Ik zou het niet durven zeggen.. ik voelde mijn eisprong nooit als ongikrampen.. maar echt als steken aan 1 kant van mijn buik. Ik had wel 2dpo ongikrampen....
nog geen nieuws??? ik heb nog niks van nooky gehoord, dus neem aan dat dara nog geen nieuws is, of ze moet nu bezig zijn ik voelde mijn eisprong ook altijd als steken aan 1 kant van mijn buik, niet echt als ongikrampen, dus wat het dan zou kunnen zijn weet ik niet. ik ben vandaag weer ongi geworden, lekker boeiend zullen jullie denken haha, maar voor mij wel fijn. ik wil namelijk een spiraal laten zetten en dat moet tijdens je ongi, dus vandaar. is wel een heel gedoe bij mijn ha zeg pfff. mijn ha zet deze zelf dus ik had vlak na mijn bevalling aangegeven dat ik dat wilde, dus moest ik bij de apotheek dat spiraaltje ophalen en bellen als ik ongi werd. ze zou hem sowieso pas op zijn vroegst 12 weken na de bevalling zetten, terwijl het bij mijn zus na 5 weken is gedaan maar goed ik dus vorige maand gebeld, zouden ze terugbellen wanneer ik kon komen, bellen ze een dag later pas terug en moest ik ineens een soatest doen. als ze dat nou gelijk ff hadden gezegd. was die uitslag dus te laat binnen waardoor ik nog een maand moest wachten. nou ben ik dus ongi dus morgen gelijk de ha bellen. hoop niet dat ze nou weer iets anders heeft anders bel ik dus mooi naar de gyn he, ben die rubbers goed zat haha
hehe jesje hoeft trouwens niet hoor tijdens je ongi. het wordt aangeraden omdat je doorgang dan weker is maar als je al bevallen bent valt zo'n eendenbek wel mee bij mij hebben ze het ook gewoon tussendoor gedaan. heel even is er een onprettig gevoel wanneer ze achter tegen de wand vand e baarmoeder komen maar dat is snel weer voorbij succes ermee ben er super blij mee
zo hier ook heel wat bij te lezen pfff siren kan me voorstellen hoor nog even volhouden dan heb je je kleine kontkrummel in handen. an jij ook ongiachtige krampen toevallig ik ook, last van me rug pfff hier ook aan de klus, minder gefocust als anders... had er nog met de gyn over gehad. aangezien de laatste 3 maanden me cyclus wat stabieler is ( 31) klussen op dag 14 16 en 18 en volgens haar moet het dan goed komen..... zaterdag een bruiloftsfeest gehad, megagezellig!!! jammer dat het op zat, kwam ook veel bekenden tegen. en haha ik was geen bob deze keer dus heb het er even goed van genomen!!!
@Fidel en An, wat spannend voor jullie dames, mijn duimen draaien. Zo zie je maar dat het overal verschillend is hoe ze iets aanpakken. Zaterdagmiddag tot savonds verjaardag gehad van mijn zus, was heel gezellig, maar wel vermoeiend. Was blij dat ik savonds in mijn bedje lag. Gister om half 10 er weer uit om ff mee op te ruimen. Vriendlief ging met ons pap ff alles opruimen en de poort maken, want die klemde. Heb ik met mijn lieve neefje even tv gekeken. Daarna naar huis. Vriendlief de bedjes verschoond en was gevouwen en ik een beetje gestreken en daarna lekker op de bank gehangen. Vriendlief heeft formule 1 gekeken en ik heb 1.5 uur geslapen op de bank, was zo moe. Heb gistermiddag hele middag last gehad van harde buiken en zeurderige pijn in mijn rug. Kon me op een gegeven moment geen houding meer geven. Toen maar ff met de hond gaan wandelen door de regen bleh. Maar dat moet ook gebeuren he. Vandaag weer last van wat gerommel en harde buiken. Ben benieuwd wanneer onze kleine jongen komt. Nog 4 daagjes werken en dan kan ik lekker uitrusten. Deze week nog ff alles afwerken en dan laat ik alles netjes achter haha. Nog geen babynieuws??
Hey meiden! Zo! Wat heb ik een onrustige nacht gehad! Pijn! En megaveel plassen! Ben er denk ik wel 6x uit geweest. Manlief helemaal chagrijnig want die wilde slapen, moest er om 5:30 uit. Het is wel zo dat we seks gehad hebben gisteravond, zou het daar aan liggen? Heb megaveel harde buiken gehad die ook echt die pijn veroorzaakte. Ik voel me nu weer goed trouwens.
siren; kun je mij uitleggen wat seks is? whahaha.. ik zal niet eens meer weten hoe het moet maar dat kan idd die pijn veroorzaken natuurlijk... Meiden heb weer van alles gelezen.. wat kun je blij zijn als je na een bevalling voor ongi wordt hihi.. maar de meeste hebben erna een spiraaltje laten zetten? ik heb geen idee wat ik hierna wil uns kijken wat vriendje ervan zegt.. iedereen een druk weekend gehad zo te lezen: wij hebben bezoek gehad en zaterdag even de stad in geweest, verder de wekelijkse opruimingen en wasjes gedaan.. vandaag alles weg gestreken, ramen nog even gepoetst en nog even snel met de dweil door de tent heen gerent hahaha.. an en fidel; jullie goed klusweekend gehad? hier is en blijft het echt zoooo rommelen echt niet normaal maar gewoon geen regelmaat pfff.. woensdag controle vk daar eens vragen hoe en wat verder.. maar ze zei vorige week al dat ze voor 41wkn niks doen.. ook niet met al iets ontsluiting
Op haar hyves staat nog een berichtje van gisteren, dat ze 39 weken zwanger was...........denk nog niet dat het zover is
Poeh, ik ben al zo misselijk en heb af en toe echt heel raar gevoel in mn buik......links en rechtsboven in, maar ook onderin.....en heb echt een rare stoelgang ook ......en heb zo geen trek in dingen die ik eerst wel heeeeeeeel graag lusste....ben al blij als ik een droge boterham met wat water op krijg! En ik ben pas in mn 6e week! Oja en mn borsten doen zoooooo'n zeer!
Haha ja zo vaak doen we het niet meer hoor, af en toe zo.. gisteravond maar even geprobeerd maar.. ik merk wel dat ik daarna veel harde buiken heb en me rot kan rennen naar de wc... mijn blaas auw auw!!
Kruidvat 3 pakken newborn voor 26,50... En ik heb 2 kortingsbonnen van de blije doos.. krijg daar nog 10,- per bon mee terug!
dit wordt straks een mama kletsonderdeel hihihi en nooky heeft jesje als buddy dus denk het niet hoor dat daar al iets is anders hadden we dat al gehoord een ding weet ik wel misschien raar om er al aan gedacht te hebben maar ik denk als wij zo ver zijn we het gewoon op de condooms houden, zeker met die onregelmatigheid en ons lange geduld... geen rommel meer in mijn lijf, dat is iets waar we het al over eens zijn... vanavond nog ZEKER aan de klus tis zover hihi, moet zeggen na me HSG dat ik de eisprong duidelijker voel aankomen, vreemd maar wel makkelijk...
Ik ga niet meer aan de pil. Dat doe ik al 2 jaar niet meer en ga t ook niet meer doen. Wil nadat ik ziek ben geweest niet meer aan die troep. Denk dat ik mijn man maar aan de pil doe hahaha
Haha ja dat zou wel wat zijn! Ik wil ook niet meer aan de pil. Ik merkte wel sinds ik gestopt was waar die hoofdpijn/migraine vandaan kwam!!! Ik was altijd ziek en moe. Dus de eerste tijd zal het wel rubbers worden denk ik... al ziet manlief dat niet zo zitten... ik weet het nog niet precies.. of toch ook maar een spiraaltje laten zetten... ik ben er nog niet aan uit...