een half uur later naar bedje, dat gaat redelijk goed af.. meestal wel in de nacht een tabletje van rennie nemen, ook dit werkt alsnog goed bij mij..
Ik wacht nog even met bevallen hoor Fidel Mag nog 9 weekjes, zoals het er bij mij uitziet ligt dametje mooi met het hoofdje naar beneden
Ik heb die van Philips Avent. Voor de speentjes heb ik vandaag zo'n difrax-ei gekocht. Kunnen er 2 gelijk in... en het is gelijk een doosje om de speentjes schoon mee te nemen overal naartoe. Handig! Vandaag buikdrager opgehaald, had manlief besteld... had hij zin in.. de baby aan zijn buik dragen. Echt wel lief!
De moeheid is vandaag wat minder ondanks dat ik toch al om 7u uit bed was. Moest om 9u bij de dietiste zijn, valt mee. Ik was eigenlijk al vrij goed bezig! Volgende week een x zo'n dagcurve laten maken en dan mag ik 2 aug naar de gyneacoloog. Dan zal ik het advies horen of ik bij hem moet blijven of terug mag naar de VK... ow I hope so.. het laatste!
Ben op van verdriet. Ons konijntje moeten we in laten slapen. Heb haar toen gekocht na de miskramen. Voelt dus dubbel zo zwaar. Heb nu pijnstillers voor haar en we zitten eraan te denken het morgen te doen. Pffff zo verdrietig
An, ontzettend veel sterkte meid voor jullie! Ik weet hoe het voelt als je je geliefde beestje moet laten inslapen. *knuffel*
Thanks siren t klinkt misschien stom om zoveel verdriet om een konijn te hebben maar t is eigenlijk mijn uiting geweest na de miskramen. En t is nog een klein huppelend konijntje die zo ontzettend speels en knuffelig is!
Aaaa an wat verdrietig... Dikke knuf meid! Hier gelukkig goed nieuws... Onze kleine meid is gedraaid, dus ze ligt nu goed ze kan nog wel draaien maar denk en hoop van niet.... Maarre ik word als mijn bmm rijp is met 38 weken ingeleid!! Dus over iets meer dan twee weekjes dan hebben we ons kleine meisje in onze armen... Ik ben zooo blij
@an, wat vervelend zeg, sterkte ermee. @danielle, dat is een goed vooruitzicht en wat fijn dat ze gedraaid is zeg. Ben benieuwd wanneer onze jongen zich laat zien, hoop eerder als de 40 weken. Heb zelf het idee dat hij rond de 37 weken komt.
@Danielle, ik lees jouw berichtje van over 2 weken en besef dat het voor mij ook niet lang meer duurt... Echt spannend dat we allemaal op het eind gaan lopen!!!! @ikkuh, ik heb zelf ook het gevoel dat onze meid eerder komt maarja zeker weet je het nooit! Heb ook veel harde buiken maarja, we zien wel.. zeer spannend he?!
Denise; meid hoe gaat het met je? Jouwn weekjes gaan ook super snel voorbij zeg.. 31,+ weken wowww.... an; gadver wat een rot nieuws.. en dat je behoorlijk verdrietig bent is heel normaal, en met alle dieren kun je een band mee hebben.. dikke knuff danielle; goed dat je meid gedraaid is, hopelijk blijft ze zo liggen.. siren; wat een handig ding voor die speentjes.. ..en de rest vd dames, alles goed? Wij hebben sinds afgelopen weekend een gastouder gevonden waar we onze kleine straks naar toe kunnen brengen.. echt super lieve mensen etc.. voelde meteen goed de klik en ze stellen zich zo flexibel op dat we eigenlijk niets beters kunnen vinden en kunnen krijgen dat is gelukkig ook een last van mijn hart nu ik weet dat de kleine straks goed wordt achtergelaten en dat we mensen hebben gevonden..
hai dames straks om kwart over 9 naar de gyn kijken hoe lief klein eigenwijze ukkie ligt.. ben benieuwd zal nog steeds in stuit zijn maar gelijk plannetje maken hoe en wat.... en weekje geleden een vrouw tegen gekomen in de winkel die had ook een stuit bevalling gehad en die ander lag eigenlijk ook in stuit alleen draai poging mislukte en draaie het kindje goed tijdens de weeen... naja we zien wel ik vind het spannend... pff heb een blaasonsteking en kuur gehad nou misselijk door die kuur echt niet normaal maja mischien is het ook wel het weer dan weer warm en dan weer koud en nat....hier al paar dagen geen harde buiken gehad en oefenweeen ook niet gelukkig... wie slaapt er trouwens op die matras beschermer? het slaapt echt niet lekker.... glibber zo me bed uit
Nooky spannend.... Hoop dat tie goed ligt!! Hoop dat die van ons goed blijft liggen... Anders wordt het echt een kz de baby is echt te groot voor een stuitbevalling... Vond de gym ook. Maar ga nu maar uit van een gewone bevalling
ik was even helemaal in de war solly, daniiele wat goed joh gedraaid, nou hopen dat het zo blijft liggen... an verdriet om een huisdier kan ik me goed begrijpen hoor.. zeker als het nog een speciale betekenis heeft...
@nooky en hoe was het bij de gyn? Ben benieuwd wanneer de kleine komt. Het is zeker allemaal spannend.