Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, wat een mooie naam. Geniet ervan en we zien de foto graag tegemoet. Wat is het snel gegaan zeg.
    @ boterbloempje, spannend meid, hopelijk gaat het strippen helpen en heb je je kleine jongen snel in je armen.

Hier gisteravond ineens steken in mijn onderrug en last van mijn onderrug. niet fijn, maar ja. Het borrelt vandaag alweer lekker in mijn buik. De kleine jongen heeft het nog goed naar zijn zin.

Gister kreeg ik een mail van mijn collega, zijn vrouw is bevallen, wat blijkt. Die zoon heeft dezelfde naam als die van ons dalijk haha. Dat is wel heel toevallig he. Ik zag het staan, ik denk dat kan niet haha.

Morgen weer naar het ziekenhuis, bloed prikken, CTG, bloeddruk meten, evaluatie bij gyneacoloog. Dus zijn we weer even zoet mee. Vriendlief moet werken dus gaat mijn moeder mee. Ook heel fijn. Ben benieuwd of mijn bloeddruk nog zo goed is, anders zullen er maatregelen getroffen gaan worden.

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ siren: gefeliciteerd met je dochtertje lizzy!!dat is wel snel gegaan zeg!! nu lekker uitrusten en genieten van je meisje! wij wachten wel (on)geduldig op de foto's van jouw meisje! hihi

@ikkuh: hannh is van ikkedus, noa is mijn dochter hihi, maar ze groeit idd heel hard!

@boterbloempje: heel veel succes vandaag bij het strippen meid! hopelijk zet het iets in werking!

@meijke: hoe is het met jouw meisje? gaat het al wat beter? en weten ze al wat er is met haar?

@nooky: hoe gaat het met jou meid? en met je mooie meisje?

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hope so.. :)
    ik denk alleen niet dat ik vandaag nog op zp dan kom, ligt eraan hoe ik me ga voelen natuurlijk.. maar ik laat je wat weten per sms, mocht het zover zijn :)

4. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ik ben eens benieuwd meid.. en dat van jouwn collega, wat grappig en toevallig zeg.. met welke letter begint die van 'jullie' ? :) anders hebben we hier ook 2dezelfde namen hahaha.. wie weet ;)

spannend voor morgen, hopelijk is alles gewoon goed en kun je weer normaal naar huis gaan en eens benieuwd wat voor een plannen ze willen gaan nemen..

5. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    dankje wel.. hier beginnen de zenuwen wel een rol te spelen, vind het maar niks eigenlijk :( maarja we gaan ervoor! :)

6. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Meid het strippen stelt niet veel voor... Gewoon ontspannen en laat het over je heen komen! En dan hoop ik dat het gauw wat doet, bij mij duurde het anderhalve dag... Donderdagochtend 10.00 uur gestript en vrijdag op zaterdag nacht 02.35 is hij geboren! Ze zeggen dat het binnen 24 uur wat moet doen maar hier het bewijs dat dat dus niet hoeft;)

7. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ladies, ben gestript geworden, was een niet al te prettig gevoel down under :):( heb behoorlijk pijnlijke harde buiken etc.. maar we wachten rustig af..

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ben eg benieuwd Boterbloempje

Blijft grappig dat eerst de duimen draaide omdat we misschien wel zwanger waren nu draaien ze voor wanneer we bevallen.

Fidel en An, we draaien voor jullie onverminderd hard door ;)

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @boterbloempje, nu afwachten meid.
    Die van ons begint met een L. ben ook heel benieuwd hoe het morgen is. Vandaag al iets meer hoofdpijn, maar dat kan ook door de benauwsheid komen. Ben ook benieuwd wat ze gaan doen als mijn bloeddruk niet gedaald is, maar dat is afwachten.

sorry jesje, ik haal jullie steeds door elkaar haha.

10. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    sirene van harte gefeliciteerd met Lizzy erg leuke naam....... Boterbloempje veel succes en hopen dat het snel gaat gebeuren. Wat gaat het snel hier in een keer met de al die bevallingen achter mekaar. Ik wordt 1 nov geholpen met een keizersnee beetje eng maar ja is nodig.

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dit is onze Lizzy!

12. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    ooohhh wat een schatje sirene, geniet van je mooie meisje !

13. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Prachtig is ze, Siren.

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    ahhh Siren, wat een schatje zeg, geniet er maar lekker van meid.
    Boterbloempje, hoe is het met jou?

15. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    wat een scheetje zeg :p:p

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ach wat een schatje zeg, geniet er lekker van

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    wat een mooie meid!!!! * ben jaloers hoor... :p:p:p

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ah wat een schatje zeg! geniet er maar lekker van!

@boterbloempje: hoe is het bij jou meid?

@fidel: heb jij nog niks van boterbloempje gehoord?

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nee nog niks gehoord.. spannend he

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @siren, wat een droppie zeg!!! *is gelijk helemaal verliefd*

@all beetje stomme vraag, ik heb gisteren een toastbroodje met gerookte zalm op, dit eet ik niet dagelijks, maar gisteravond was er over en heb ik er wat van op, dit kan toch geen kwaad he, deze ene keer????

Deel Deze Pagina