hey meisjes!!! AN!!!! spannend ohhhh zit helemaal te stuiteren zou het? zou het? hou ons op de hoogte hoor! fidel voor jou ook al zo spannend!!!! nog een paar daagjes ik hoop het zoooo ontzettend. zou zo prachtig zijn. kindjes geboren en jullie zwanger jesje ik snap wel hoe jij je voelt ik mis het soms ook, dat heerlijke intieme gevoel en intens geluk in je eigen wereldje . ik heb altijd geroepen ik ga meteen weer zwanger worden maar we hebben toch besloten nog even te wachten. manlief gaat nu afstuderen dus veel van het huishouden en hannah komt op mij aan. dus mei volgend jaar hopen we er weer voor te kunnen gaan . maar we zijn er wel heel actief mee, al rondkijken voor spulletjes die we dan nodig hebben zoals een dubbele kinderwagen etc etc . dus wie weet hebben we over een half jaar tot een jaar nog steeds deze topic maar noemen we m dan op naar ronde 2! hier gaat alles prima. Hannah is wel heel erg verkouden op het moment. is moeilijk met eten en slapen maar ze doet zo dapper en kijkt me dan aan met die waterige oogjes. verder vind ik het soms lastig om echt veel te vertellen omdat t allemaal zo goed gaat dus over het algemeel lees ik liever mee omdat ik het voor jullie allemaal spannend vind. dus ben een luisterend oor en vraagbaak voor wie wil en verder een stuiterbal vind het toch zo spannend voor jullie hahaha!!!
nu we toch heerlijke beebs aan het showen zijn laat ik die van mij ook maar weer een keer zien bijna 8 maandjes oud. strond eigenwijs en heel nieuwschierig
een overheerlijk poppetje!!!! mijn toetsenbord doet t niet goed meer.. de letters links van de e doen het niet meer hahahaha
jij ook siren lekker kindje en de borstvoeding hier verging ook in begin niet geheel vlekkeloos en nog steeds doet het wl pijn door kloofjes etc heb zalf gekregen wat wel werkt en ben nu ook nog is aan het kolven aangezien ik twijfelde over of het wel genoeg is aangezien ze sávonds wel flesje nodig heeft om te slapen terwijl overdag wel met de bv te redden is.. heel raar maja we gaan nu gewoon kolven en wat ik kolf overdag word dan sávonds voor de fles gebruikt de kraamzorg is sinds gister klaar en nu lekker met zijn 3e genieten ik ga vriendlief vanaaf maar is voor een milkshake de deur uit sturen want daar heb ik zo'n trek in gister trouwens voor eerst naar buitn geweest en rondje gewandelt dat ging goed was wel enorm moe daarna maarja het gaat gelukkig allemaal goed en snel alleen huishoudelijke dingen mag ik nog niet doen...ga Zometeen Sophie in badje doen enzo en vanmiddag Komt er nog bezoek
He NookY, Die pijn was echt niet te harden bij me, het begint nu wat minder te worden.. ik kon mijn kleding er niet eens meer op voelen pffff!!! Nu 1 dag op flesvoeding en ze is weer 50gram bij!, was netjes zei de kraamzorg! Ik ben er wel happy mee nu!
..wachtende dames: mijn duimen draaien!! ..dames met de geweldige plaatjes van jullie meisjes, moooooi!! verder was het even teveel om overal op te reageren sorry.. hier de hele ochtend in het zk geweest, 2x aan de ctg gemoeten bij 2de keer was alles in orde.. controles gehad, ons ventje wilt er helemaal nog niet uit hahaha, zat lekker aan zijn vingers te sabbelen met de echo maandag moet ik terug voor controles en ctg en dinsdag avond moet ik naar het zk en daar wordt een ballonnetje ingebracht voor meer cm ontsluiting te krijgen en dan moet ik daar blijven de nacht en op mijn verjaardag de inleiding!! yesyesyes!! ik probeer de komende dagen nog even hier op zp te komen, maar wil de komende dagen rustig naar het moment toeleven samen met vriend.. mocht het zover zijn worden jullie door mijn buddy op de hoogte gebracht..
@boterbloempje, jullie manneke heeft het nog veelste goed bij jou. Dan zit je al bijna aan de 42 weken pfff. Hoop dat die van ons toch wel eerder komt haha. @ikkedus, wat een dotje zeg, echt schattig. en wat gaat het toch allemaal snel he. ze zijn zo groot. @ siren, wat fijn dat het goed gaat met jullie kleine meid. @an, hopelijk is het raak voor je meid. heb je foto van je test? @fidel, hopelijk voor jou ook raak meid. Mijn duimen draaien nog steeds voor de nog niet zwangere onder ons.
dames ik moet wat bekennen ik heb stiekum getest vandaag.... en. . . . . . . . ik heb 2 streepjes staan helaas ik krijg het niet scherp op de foto, tis te wazig om er iets van te kunnen maken, komt binnenkort wel goed en dag ehh 4 dagen voor NOD
zo fidel ben ontzettend blij voor je eindelijk !!!! meid het wordt je echt gegunt ..............geniet van je 2de streepje
Fidel! Wat een geweldig nieuws!!!! Het is jullie zo gegund!!!! Ik dacht ff snel op zp kijken tussen de hectiek door... , snel picture showen he!?
Ahhh fidel wat lief dat je t niet hebt verklapt hihi. Iemand van jullie zei dat wij de boel moesten overnemen. Dat gaan we allebei dus doen!! Vanmiddag een duidelijke streep gezien!!!
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! JOEPIE DE POEPIE volgens mij zei ik dat. dat ik dat zo geweldig zou vinden EN kindjes geboren EN jullie zwanger!!!! en zie dat!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! ben zooooo blij voor jullie. dikke knuffies en duimen draaien overuren voor plakbeebs
joepie!!! fidel en an zijn zwanger!!!! meiden het is jullie zooooo gegund!!! gefeliciteerd an en fidel (van fidel wist ik het vanmiddag al) oh meiden wat draaien mijn duimen overuren voor een plakkerd!! jullie lossen de boel gewoon mooi af! dan zijn jullie in april uitgerekend of niet? en fidel mijn testjes bij noa kreeg ik in het begin ook niet op de foto hoor, ik testte toen ook 4 dagen voor nod en weet je vriend het al? of kan je echt je mond houden tot je een duidelijke streep hebt? ga je nu trouwens nog verder met dat onderzoek? want lijnen als je zwanger bent is niet goed hoor! @an: hoe reageerde jouw vriend? ow meiden ben echt heel blij voor jullie!! als er 2 mensen zijn die het echt verdienen zijn jullie het!
Ik was weer spuugmisselijk. Dus ik op t fietsje naar de kruidvat (koopavond). En snel naar boven gepiept. Ik dacht ik test t en dan zal t vast weer wit zijn. Vriendlief roep allemaal van wat doe je boven en ik dacht allen maar van nou ik test en ik zeg niks. Zal toch nog niks te zien zijn en dan krijg ik niet op mijn donder hahaha. Hij kan er niet tegen als ik er verdrietig om ben. Toen na 2 minuten knalde er opeens een 2e streep erbij ds ik zat op zolder van ooooohhhhh. Dus ik gillend naar beneden en hij stond midden in de woonkamer van wat wat wat?! En ik gil al rennend WE ZIJN ZWANGER en sprong vol bovenop m hahaha hij zei ik wist t wel! Ik zag het aan je hahhaha. Dus hij bukte gelijk en zei tegen mij buik: hallo lief kindje hier spreekt papa: blijf je lekker plakken?! Ik heb gelijk staan janken (volgens mij al wat symptoompjes hahaha)
An gefeliciteerd ook! zo dat is nou eens goed nieuws!!!!! Meiden geniet allebei van het zwanger zijn gauw zullen we jullie kwaaltjes lezen hahahahah.....