Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Kan idd druk onder zijn van het indalen.. heb hetzelf niet zo erg gehad dat het lopen moeilijker wordt, maar je weet het nooit.. mijn vk zei deze week toen ik vroeg over het indalen: kan het nog verder indalen? toen begon ze te lachen en zei ze: nog meer? dan is die er al uit hahaha.. :):D

hier trouwens ook veel vocht aan het vasthouden met het warme weer en zelfs met dit weer.. blegh.. maarja.. lekker dat klagen op het laatste hahaha..

2. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    :D:D leeeeeeeeeeeeeeeeeeukkk en gefeliciteeeeeeeeeeeerd!! :D:D

3. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    wat een aparte naam :$ Djemm: nooit eerder van gehoord..
    Bas is zo'n heerlijke ouderwetse/nederlandse naam, leuk..

babyboom in aantocht? hahaha.. wij konden met zijn allen meedoen volgens mij aan het programma babyboom haha.. ;)

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Dan zouden we een leuke show hebben haha. We zitten allemaal zo dicht bij elkaar. En het is een hele hechte groep geworden.
    Donderdag mag ik weer naar de vk en dan gaat ze kijken of hij al aan het indalen is. Hij mag eigenlijk nog niet komen, maar ik zou toch blij zijn als ik hem kon vasthouden.

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    zoals beloofd :

Ik ben die met die groeiende buik!!! Naast mij staat mijn moeder en rechts op de foto een gast van ons :)

EN vinden jullie hem groeien met 15 weken??? (ben al beetje dik van mezelf hoor)

6. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Siren gefeliciteerd met je neefje!!! idd heeel leuke naam Bram wij hadden hem ook op ons lijstje :D
    en wat betreft het rolletje maakt niet veel uit. ik heb in eerste instantie gewoon hydrofiele luiers gebruikt. later heb ik handoekjes gebruikt en idd heb je een kindje dat wat moeilijk slaapt kun je altijd nog verder kijken. ik ben uiteindelijk heel blij geweest met de puckababy.

eflexen
    Deze verschijnselen doen zich meestal voor tussen de vier en zes weken. Dit is het moment waarop baby’s beginnen met het maken van onwillekeurige bewegingen. Deze 'reflexen' horen specifiek bij pasgeborenen. De meest bekende reflex is de MORO-reflex, ook wel “schrikreflex” genoemd, die later zal overgaan in gerichte bewegingen, bijvoorbeeld om iets vast te pakken. De baby is op deze leeftijd nog niet in staat deze bewegingen te controleren.
    Twee dingen kunnen een baby erg onrustig maken:
    1. overprikkeling door teveel indrukken
    2. gebrek aan een gevoel van geborgenheid

Puckababy - Onrust & slapen

ter info dan weet je een beetje of jou kindje wellicht hierbij geholpen zou zijn. maar eerst lekker proberen zonder hoor! t is puur ter info ik wilde dat iemand mij dit eerder had verteld :p

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    moi :) wat ben jij een lieve mama als ik jou zo zie! niks van aan trekken hoor lekker showen die buik!

8. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Leuk om een gezicht te zien moi! Volgens mij moeten jullie eens een koffieronde houden met de kleintjes erbij!

djemm moet ik ook ff aan wennen. Bram errug leuk! Proficiat meid!

vandaag echo gehad van mijn maag en darmen. Dinsdag de uitslag. Hopen dat er iets uitkomt zodat ik weet wat t is.

Hier lekker aan de klus dus niet veel te melden haha

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames!

Ja ja we gaan vandaag kijken naar ons nieuwste neefje! We konden gister niet, mijn man moest de hele dag werken en 's avonds hadden we een bruiloft. Ik kan niet meer wachten om dat kleine ventje te zien! :D Ik ben trots!

Gisteravond hadden we een bruiloft, keihard muziek.. ons meiske werd er helemaal onrustig van in mijn buik, niet fijn voor d'r. En ze hadden allemaal lekker eten maar dat mocht ik niet hebben met mijn dieet.. volgende week die curve maken.. ik ben benieuwd!

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dank je!!!!! hoop dat ik ook echt een bolletje krijg, heb al 2 rollen, en nu wat strakkere rollen, dat zie je wel, maar ik wil zo graag een bolle buik...

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hehe kwam even kijken, @Moi vind je er reuze gezellig uitzien! :) :) Je krijgt een mooi buikje en het zal gauw een mooie strakke bol worden :)

Groetjes
    Jasmin

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    zo hehe ik moet echt vaker komen, heb net iets van 10 pagina's moeten lezen:)

ik zal proberen om zoveel mogelijk erop te reageren hihi.

@boterbloempje: hoe is het bij jou? al iets doorgezet? hoop het voor je! het kan zomaar ineens beginnen hoor meid! alvast heel veel succes!

@siren: wauw meid wat heb jij een mooie buik! en een hele mooie kamer! ik heb trouwens ook een klamboe en mijn kraamhulp schoof hem elke keer naar achteren. zij zei ook dat verhaal met dat pakken en dat het te warm kan worden daardoor, maar ik heb hem nu gewoon hangen hoor! als noa echt goed gaat pakken haal ik hem wel weg denk...

@fidel: oh meid dat is een fijn vooruitzicht dat je evt. in mei geholpen gaat worden! en met dat onderzoek meedoen: idd baadt het niet dan schaadt het niet;)

@ikkuh: spannend allemaal he meid! maar laat je ukkie nog maar even zitten hoor!

@nooky: heb je nog getimed? ik heb nog niks van je gehoord, dus zal nog wel niks zijn. als ik iets hoor laat ik het gelijk weten hier! heb internet op mn tel dus als ik niet thuis ben kan ik het ook vermelden:)

@moi: ik ben ook niet slank van mezelf hoor, maar had toch echt een ronde toeter hoor haha, alleen is het nu een drilpudding na de bevalling whahaha:p

nog even over die kussentjes voor op de zij te slapen: ik had dat bij het cb gevraagd of dat wat was, omdat noa een lichte voorkeurshouding heeft maar die raadde dat heel erg af! ik heb nu oefeningen mee gekregen, maar helpt niet echt, want noa draait lekker eigenwijs haar hoofdje weer terug haha. het is niet zo dat haar hoofdje helemaal plat is hoor, maar als je over haar bolltje aait voel je een klein plekje.

verder weet ik niet echt meer wat er gezegd is. ik wens in ieder geval alle dames die op het punt staan mama te worden alvast heel veel succes met de bevalling!

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik zou trouwens nog een foto plaatsen van noa toen ze voor het eerst haar fruithapje kreeg, dus bij deze:)

Bekijk bijlage 169101

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
  15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey dames,

Ik ben er ook weer eventjes.

@ Fidel...meid wij gaan behoorlijk gelijk op in de onderzoeken ed.

Het van me afzetten gaat in zekere zin nu beter omdat ik weet dat als het ons zelf niet lukt, er een heel medisch team klaar staan om onze droom waar te maken. Echter iedere maand nog steeds het zelfde liedje tegen mijn ongi periode(jah je moet toch uitrekenen wanneer het komt zonder de pil) zenuwachtig!
    Net als nu....ik heb mijn cyclus nog een keer berekend van 8 maanden en kwam op een gemiddelde uit van 22,34 dagen. Dat zou nu betekenen dat ik rond de 16de had kunnen testen. Zet ik het op 24 dagen dan vanaf de 20ste. Oei....dat is wat ik dacht en daar ging me hart weer tekeer. Ik denk dat ik het nog even rustig ga afwachten en dan morgen of dinsdag toch maar even testen.

Beloof weer snel terug te zijn :)
    Groetjes

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Jesje, wat is Noa toch een poepie!! Echt schattig! Leuke foto's!
    Dank je wel voor je compliment over mijn buik. :)

@Boterbloempje, hoe is het met je? Is het al wat aan het rommelen?

@Fidel, das heel goed meid zo'n onderzoek! Baadt het niet dan schaadt het niet.

@Moi78, ja je begint echt wel wat te zien.. leuk is dat he :D

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gister naar ons nieuwe neefje wezen kijken, owww wat een lekker ding is hij toch! Ik zei al tegen mijn schoonzus, wordt echt ongeduldiger zo als ik hem zo zie.. ik wil ook onze meid in mijn armen! Nog een aantal weken geduld hebben! :) Kan niet meer wachten opeens!

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Kan me voorstellen dat je je kleine meid nu ook wilt knuffelen. Hier weer aan t stuiteren en hopen dat t deze maand lukt

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik duim voor je meid!

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Heb al heel de dag ongi krampen. Wat zou dit kunnen zijn? Eisprong? Innesteling??

Deel Deze Pagina