siren; wow... ik vind dat er veelste veel mooie meiden op de wereld gezet worden haha.. maar wat een lekker meisje zeg! euhm over zalm; ik heb geen idee lus geen zalm sorry die vraag kan ik niet beantwoorden haha.. over mezelf belabberde nacht gehad, vele buikkrampen etc, nog steeds een heel onprettig gevoel down under.. verder is het nu even rustig met mijn buik en mijn mannetje is een stukje rustiger, maar nog niet om bezorgd voor te zijn! wat ik vergeten was te vertellen; morgenvroeg naar het ziekenhuis en daar wordt ik aan de ctg gezet en daarna aansluitend naar de gyn voor afspraak voor inleiden. ze kunnen me morgen nog eens strippen en zondag eventueel ook, maar aangezien ik nog gewoon last heb van gisteren, heb ik vanmorgen met vriend besloten, geen gestrip meer voor mij, ik wil namelijk een beetje 'fit' op het bed liggen ipv al een beurs gevoel van onder te hebben.. maaaaaaaaaar het goeie nieuws is dan wel: morgen weten we de datum yeah! an en fidel; jullie mogen binnenkort weer testen he?
Nou hoop dat het toch nog doorzet voor je! En anders fijn dat je morgen een datum hebt voor het inleiden.. Nou hier niets doorgezet... Heb nu wel weer harde buiken en pijn in mijn buik... Maar goed zullen de zenuwen wel doen! Pfff de zenuwen slaan wel toe nu! Heb gelukkig nog wel wat afleiding vandaag daar ben ik blij om anders zou ik gek worden... Nou jullie horen het!
siren GEFELICITEERD!!! mooie en lieve naam voor een prachtig meisje! wat is het snel gegaan ga maar snel genieten boterbloempje spannend meid! moi78 gerookte zalm is eigenlijk het zelfde verhaal als rauw vlees. al kun je gerookte zalm van de visboer wel gewoon eten. het probleem zit m namelijk vooral in de vacuum verpakte zalm. daar nestelen zich toch wat bacterien vandaar dat het wordt afgeraden. ik ben een erge pietlut in dit soort dingen geweest dus ik heb het niet gedaan hehe. geen idee of het die ene keer kwaad kan. denk het niet. denk dat t zelfde is als net de ene foute mossel eten. je kunt 2 kilo wegwerken en nergens last van hebben maar als je 1 verkeerde eet is het fout .
Zo dames, alles was goed in het ziekenhuis. De kleine is aan het dalen, maar mag nog iets verder. Hij loopt qua groei een week achter, maar dan hoef je geen grote eruit te gooien zei die haha. Mag weer onder controle van de verloskundige, heb dat ziekenhuis van binnen ook wel gezien pfff. Ga nu lekker van het mooie weer genieten dames, jullie ook?
Siren GEFELICITEERT nog geniet van der en wat een scheetje leuke foto ik spam trouwens ook nog ffies foto's hier is alles goed ze doet het borstvoeding gaat weer goed en met mij gaat ook alles goed alleen beetj wennen dat je haast niks mag tillen enzo....ben zo blij dat ik gewoon weer thuis ben lekker eigen bedje etc en echt eten
Mooie meid hoor nooky en fijn dat je weer thuis bent! Ik ben morgen aan de beurt... Heb nu wel de zenuwen hoor
aaawww Nooky wat ligt ze er heerlijk bij. lekker tevreden slapen bij mama. wat is het leven dan goed he
hahaha heel goed en die zenuwen zijn normaal hoor en zo tevreden liggen idd daar kan ik ook gewoon uren naar kijken
nooky wat een plaatje! pff dames heb het even gehad.. vriend heeft vanaf dit weekend vakans, heeeeerlijk! ik laat morgen nog weten hoe et is afgelopen en dan denk ik dat jullie op de hoogte worden gehouden door mijn buddy fidel..
dank voor het antwoord!!! ik eet het gelukkig niet dagelijks 1 keer per jaar ofzo haha, maar vanaf nu zal ik het niet meer doen! meiden morgen sterkte allemaal!!!!!!!!!!!!!!! nooky wat een scheetje!!!
Hi ladies, ik kom me weer even melden. Zit al een tijdje ff op een ander topic. Ondertussen alweer lekker de testdrang aan het onderdrukken. Heb nog nergens last van dus ik weet t niet meer hier alles goed??
Even een berichtje om jullie op de hoogte te houden: Het gaat goed met mij. Voel me wel redelijk.... Erg moe enzo maar dat is niet zo raar natuurlijk. Met Lizzy gaat het ook goed, ze is lekker in haar ritme, slapen eten slapen eten haha! En vaak kroelen tussendoor... ow ow ow wat is dat heerlijk! Ik heb borstvoeding geprobeerd maar ik zit zowat tegen het plafond van de pijn... het ging me steeds moeilijker af en mijn tepels zaten na 2 dagen al tegen ontstekingen aan. In overleg met kraamzorg/verloskundige hebben we besloten op flesvoeding over te gaan. Lizzy zat ook al op de grens van 7% afvallen. Toen voelde ik me nog onzekerder worden. Ze heeft vandaag al 2x haar buikje rond gegeten met flesvoeding. Er viel een last van mijn schouders af eigenlijk. Petje af voor de dames die borstvoeding geven! Vannacht heeft ze 2x een huilbui gehad, had ze mama nodig... wat heerlijk dat je je kindje kan troosten. En ik heb net heerlijk ongezond gegeten... heb mijn man naar de Mac gestuurd voor Big mac menu haha... ik mocht dat niet meer hebben met mijn dieet. Heerlijk!
@nooky: ow wat een schatje zeg! en ze ligt zo heerlijk tevreden bij haar mama te slapen! dat vind ik altijd zo lekker he?! @danielle: meid morgen al! ik had dat helemaal niet door! heb je een buddy hier? anders wel snel vertellen hier he! meid heeeeel veel succes morgen en niet te zenuwachtig zijn hoor! je moet maar denken, het is voor een goed doel en dan kan je eindelijk je wondertje zien, vasthouden, kusjes geven, knuffelen! @boterbloempje: ben benieuwd morgen! maar wie weet zet het vannacht wel ineens door! mocht ik niet meer op tijd zijn om het te zeggen: ook jij heeel veel succes en geniet van je mannetje!! @siren: ow wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en lizzy! en je hoeft je echt niet te schamen dat de bv niet lukt hoor meid! ik geef ook fv en noa groeit als kool! daar gaat het toch om he? en als dat met bv niet lukt en met fv wel is de keus snel gemaakt @an: ik had ook niet echt ergens last van hoor toen ik net zwanger was, dus dat wil niks zeggen. ik hoop voor je dat het deze maand raak mag zijn! en voor fidel ook natuurlijk en wel hier blijven kletsen hoor meid! @fidel: en meid jij nog "klachtjes"? en hoeveel stappen heb je vandaag gedaan? hihi. ik zou eigenlijk niet weten wat normaal is qua aantal stappen. ik weet wel dat ik sinds noa er is veel meer loop, ga nu altijd te voet boodschappen doen en eerst lekker lui met de auto haha en als het mooi weer is ga ik altijd ff lekker een stukje wandelen met noa
@jesje: natuurlijk blijf ik hier kletsen! Heb af en toe alleen een jaloerse bui hier met al die knappe baby's. Dus doms vind ik het moeilijk. Ik heb t net op de andere topic verteld. Ik heb net een test gedaan en we zien een licht streepje kaarsrecht staan. Als je m kantelt zie je m t beste. Zondag maar weer opnieuw want ik zag gister dat mijn banner een dag te lang is
oeh an spannend!!! kan je er een foto van maken? en ik begrijp heeeel goed dat het heeel moeilijk is om alle verhalen van de zwangeren en net-mama's te lezen, terwijl jij het ook al zo lang wilt! ik denk daar ook weleens aan, jij en fidel zijn de enige van ons vaste clubje die nog steeds wachten, lijkt me echt vreselijk! ik moet ook iets heel stoms opbiechten: soms ben IK jaloers op de zwangere vrouwen, terwijl ik toch echt niet mag klagen met mn mooie meisje. ik weet niet wat het is, vooral de laatste 2 weken mis ik het echt zoooo erg om zwanger te zijn! voelde me op sommige kwaaltjes na echt heerlijk toen! niet dat ik me nu niet goed voel hoor, maar ben wel vaak moe nu, maar dat hoort erbij. maar ik weet niet...ik zou gewoon het liefst altijd zwanger zijn hihi ik heb ook na de bevalling een tijdje geroepen: ik wil noooit meer bevallen, maar zoals zo vaak wordt gezegd: die pijn vergeet je en het is het allemaal dubbel en dwars waard! maar nu na 4 maanden denk ik dat ik over een tijdje nog wel een kindje erbij zou willen, als dat mogelijk zou zijn natuurlijk, maar mijn vriend vind het wel goed zo, dus ja. ach ja noa is er ook nog niet zo lang natuurlijk hihi, maar ik denk dat als het aan mij had gelegen ik alweer bezig zou zijn om opnieuw zwanger te worden, ookal is noa nog zo jong. ach ja we zien het allemaal wel hoe de toekomst verloopt.... sorry voor mn lange verhaal maar moest het ff kwijt
Hallo Dames Ik kom weer even om het hoekje kijken, ben jullie niet vergeten hoor Jeetje wat vliegt de tijd, zag mooie baby's voorbij komen. Gefeliciteerd meiden lekker van genieten. Nooky wat heeft die van jou lekker veel haar prachtig. Hier niks nieuws dus ben weer weg ik kom nog af en toen spieken hoor, want jullie zitten bijna allemaal tegen het eind aan SPANNEND!!!
@an, wat spannend meid, mijn duimen draaien. Je hebt er lang genoeg op gewacht he. Komt goed. @danielle, heel veel succes morgen meid en we horen het hier wel. @babyboom, wat leuk om van je te horen. Hopelijk is het voor jou ook snel raak. Mijn duimen draaien voor allen.
klachten thja had van de week constant last van een zeurende onderug, normaal 2 dagen voor NOD, maar dan met periodes, nu echt 4 dagen achter elkaar, en nu weg rugpijn. pijnlijke borsten (opgezet) en enorm chagie, pfffff kan niks hebben, wordt er zelf gek van... en heel rustig maak me niet druk op t moment gewoon een heel goed gevoel. stappen gister 11452 je loopt heel wat meer als je denkt. gisteren op kraamvisite geweest, ohhhh wat een droppie, zoeentje wil ik wel, geen hysterische giller, nee als het te lang duurt gaat hij spartelen en loopt paars aan komt natuurlijk wel geluid uit maar je wordt er niet doof van, de kraamzorg had gezegt dat hij eigenlijk te rustig was!!!! vandaag 1e dag in de thuiszorg ( huishoudelijke hulp) bleh geen zin in maarja moet toch iets doen.. en nog GEEN nieuws van boterbloempje