Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    wat kost doe test dan en hoeveel zitten erin?

2. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    nou dames, nog een paar daagjes wachten en dan weet ik of het wel of niet is... Maar als ik alle symptomen op een rij zet:
    - moeheid
    - veel plassen
    - ontzettend verstrooid/ vergeetachtig
    - buikpijn
    - rugpijn
    wat denken jullie? zou het echt al zo zijn...??
    moet nog 4 dagen wachten... pffff duurt zo lang dat wachten

Ik wens diegene met hun nod in januari super veel hcg toe
    zodat jullie allen zwanger zijn....
    Met diegene die deze maand nog kunnen testen veel succes, ik wens jullie het allerbeste toe!!

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Nouvy wat geweldig nieuws zeg!!

Hier heb ik afgelopen dagen vaak de opmerking gehad dat ik zwanger ben. Nogal een kort lontje hahaha

beetje gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd een week voor mijn menstruatie.

Heb mijn banner een paar dagen langer gemaakt aangezien ik de laatste 3 maanden een langere cyclus heb na die 2 vmk's.

Wie weet hoe t deze ronde is!! Mag hopen dat er weer eens een streepje komt!!! Al een tijdje niet meer gezien bij mij hihi

4. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dames kom op met dat Rose
    Maikki als het begint te kriebelen gewoon voor gaan ;)
    Ikkuh ik hoop voor je dat het raak is meid, nog even wachten en we weten het
    En de rest van de meiden ook, we willen rose zien

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nouvy: ah meid wat een lief frummeltje:) en moet je opletten he, bij je volgende echo is het al zoooveel duidelijker!

meiden ik hoop echt dat 2011 jullie jaar gaat worden!

ik moet morgen gaan prikken voor ijzer en zwangerschapssuiker, bleh, vooral dat suikerprikken heb ik helemaal geen zin in! dat drankje is zo vies:( hopelijk is alles goed!
    vandaag is de 2de muur van de babykamer gestucked, nog eentje te gaan en dan kunnen we eindelijk gaan verven en laminaat leggen en dan kan ik eindelijk de kamer gaan inrichten! :D

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

jesje s6 met suiker prikken

7. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    dankje wel meiden voor jullie lieve reacties!! :)

maikki je kunt ook ovu testen via internet bestellen, stukken goedkoper dan die van de apotheek als ik zo het bedrag lees ;) ik zelf kan je geen tip geven welke, aangezien ik ze zelf nog nooit gebruikt heb, maar toen ik mn zwangerschapstesten was het bestellen via internet kwam er genoeg ovu testen tevoorschijn ;)

GIRLS!! ik wil jullie allemaal zoveel HCG geven zodat het clubje zwangeren groter wordt, helaas heb ik het niet voor het zeggen of het zo is of niet, anders wist ik het wel!! ik kan niet vaak genoeg zeggen: succes meiden!!

an, we zijn benieuwd :) helaas nog even een paar daagjes wachten.. ;)
    danielle ook voor jou nog een paar daagjes, tot nu toe zijn de kwaaltjes wat je nu hebt best een kansje, maar we weten allemaal dat ons lichaam heel raar in elkaar zit, maar we gaan van het goede uit natuurlijk.. ook voor jou nog even wachten..

meiden ik ga eens naar bedje,
    truste!!

jesje, succes morgen met prikken ;)

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik zou ook zker de ov testen per internet bestellen veeeeeel voordeliger...en dan gewoon de dipsticks hoor, ik moet iedere keer ook nog bestellen maarjah vergeet het weer en ach als we toch om de dag gaan klussen ( we zijn er niet vies van)..
    gewoon dus even googelen op ovulatietesten komt er genoeg te voorschijn..

vanavond me kereltje weer thuis dan nog 1 weekje... ook aan t shoppen met me zus vanavond en dan nog boodschappen doen met me ma... druk dagje wederom en heb het bij jullie nog gesneeuwd vannacht ??

9. Trine

Trine Actief lid

Succes meid! Ik duim voor je

10. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @danielle1983 ik voel precies hetzelfde als jou. Zou het voor ons raak zijn deze ronde? Ben benieuwd. Wachten duurt lang ja ik weet het. Ik moet nog 7 dagen wachten dus ben benieuwd.
    @babyboom dank je wel meis, ik duim ook voor jou, want wil bij jou ook snel rose zien.

Voor de rest van de dames alles goed met jullie?

11. Trine

Trine Actief lid

Hey Ikkuh86,

Ik heb elke dag meer last van HCG in mijn lijf: moe en niet uitgeslapen geraken, misselijk, buik- en rugpijn,... maar da's op zich een goed teken dat ons prutske zich goed aan't nestelen is in mijn baarmoeder. 't is alleen lastig om dit te combineren met chronische pijn, is gelijk een beetje teveel van't goede.
    Ach, ik klaag hier heel de tijd, terwijl ik echt geen reden heb om te klagen! Foei voor mezelf ;).

Hoe is't met de rest??? Ben benieuwd naar jullie verhalen en gewaarwordingen!!!

12. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hier ligt alles onder de sneeuw, echt veel..:$ wel mooi om te zien, maar zo bang om te vallen hahaha..

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    haaij dames hier niet hier heeft het wel gevroren en geregend...pff wat een drama vanacht zeg....vriendlief die eerst wakker word door heel veel zweten etc gaat hij roken en wat drinken appelsap stond al 4daagjes open maar mischien gewoon griepje moest hij om iets over 12 snachts een partij overgeven...1x wel is waar maar door dat het lang duurde en ik klaar wakker was om 12uur en ik hem glaasje water bracht lag ik ook pas rond 4uur vanacht weer te slapen:(nu ben ik wel moe maar kan niet slapen,en ik eet echt met lange tande me broodje op heerlijk zwanger zijn:p:) die misselijkheid komt en gaat ben wel enorm moe en last van darmen heb trouwens bij de tuinen zwangerschaps olie gehaald...

14. Trine

Trine Actief lid

Fidel,
    In midden België geen sneeuw :(, maar misschien maar goed ook, want zou nu ook extra voorzichtig zijn!

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh nooky, griepje, het heerst enorm op het moment.. hoor van zoveel mensen dat ze ziek zijn... gelukkig zelf geen last van...
    sinds ik van school ben, ben ik eigenlijk niet meer ziek geweest.. dus dat is wel fijn, me vriend is eigenlijk nooooooit ziek..
    hoogstens wat verkouden en keelpijn

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hahaha mijn vriend is eigenlijk ook nooit ziek dit is wel een uitzondering...ik ben al een jaar niet meer grieperig geweest hopelijk slaat het mij over:D

17. Zeepaardje

nooky beterschap met je vriend

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
  19. Zeepaardje

20. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Nooky beterschap meid met je vriend.
    @Trine fijn dat het goed met je gaat. En je zult weten dat je zwanger bent he.
    Vandaag al de hele dag beetje branderig gevoel in mijn onderbuik en beetje steken. Zie ook beetje wit en ben ook verkouden. Voel me verder op en top fit dus ik wordt niet ziek. Verder heb ik al dagen een heet hoofd en koude handen en mijn buik is af en toe warm. Wie van de zwangere herkent dit?

Deel Deze Pagina