Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Wij willen foto's zien !! :)

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Halllooo dames..
    net terug van de vk.. kindje ligt vast en diep, dieper kan niet meer ;) ze zeiden kindje is er klaar voor!! :$ alleen de vraag hoe mijn lichaam erop reageert.. ze heeft ook even gekeken of er al 'iets' is down under, en ik heb al 2cm ontsluiting whaaaaaaaaaaaahaaaa :) maar dat heeft allemaal niks te zeggen, helaas.. :) we wachten af in spanning..

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    babyboom; wat leuk dat je weer even langs komt :) hopelijk snel roze voor jou meid!!

siren; OMG! dat meen je toch niet :$ dat is toch te belachelijk voor woorden!! niet normaal..

an; hahaha idd tijd voor te klussen in de vakans, lichaamlijk natuurlijk ook hahaha..

nooky; over die matrasjes voor in bed dat je er bijna uitglibber.. ik heb een plastich zeil voor over de buitentafel onder mij liggen :) deze kun je makkelijk over het hele bed spannen, zodat het niet verschuift ;) kraakt alleen, maar achja..
    zo te lezen heb jij binnenkort ook je meisje in handen, spannend!! alleen jammer dat het nog steeds niet goed gedaalt is..

denise; woowww wat een geweldige kamer meis! ziet er super leuk uit.. :D

moi; we willen fotos zien :)

4. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    heey dames even alles terug gelezen hahahaha was een hele taak:$:$:$.
    hier nog steeds veel last van ongeluk dus geen pogingen meer ondernomen.:(
    ik zie dat er al wat dames aan het einde zitten bijna en ik wens jullie dan ook allemaal heel heel heel veel succes en geniet van het moment dat hij/zij op jullie buik word gelegd is iets om nooit meer te vergeten:D:D
    spreek jullie allemaal snel weer

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Dames help!

Kan je net na een eventuele innesteling al zoooveel kwaaltjes hebben? Mijn lichaam houd me namelijk behoorlijk voor de gek.

rommel gevoel hele buik (met soms echt pijn)
    Steken in de lies met uitstraling naar de bovenbenen.(spierpijn gevoel)
    gevoelige borsten nou ja niet zozeer mn borsten maar mijn tepels.
    Smerige smaak in mijn mond, net als met een ontsteking.
    En als klap op de vuurpijl ik moest vanmiddag snel de winkel uit omdat ik ineens heeeel misselijk werd.

Pff ik weet het ook niet meer! Mijn eisprong is vermoedelijk sowieso eerder geweest, anders zou ik namelijk 1 aug mijn NOD hebben.

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @boterbloempje, hopelijk zet het snel door meid en heb je snel je meisje in je handen.

@Maikki, wat fijn om wat van je te horen, maar wat jammer dat het nog niet helemaal goed met je gaat meid.

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    blijevrouw,

Kan wel hoor, ik voelde 2 dpo al wat... ik had toen ongikrampen. 4dpo begonnen mijn borsten gevoelig te worden. Spannend zeg!!!!!

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Boterbloempje, wow al 2 cm! Het begin is er! Spannend zeg! :) Hopelijk duurt het niet al te lang meer!!!

9. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten

Dankje ben benieuwd...... T zal toch niet:D

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    pff gister de hele dag al lichtelijk hardebuiken en vanmorgen weer om kwart voor 7 al wakker maar begint nu wel onconfortabel te worden....ga ze nu wel timen...

11. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Nou nooky het begint er al aardig op te lijken bij jouw hè?

Ik heb ook al weer vanaf vanmorgen last van mijn rug!! En nu begint mijn buik ook weer... Pfff wel vermoeiend hoor zo je wordt toch een beetje gek van die onzekerheid hè?

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    jaah idd heel gek van onzekerheid en vriendlief zegt ja je kan ook gewoon de gyn bellen en het uitleggen...maja dan moet ik daar mischien heen en gaan ze kijken of ik ontsluiting heb of dat ik niks heb denk ik..

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Nooky, je kunt natuurlijk voor de zekerheid even bellen. Hopelijk zet het snel door en heb je jullie kleintje snel in je handen.

@boterbloempje, hoe is het nu met jou?

@danielle, ook voor jou spannend.

Ik heb hier ook elke dag het idee dat het zo kan gebeuren haha. Maar dat is nog veelste vroeg. Heb ook allemaal rare dingen die ik voel. maar we zien wel wanneer het gebeurd he.

14. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Nooky ik zou ook gewoon ff gyn bellen vooral in jouw situatie... Als het dalijk wel wat is dan kunnen ze ervoor kiezen om je te gaan helpen...

Ikkuh ja vervelend hè al die rare dingen die je voelt... Ik word er zwaar onzeker van en heb al twee keer een bevalling mee gemaakt en nog weet ik niet precies wat ik moet voelen...
    Nou ja we zullen het wel zien... Als die voorweeen maar wat doen dan vind ik het niet zo erg!! Maar laat het maar gewoon gauw beginnen;)

15. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Oja boterbloempje heeft het bij jouw al door gezet?

16. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    heel veel succes gewenst:D

17. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @danielle, erg is dat he die onzekerheid. Ik heb nog nooit een bevalling meegemaakt dus weet ook niet goed wat ik kan verwachten. Maar we zien het vanzelf wel.

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    aaaahhhh spannend allemaal!!! :D:D:D
    succes meiden!

19. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Meijke, Hoe is het nu met jullie kleine meid?

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo he pffff stelletje kletstantes gewoon 5 pagina's bijlzen.
    even zien hoor
    @ siren hoe aso is de wereld gewoon iemands post open maken tssss.
    @ babykamer foto's ahhhhhh super mooi, wat creatief!!!!
    @ nooky spannend hoor hoop dat het nog allemaal goed komt en natuurlijk kan bevallen dat zou wel t mooiste zijn
    @ boterbloempje wist natuurlijk dat er nog niks was ( buddy he ) en heb nog geen nieuws gehad:p:p
    @ maikki beterschap nog hoor, hou je op hyves nog goed in de gaten
    @ meijke hoe is t nu met nienke?
    @ ikkedus hoe is t met hannah? foto???
    @ groeidende buikje FOTO!!!!
    en volgens mij heb ik nog niet alle babykamerfoto's voorbij zien komen en natuurlijk buikfoto's he nu het op t eind loopt. ik weet van nooky dat t een klein bescheiden buikje is ( hyves )maar ben nieuwschierig naar de rest

Deel Deze Pagina