hai lieve dames morgen krijg ik men ks.. heel snel al vind het zoooo spannend.... ik zou het natuurlijk hier melden dus doe ik het ook
Nou tis weer afgezakt word er dus echt niet goed van!! Misschien als de jongens in bed liggen dat het dan weer begint, tis toch afleiding... Jullie horen het wel
@nooky, oh wat snel meid, morgen hebben jullie je kleintje lekker in je armen, dat moet een fijn gevoel zijn. Het is wel lekker snel ja. Heel veel sterkte en we horen via je buddy wel als jullie kleintje geboren is. @danielle, en zo blijven we bezig he.
Nooky heel veel succes, sterkte en kracht toegewenst voor morgen. Ik hoop dat alles goed zal verlopen en er een mooi en gezond meisje in je armen ligt. Dikke knuffel!
NookY, wow dat is zeer snel zeg opeens!! Heel veel succes morgen en geluk en geniet ervan he met zijn 3tjes straks!!!!!
Joepie!!! Nooky wordt morgen mama!!!!! Meid heel veel succes morgen!! En ga genieten van je meisje!! Ben heeeel erg benieuwd!! Zal mn tel goed in de gaten houden morgen! Heb een drukke dag maar als ik iets hoor van je zal ik het via mn tel gelijk melden hier! @danielle: hoe is het nu bij jou? Hopelijk zet het door en heb ook jij snel je meisje in je handen! @boterbloempje: joepie volgende week strippen! Hopelijk is het niet nodig en heb je je ventje al eerder in je armen!! Nounou meiden wat een spanning hier! Ben heel benieuwd naar jullie kindjes hoor! Ben ook heel benieuwd naar de namen!
nooooky.. wowww.. jij mag de eerste aftrap doen naar je kindje in je armen te kunnen houden.. kweenie hoelaat je afspraak is, maar heel veel succes!! en natuurlijk zo snel mogelijk een foto komen spammen!!
Nou hier is vannacht niets door gezet... Ik heb mijn zinnen maar gewoon op volgende week vrijdag gezet, mocht het ECHTE werk zich eerder aan dienen dan horen jullie het... Nooky nogmaals succes straks!! Boterbloempje jij zal wel de eerst volgende worden... Hier verders niets te melden
hmmz jammer dat het niet heeft doorgezet.. wie weet zijn er ddl dames voor mij hahaha.. ik weet alleen dat ze 3x gaan strippen en dan gaan inleiden (mocht strippen niet lukken) inleiden vanaf 8-8 vlak voor mijn eigen verjaardag
NOD : 09 aug fidel2010 Zwanger: 27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje KZ: 28-07 28 Juli Nouvy 27 jaar JONGEN ronde 3 raak 1e kindje Strippen: 03-08 17 aug.Danielle83 28 jaar, MEISJE, ronde 2 raak 3e kindje KZ: 05-08 23 aug Siren84 26 jaar, MEISJE ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar, JONGEN ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje 25 dec. Wolfje22 ronde 12 raak, 2e kindje Bevallen: 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje 25 mrt. Jesje, 28 jaar, 17:20 uur, meisje, Noa, 1e kindje 06 mei. Meijke, 33 jaar, 12.08 uur, meisje, Nienke, 1e kindje Mocht het niet goed staan ofzo, dames veranderen dan
meiden wat een spanning ineens hier!!! binnen nu en 2 weken hebben we ineens een hoop babies!!! lieverds heeeel veel succes en dikke knuffels. geniet ontzettend van elkaar (laat ons wel even weten als t allemaal gedaan is en dat het goed gaat) het uitgebreide verhaal zien we later dan wel weer voor vragen en tips kunnen jullie altijd ons aanspreken hoor maar vertrouw vooral op je eigen intuitie
an fijn dat de uitslag goed was sorry dat de aandacht nu een beetje naar de komende babies maar denk nog wel aan jou en Fidel hoor. leef heel erg met jullie mee hoop dat we van jullie snel een mooie posi tests mogen zien en een plakbeebjes
idd een ware babyboom het worden tjeeetje ik zie nu net je onderschrift hannah alweer 7maanden, woww.. wat gaat het toch super snel allemaal..