dan nu even me eigen verhaal van t ziekenhuis: als eerste is er besloten dat als het in mei 2012 nog niet is gelukt, er dan over gegaan wordt op IUI, ik moet dan in het nieuwe jaar daar voor een afspraak maken. dus het is ook wel een opluchting dat je verder niet aan je lot wordt over gelaten als het niet wil lukken. ook als ik nu zwanger zal worden dan kom ik onder controle van het ziekenhuis en niet van de verloskundige. verder is aan ons de vraag gesteld of wij mee willen doen aan een wetenschappelijk onderzoek, met betrekking tot licht overgewicht. er zijn namelijk in het verleden al kleinschalige onderzoeken over gedaan, maar deze zijn te klein om een conclussie uit te halen. het gaat dan om het volgende. er zijn 2 groepen die 2 jaar lang gevolgt worden mbt zwanger worden, die verder geen afwijkingen hebben net als wij. groep A heeft licht overgewicht, maar doet hier 2 jaar lang niks aan. leeft eigenlijk door op dezelfde manier als ze altijd doen. groep B echter gaat onder begeleiding 5 tot 10 % van hun lichaamsgewicht afvallen afhankelijk van hun BMI, voor een periode van 6 maanden. maar ook deze worden 2 jaar lang gevolgd. op deze manier proberen ze te concluderen of overgewicht werkelijk zo'n grote invloed heeft op het zwanger worden. omdat dit vaak wel wordt aangenomen, maar er geen rede gevonden kan worden waarom, in het geval dat alles goed werkt. ( bij mensen met extreem overgewicht, blijft vaak de eisprong uit) ik denk wel dat we ( voornamelijk ik het gaat dan om mij) hier wel aan mee gaan doen. afhaken mag altijd zonder daar een gegronde reden voor op te geven, en baat het niet dan schaad t niet. van te voren weten we niet bij welke groep wij behoren, dat wordt ingeloot door de computer tot zo ver wordt vervolgt
haajz meiden, fidel; best wel goed nieuws (als k het zo even mag zeggen) dat als het voor mei 2012 niet gelukt is dat jullie dan overgaan naar IUI.. jullie worden dan idd niet in een soort hoekje gestopt, maar ze willen jullie goed helpen, alleen maar positief.. maar we gaan er natuurlijk voor die 50-65% kans om dit jaar toch op roze te gaan voor jullie!! klinkt trouwens ook nog eens best goed voor mee te doen aan een onderzoek en idd baat het niet, schaad het niet.. (idd fidel hier nog niks gebeurd, anders was je 1vd1ste die het hoorde hihi) nooky; enne meid? ben je al aan het timen? wowww.. 2all; vandaag is de rugpijn iets minder en te doen.. maar heb wel buikkrampen, pijnlijke harde buiken, die komen en gaan, maar ga nog niet timen, zit echt niet een vaste regelmaat in.. succes meiden met de laatste loodjes en natuurlijk onze klusmeiden niet vergeten... ik wil weer eens testjes voorbij zien komen..
@fidel, wel positief dat je ook met een onderzoek mag meedoen he. Uiteindelijk komt het goed. Wel fijn dat je weet dat je er niet helemaal alleen voor staat. @boterbloempje, jij houdt ons ook maar in spanning he haha.
Hier even snel een collage gemaakt van het kamertje bij ons.. Tis allemaal erg klein, maarja, volgend jaar gaan we voor een huisje kijken, nu maar even roeien met de riemen die we hebben
Hej Boterbloempje! Wat lijkt jullie kamertje veel op dat van ons! Wij hebben ook paarse muren, die van ons zijn wel lila! Ook alles van Tigger Anel, en we hebben ook nog eens dezelfde babykamer whahaa.. we hebben blijkbaar dezelfde smaak!! Wat leuk!
Ik zal ook eens ff foto's gaan maken zo, had het nog niet laten zien aan jullie volgens mij. Hier heeft onze kleine meid weer de hik, vaak nadat ik gegeten heb, zou dat met elkaar in relatie staan??? Heb net namelijk een beker melk achterover gegooid Verder gaat het goed, ja ben hondsmoe de hele dag en het maakt niet uit hoeveel ik slaap. Pfff!!! Mijn schoonzus is nu over de 39 weken heen, laat haar eerst maar bevallen , ik heb altijd al het gevoel gehad dat ik 2 weken na haar mag... waarom.. weet ik niet! Voorgevoel ofzo denk ik!
:LOL:... ik dacht toch echt dat we een jongen gaan krijgen anders moet ik nog even snel shoppen gaan hahaha..
benieuwd naar je fotos volgens mij staat dat niet in verbinding met elkaar, want de kleine van ons had gisteren bij de controle bij de vk de hik hahaha.. had toen al zeker een half uur niks gedronken.. pff die moeheid is niks hé.. ik ben ook doodsmoe, mede ook omdat ik snachts niet meer normaal kan slapen.. en ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent voor te gaan bevallen we willen allemaal zo dicht bij elkaar..
bedje nr 2, let niet op die tijger met die slab aan, mijn man is daarvan.. die is constant bezig met dat soort dingen haha
Dank jullie wel!!! Ik ga eens even lekker douchen, kijken of mijn rugpijn wat minder wordt dan pffff... heb een relaxdagje vandaag.. vanaaf met mijn moeder naar de bios! Heb er zin in
Ik haal Boterbloempje en Nooky de hele tijd door elkaar, dat komt omdat ze zo dicht bij elkaar zitten met de bevallingsdatum haha. Sorry, maar jij bent 1 van de weinig met een jongen en dat moeten we ook zo houden he hahaha. @siren, mooi kamertje en alles van Teigetje of dat niet? Wij hebben alles van Nijntje, ben helemaal into de Nijntje. Allemaal grijs/wit. Behalve het trilding voor aan de kinderwagen die is oranje, ook heel leuk. Zal ook eens fotos gaan maken van de babykamer en kinderwagen.
meiden wat een prachtige kamertjes! heerlijk rustig en toch heel fijn. ga ik wel even pietlutten (want dat is zo zonde aangezien jullie die leuke Tijgetjes lakentjes hebben) maar de bedjes moeten heel kort worden opgemaakt. zeg maar kindje met de voetjes tegen het voeteind en zo kort opmaken. dat is ongeveer 1/3 van je bedje maar in het begin :S. sorry sorry wil de pret niet drukken want het staat zo gezellig maar dacht kan jullie wellicht toch al een beetje helpen