Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    leuke foto nooky om trots op te zijn en wat een haar zeg:D:D
    hoe groot is ze eigenlijk en gewicht??
    geniet ervan:p:p:p

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Nooky, wat een prachtige meid zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk!! Geniet ervan!!!

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hahaha mocht vandaag eventueel al naar huis maar ga morgen vanwege vervoer komt beteruit... met mij gaat wel goed heb alleen kloofjes dus bv doet behoorlijk pijn momenteel aan het kolven werkt stukken beter de pijn gaat wel en de zusters vinden dat ik het echt goed doe:) ze woog eerst 7pond maar vanmorgen gewogen en ze was meer als 7% afgevallen dus kolven en extra voeding ze was tusse de 53 en 55 cm lang....het viel allemaal wel reuze mee had het spannender gemaakt denk voor me eigen dan dat was.. ze lag alleen klem met der hoofd onder me ribben dus normaal bevallen had er niet in gezeten...ze heeft eerste nachten lekker geslapen alleen vanacht was ze beetje huilerig maja bij mama of papa op de buik sliep ze gewoon weer verder:D en dat haar is echt lief:D was echt in 1 oog opslag verliefd op der:D en hoe is het hier? en hannah nog steeds kaal? men zus der kindje had eerst haar toen is ze kaal geworden en sinds 4e jaar weer haar gekregen

4. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    morgen tijd om meer te reageren :) sorry dames.. maar wilde alleen even laten weten: noooooooky wat een geweldig kindje hebben jullie ervan gemaakt.. wowww.. genieten dus! :D

5. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @nooky, wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet. Geniet lekker van je gezinnetje.

Morgen gaat mijn verlof officieel in. Lekker uitslapen, rustig aan doen en de laatste dingen regelen.
    Eerst morgenvroeg naar de vk weer voor bloeddruk en urine, ben benieuwd wat er beslist wordt als mijn bloeddruk hoog is. Dat is even afwachten.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Lekker hoor ikkuh genieten van je verlof.. ik slaap al 3 weken uit, heerlijk! Scheelt veel in je energie. Ik hoop voor je dat je bloeddruk wat lager is en dat dat eenmalig is geweest!

Toch wel spannend nu he, we lopen allemaal op het einde. Ik begin ook van alles te voelen en te merken aan mijn lijf :D

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi meiden, lekker hoor, je verlof, succes bij de vk vandaag!

Hier ernstig belabberd... Na 16 weken hele dagen door misselijk te zijn geweest, ben ik nu in het stadium spugen aanbeland... Ik spuug me kapot, en voel me daar dus erg beroerd door... Kan wel janken!!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ nooky ahhhhhhh wat een dotje!!!!! wees maar blij dat ik neit in de buurt woon, anders had ik haar zo meegenomen:p:p:p
    mooi dat het goed gaat!!!

druk weekend hier gehad, zaterdag uit eten (verjaardag mama) endaarna nog bij de buurman langs voor zijn verjaardag, alleen hij rookt nog al heftig dus nu ongelovelijke keelpijn( vriendlief net zo), vannacht dus al aan de strepsels en dropsiroop, maar wil nog niet best helpen....

vanaf vandaag bij gaan houden wat ik allemaal eet en drink. hmmmm best confronterend, vanavond naar me schoonzusje, die is vandaag jarig, morgen bios (HP) woensdag trainen en natuurlijk warmen dagen dus lange dagen in de kantine, lijd je aandacht dan wel af....

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ben heel benieuwd of er iets uit het onderzoek komt;)

@nooky: wauw wat een scheetje zeg!! en ze is wel een grote meid dan haha, noa was maar 47cm, maar wel ook 7 pond. wel balen van je kloofjes, maar gelukkig gaat het met kolven beter;) en idd wat een bos haren! ze verliezen na een tijdje wel wat haar, maar bij noa groeit het nu weer flink aan. mijn schoonzus was trouwens tot haar 2 jaar kaal hihi

@ikkuh: oh lekker verlof! en je moet echt elke dag uitslapen hoor haha, als je kleintje er is, zit dat er niet meer in haha, ik zou er soms wel wat voor over hebben om een keer lekker uit te slapen haha

@boterbloempje: wanneer gaan ze bij jou strippen meid? ben benieuwd! wordt onderhand weleens tijd dat jouw wondertje zich gaat melden haha

nou meiden, ik heb zaterdag mijn laatste werkdag gehad!:D:D:D
    het was echt heel druk op mijn werk dus de dag was lekker snel om! ik was toen om 7 uur zo moe he pfff...
    ik ging noa dr luier verschonen en wilde haar op bed leggen omdat zij ook moe was, maar toen begon ze heel hard te huilen. dus ik dacht dan ga ik wel ff met haar op ons bed liggen tot ze slappt, leg ik haar dan in haar bedje. maar toen was ik zelf dus ook in slaap gevallen en 3 uur later werd ik wakker hahaha en noa lag nog lekker te slapen haha

zo ik ga ff noa eten geven en ff verder met poetsen, want ik ben maar gelijk met de grote schoonmaak begonnen haha

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Even een kopie uit mijn andere topic. Ik had ontzettend veel bloedverlies vanmorgen bij opstaan.. ik voelde het zo lopen zeg maar.

Heb het ziekenhuis gebeld (zit tijdelijk bij gyn ivm diabetes) maar daar kreeg ik geen gehoor :x

Toen toch maar de vk gebeld waar ik was, ik mocht gelijk komen van haar.. ze heeft het hartje geluisterd.. was goed!!! En even van onder gekeken, bloedverlies lijkt nu wat minder.

om 15:30 moet ik naar het ziekenhuis voor hartfilmpje van de baby ofzo?? Ik weet het ook niet, is allemaal de 1e x voor me. Spannend zeg... heb wel wat krampjes in mijn buik nu, ik zal zo eerst eens een warme douche gaan nemen.

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Succes zo Siren! Een CTG van de baby is om te kijken of ze het nog naar haar zin heeft, kreeg ik dagelijks toen ik in het zkh lag. En verder meet het hoe beweeglijk de beeb is en of jouw buik weeënactiviteit heeft. Het duurt niet lang meer denk ik, spannend :D

12. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hoe was het bij de vk?
    en wat heerlijk dat je verlof ingegaan is.. hier begint de verveling nu pas haha..

13. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    oeh das minder zeg.. hopelijk gaat die beroerdheid snel weer over.. **knuf**

14. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    booh jesje, schei uit schei uit ;) het duurt gewoon te lang nu voor mijn gevoel.. :( wil zo graag bevallen.. maar denk dat hij nog te goed heeft in mijn buikje, pff..
    a.s woensdag willen ze me gaan strippen, dus ben benieuwd.. spannend wel allemaal en raar ook wel (een vrouw met vingers tussen je benen whaahaaaa :p...)

15. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ooh ik ben benieuwd meid..

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heb indd een CTG gehad, was goed! Waren wel wat samentrekkingen van de baarmoeder te zien, maar is normaal voor deze termijn zei ze. Verder een echo gehad, ook goed... meiske ligt helemaal beneden al, ik had nog genoeg vruchtwater. Verder heeft ze even inwendig gekeken, bah wat zijn die eendenbekken toch vervelend!!!

Maar ik ben wel de slijmprop verloren vanmorgen. Maar dan kan het nog alle kanten op geloof ik. Kan snel gaan maar ook nog wel even duren! Spannend!

Het goede nieuws is dat ik terug mag naar de vk, de uiker waren goed dus ik hoef morgen niet naar de gyn jeej! :D

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @siren je maakt het toch wel iedere keer spannend hoor pfff
    @ boterbloempje heb de tel bij de hand!!

thja ik heb vandaag al 7372 stappen gedaan pfff wist niet dat je zoveel liep op een dag...

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Hier vanmorgen bij de vk geweest, bloeddruk was weer gestegen. Er werd voor mij een afspraak gemaakt in het ziekenhuis bij de Gyneacoloog. Moest eerst 2 buisjes bloed laten prikken, daarna naar de verloskamers aan de CTG een half uur lang en om de 5 minuten automatisch bloeddruk meten. We hebben 2 uur in het ziekenhuis gezeten. Daarna moesten we naar de gyneacoloog. Urine was goed, geen eitwitten, bloed was goed, bloeddruk was wisselvallig en ze hebben gekeken of ik nog genoeg vruchtwater had, dat was helemaal goed en hij lag met zijn hoofdje al netjes beneden. Moet donderdag weer terug en het hele traject weer doorlopen en als het dan nog zo netjes is, dan kom ik weer onder toezicht van verloskundige te staan en anders gaan ze verder kijken.

Tis een heel verhaal, maar ben blij dat ik nu thuis ben eindelijk. Zijn daarna nog ff bij mijn ouders gaan eten, want tijd om te koken hadden vriendlief en ik niet, dusja.

@boterbloempje, bij jou wil het ook niet hard he? heeft het veelste goed bij moeders.

@ Siren, ben benieuwd hoelang het bij jou nog gaat duren.

Ik ga zeker genieten van mijn verlof, vanmorgen was ik om half 7 al klaar wakker hahaha. dus van uitslapen komt niet heel veel denk ik haha.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja ik ben ook benieuwd, nu weer volop harde buiken en bloedverlies, maar dat kon zei de gyn omdat ze er met zo'n eendenbek in is geweest. We wachten maar gewoon af. Begin een beetje ongeduldig te worden hihi! :)

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nog geen nieuws van boterbloempje, blijft spannend, ik gok op vannacht voor het strippen hihihihi

Deel Deze Pagina