ja idd je zult je handen wel vol hebben aan je nieuwe huisje.. wanneer krijgen juliie de sleutel? @nooky ja ik vond het ook erg snel had ik niet verwacht! jij volgende week ooohhhh spannend!
even over de cb... die heeft misschien wel meer nodig maar deze kun je gewoon gebruiken. ik heb hem drie voor nod gedaan en bij mij kwam er gewoon zwanger uit! Dus is alleen voor meiden die niet genoeg hcg produceren in de eerste weken.... kijk maar op de achterkant,staat ook op wat de percentages zijn die positief testen voor nod...
Klopt ja, maar ondat ze aan gaf dat de test nu nog heel licht aangaf ga ik ervan uit dat ze nog weinig hcg aanmaakt. Huisje is supermooi! Hoeft amper iets aan te gebeuren en 2 feb krijgen we de sleutel al! Ben zoooo blij
ik had ook nog lichte testen toen en wel posi met cb,maar ik snap wat je bedoelt.. Fijn zeg dan kun je er zo in.... das prettig
Mijn klachten zijn deze maand: zere tepels (heeel erg, herkent iemand dit??), Steken in lies (maar heb ik ook als ik ongi moet worden) licht roze bloedverlies vanaf gisteren en emotioneel geladen haha. Verder weinig symptomen..heel af en toe een ongi krampje maar die waait snel over. Ik weet niet of het deze maand zo mag zijn, ik reken er maar niet op
@Danielle, das lekker vroeg!!! Wel gaaf! 11jan klinkt nog zo ver weg, zal geduld moeten hebben haha! 3echos's.... WoW dat is fijn! Is dat er al helemaal doorheen?? @Ikkuh!!! Je ziet die lijntjes niet voor niks!!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!! @An, Lara. balen van de omo testen. Dikke knuffel!!!
Hey dames ik heb al 3 dagen zeer zichtbare aders op mijn borsten & ook op mijn tepels.. is dit echt een zwangerschapskwaal of kan het ook iets anders zijn? ... ben volgensmij wel ongi geweest maar het was meer bruin dan rood bloed.. en volgens predictors zou dan mijn volgende eisprong aanstaande maandag 20 december zijn.. iemand hier ervaring mee? xx
Hoi Suuzie, wanneer ben je gestopt met de pil? Ik had ook allerlei symptomen van het ontpillen...en als je ongi bent geweest...Hoop het voor je! Het kan wel natuurlijk, niets zo gek als een vrouwenlichaam
NOD: December : 16 dec. Ikkuh86: 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 19 dec. an1985: 25 jaar 20 dec. bezigbijtje: Januari : 06 jan. Fidel2010 25 jaar ronde 20, 1e kindje 06 jan. Baby Boom 26 jaar ronde 6, 3e kindje 08 jan. DeniseG 23 ronde ronde 9, 1e kindje 17 jan. Wolfje22 25 jaar ronde 9, 2e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE, pretecho 23 dec ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, echo 6 jan. 2011, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 14 aug.Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje 22 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak 1e kindje bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje ikkedus even weet teruggezet [/QUOTE]
Hey CM! Ja goed! Helemaal super! Mijn man wil het nog niet helemaal geloven! Die heeft nog even de tijd nodig haha! Komt wel goed. Alleen wel heel erg balen want hij is op 11 jan, dan heb ik intake VK...niet thuis maar op oefening! Hij heeft vrij gevraagd maar het lukte niet want ze hebben hem echt nodig!! Er hebben al veel andere mannen vrij... Ik ben daar wel verdrietig om!
Fijn dat je je goed voelt!! Doet je VK ook echo? Die van mij nl. niet, dus ik ga alleen. Bij de intake was mijn vriend wel mee, maar daarna besloten om alleen te gaan. VK bij mij: wegen, bloeddruk en hartje luisteren. 10 minuten weer buiten. Nu is het hartje luisteren super natuurlijk, heb nu thuis een Angel Sound zodat we hier soms samen even kunnen luisteren . Wat ik bedoel te zeggen is, dat het natuurlijk jammer is dat hij niet meekan, maat dat de echo zooooo veel specialer is. Als je dan ook een echo hebt, kan hij dan niet met iemand ruilen?
26 oktober gestopt met de pil daarna direct mijn laatste pil bloeding gehad.. en vanaf 6 december veel bruin bloed verlies gehad nu veel aders op mijn tepels??? .. hmm wat waren jou symptomen..
Ik weet eigenlijk niet of ik dan een echo heb, mijn vriendin die de opleiding doet zei dat ze wel altijd met 8 weken een echo doen. Dus dan denk ik het wel. Maarja, dat heb je met een militair, dat ken ik ondertussen wel.
Dit kunnen jammer genoeg ook symptomen zijn van ontpillen, al hopen we natuurlijk dat je gewoon zwanger bent Afwachten meid......