meid gelukkig was alles goed!! en dat het hoofdje al beneden is, is ook alleen maar goed nieuws.. hier idd niet eentje die er snel eruit wilt komen, ben ik bang hahaha.. ik weet alleen dat ik het met dit weer niet echt trek allemaal.. super chagarijnig, omdat ik niks meer kan hoe ik het wil en vooral weer veeeeeeeeel vocht vasthouden, mijn teentjes waren gister avond net mini hotdogs aan mijn voet en pijn dat ze deden pff.. (sorry van mijn geklaag, maar met dit termijn mag et wel hé hihi)
ff mijn 40weken buik komen spammen als ik de kleine nog niet kan showen, dan maar mijn buik whaahaa...
thanks.. ooh wat veel stappen, volgens mijn kom ik nu elke dag niet meer boven de 200 hahaha.. maar nu wordt je wel bewuster van alles toch? (lijkt mij dan)
jah zeker raar eigenlijk, net als de eetwijzer invullen...vaak is dat ook het punt, je niet bewust wat je allemaal eet en drinkt. mooie buik hoor!!!
@siren: ow meid das goed nieuws dat je je slijmprop bent verloren! maar ja wil niks zeggen hoe lang het nog duurt. kan 2 weken zijn maar de beste vriendin van mn zus ging een dag later bevallen. ben benieuwd bij jou er gebeurd in ieder geval wel iets daarbinnen en ik snap heel goed dat je graag terug wilt naar de vk, zijn zulke schatten daar! ik vond het echt jammer dat ik hun er niet bij had met de bevalling. ze waren tussentijds wel even komen kijken hoe het ervoor stond, want ze hadden van het zh gehoord dat ik bezig was. daarna zijn ze ook nog een paar keer langs geweest en hebben ze gebeld. @boterbloempje: oh spannend meid! hoe laat moet je er zijn morgen? en ik snap heeeel goed dat je het goed beu bent! vooral met die hitte bah, dus klaag maar lekker tegen ons hoor haha en wat een prachtige buik zeg! helemaal geen striemen mooi hoor! zo ik ben vandaag weer naar het cb geweest met noa. ze is echt veel gegroeid! 5 cm in een maand en ze weegt nu 7 kilo! echt goed hoor! en tot nu toe valt het nog mee dat ze last heeft van de prikjes gelukkig. nu hoeft ze over 2 maanden pas weer te komen, du is ze gelukkig ff van die rotprikjes af!
@boterbloempje, wat een mooie buik en inderdaad geen kindje showen dan je buik nog maar een keer he haha. Ben benieuwd morgen, hoop dat je jullie kindje snel in je armen mag hebben. We horen het allemaal wel morgen, ben heel benieuwd. Wat een weertje vandaag he pfff, maar beter dit als regen he. @jesje, Hannah wordt al een hele grote meid dan. Super zeg.
Meiden ff snel een berichtje vanaf mijn foon. Vannacht zijnmijn vliezen gebroken en ben vanmiddag om 14.15 bevallen van een kerngezonde dochter! Ze heet Lizzy en weegt 3140 gram! We maken het allebei goed. Ik moet nog een nachtje in het ziekenhuis blijven, net de grens 37 wkn en heb iets meer bloed verloren dan gemiddeld.
Siren proficiat!! Mooie naam hoor en geniet van je kraamtijd! Ik weet niet waar ik last van heb... Heb al de hele nacht krampen, net overgegeven en diarree ( sorry voor de details)... Dus denk aan iets verkeerds gegeten of buikgriep... Maar ik weet ook dat dit het begin kan zijn.... Wat moet ik nu?
Het ging met sneltreinvaart. Had ik ook niet verwacht eigenlijk haha! 4.15 vliezen gebroken, 5.30 begonnen de weeen. 8.00 in ziekenhuis. Om 13.00 volledig ontsluiting en om 14.15 was ze er. Ze heeft tot nu toe 2x goed aan de borst gedronken. Ik ga zo naar huis, heerlijk! Foto volgt als ik meer tijd heb....
NOD : 08 aug an1985 09 aug fidel2010 Zwanger: 28 Juli boterbloempje 27 jaar JONGEN ronde 3 raak 1e kindje Strippen: 03-08 17 aug.Danielle83 28 jaar, MEISJE, ronde 2 raak 3e kindje Inleiden: 05-08 31 aug. ikkuh86 25 jaar, JONGEN ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje 25 dec. Wolfje22 ronde 12 raak, 2e kindje Bevallen: 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje 25 mrt. Jesje, 28 jaar, 17:20 uur, meisje, Noa, 1e kindje 06 mei. Meijke, 33 jaar, 12.08 uur, meisje, Nienke, 1e kindje 28 juli. Nooky 20 jaar, 15.32 uur, meisje, Sophie Aphrodite, 1e kindje 02 aug. Siren84 26 jaar, 14.15 uur, meisje, Lizzy, 1e kindje
WAUW!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD SIREN!!!! LEUKE NAAM !!!! geniet er maar van en wij proosten vanavond op je en zijn natuurlijk reuzenieuwschierig naar de foto's