Ik ben echt helemaal van slag... De test is lichter... Wat nou als dit weer geen plakkertje is?!?! Oh zit ik met dikke tranen wat moet ik nou?!
Oh An...ik wilde dat ik je zekerheid kon geven maar dat kan niet. Wel kan ik zeggen dat HCG nog schommelt in het begin, hoop dat het daardoor komt! Knuffel voor jou.
an niet gaan stressen hoor!!! ik heb ook nog enorm de zenuwen zo'n last van me rug... net als er ongi aankomt, doodeng... bah komt goed!!!! gewoon pas over 2 dagen weer testen en niet eerder!!!!
Oh ik heb ook krampjes rechts. Pffff. Net boodschappen gedaan. Vriendlief stond alles erin te doen wat ik mocht hebben haha
lieve dames hopelijk blijvn ze plakken het is jullie zo gegunt pff hier lekker geslapen vanacht om 12 uur laatste voeding gehad en half 5 kwam z pas weer
@an: had je veel gedronken gisterenavond? dan kan ie ook wat lichter zijn nu. idd wat fidel zegt gewoon 2 daagjes wachten en dan weer testen. en dan de avond ervoor niet teveel drinken @nooky: oh dat is lekker he, als ze wat langer slaapt, kan je ff bijslapen. je moet ook echt middagdutje blijven doen hoor, ookal is de kraamhulp weg. ik ga vandaag voor het eerst zwemmen met noa ben heel benieuwd wat ze ervan vind. ik neem de camera mee, dus zal als ik tijd heb vanavond ff een foto showen ervan
woooowww!! dames wat lees ik nu??? gefeliciteeeeeeerd!! en vooral genieten en niet stressen!! geweldig nieuws voor jullie beide yesssssssss!!
Hahaha ben net goed neergezet door mijn vriend. Kreeg gezonde lunch en fruit... Visolie capsule erbij (mama pillen vanochtend al genomen) en nu moet ik op de bank gaan zitten terwijl hij opruimt hihi
Hi dames, even een vraag. Ik blijf maar ongikrampen houden niet normaal. Hadden jullie ook hoofdpijn in t begin?
Hi meiden, ik lag er gister al op tijd in. Was kapot! Net getest en ik zie weer een licht streepje staan. Ben dus redelijk opgelucht al had ik gehoopt wel een wat donkerder streepje als eergister t zien. Maar ja een streep is een streep!!
@an: ongikrampen zijn heel normaal in het begin, maar is wel eng, vond ik ook. er gebeurd nu eenmaal heel veel daarbinnen hoofdpijn weet ik niet meer of ik dat had, maar ja ik had weinig klachtjes. en fijn dat je gewoon weer een streepje op je test had, zal wel een opluchting zijn! @fidel: heb jij ook nog getest? ik wil wel is een foto van jullie testjes zien! vind ik leuk om te zien haha het lijkt wel of het zo heeft moeten zijn bij jullie! wel leuk dat jullie nu tegelijk oplopen! en gek he om ineens een banner bij jezelf te zien met hoever je bent iemand al iets van danielle gehoord? die kreeg toch haar ks? ben wel benieuwd! @boterbloempje: nog geen verandering bij jou?