uhm...ik snap je keuze...moeilijk. persoonlijk denk ik wel dat het fijn is om onder controle te staan van het zh. nadeel is dat het wat klinischer is. voordeel is meer controles en meer echo's. gaat er iets mis heb je artsen om je heen (vond ik wel fijn) die andere ha is heb je die enkel nodig voor je verwijzing? want dan zou ik gewoon naar die ha gaan dat hij dat voor je regelt. is het zo dat hij je ook nog moet onderzoeken en zo dan zou ik wachten... succes ermee. btw zie je banner en onderschrift t is een jongen dus 3 pendels die dit zeggen dus... FIDEL prachtige tests hoor meid. geen twijfel mogelijk
Hhaha ja dat verwacht ik ook nu. Een jongen! Het maakt ons helemaal niks uit. Als t maar gezond is hè
Goede middag dames, ff snel reageren: woww heb de testjes voorbij zien komen en zie ze op allebei goed hoor dames! Heerlijk, kreeg kippevel toen ik de testjes net bekeek vind het zoooo geweldig voor jullie!! **in gedachten een tube bison-kit-baby-proof voor jullie** jesje: wat een heerlijk meisje hebben jullie **smelt smelt** super leuke fotos met het zwemmen.. voor de rest; de krampjes hoort er allemaal erbij hoor an, dat heb ik ook in het begin gehad.. en misselijk boven de pot? geweldig toch alleen maar een goed teken!! en fidel dat je misselijk bent, ook alleen maar goed hoor!! hier net terug van het zh.. morgenavond melden in het zh en dan wordt er een ballonkatheter ingebracht, woensdag inleiding, we zijn benieuwd.. bloeddruk was erg hoog vandaag! (130/90) dus kan zijn dat ik na bevalling langer moet blijven, maar dat zien we dan wel!! urine voor de zekerheid nog even moeten inleveren, vruchtwater nog net genoeg, wel een stuk minder, maar niet voor zorgen! ooooooooh voordat ik het vergeet!! danielle; proficiaaaaaaaaaat met jullie meisje ik mag in het kort wel ff zeggen: de volgende keer dat ik hier online ben, dan ben ik bevallen maar fidel geeft het eerste bericht voor mij
Heeeel veel succes met de bevalling. Ik hoop dat alles goed gaat. En ik heb gebeld met t ziekenhuis. Omdat ik wat onderzoeken heb gehad bij een fertiliteitsarts kon ik zo een afspraak maken. Ahhhh over precies 2 weken al!!! Ohhhh blijf lekker plakken beebje
Mooie testjes meiden!!! Geweldig!!! Fidel, had ik ook! Ik had de hele dag honger!, niet normaal meer! Had ik net de maaltijd achter de kiezen... een uur later een gevoel alsof ik echt helemaal niks gegeten had de hele dag... zo'n leeg gevoel!!! An, niet teveel stressen he meid... het komt helemaal goed!!! HCG schommelt! Heb je al een CB gedaan?? Die zijn zo leuk!
Nee omdat de streepjes zo licht blijven wil ik nog even wachten me de cb. Ben bang dat ik die dan te vroeg doe en dan ben ik HELEMAAL van slag
@Boterbloempje... succes met de bevalling!!!!! @Meijke... misschien heb ik het gemist.. maar hoe is het met jullie meisje? hoe was het in het ziekenhuis die week?
boterbloempje nou eindelijk mag je bevallen succes meid!!!! An en Fidel geniet van jullie zwangerskwaaltjes...........
@fidel: nou die is hartstikke duidelijk hoor meid! en ik snap best dat je al met zoveel dingen bezig bent, aangezien je zolang hebt moeten wachten! @an: hopelijk voel je je weer wat beter nu. en jij twijfelt? meid elke keer als je twijfelt moet je denken aan je kwaaltjes, dan kan je niet meer twijfelen hihi oeh over 2 weken je eerste controle! spannend!! @boterbloempje: heel veel succes meid! morgen EINDELIJK je kindje in je armen!
nou hier wel duidelijk minder pijnlijke boobs, maar wel misselijker na t ontbijt, blijft er wel nog inzitten. vanmorgen eerst aan t werk vanmiddag vrij. nog 22 dagen tot de eerste echo!!!!!!
Ben gister heel de dag ellendig geweest ben rechtopzittend en misselijk uiteindelijk ik slaap gevallen vannacht laat. Vanochtend prima wakker geworden nergens last van, 2 minuten na het opstaan alweer ongipijn. Ik denk dat dat t kwaaltje is waar ik t heel moeilijk mee heb... Buiten dat heb ik een braakfobie dus spugen is voor mij erger als 3 botten breken op hetzelfde moment. Ach zoals gister dan isnt puur brood, maar als ik ziek ziek ben.... Moet er niet aan denken!!!
awww dikke knuffies voor de misselijke zwangeren . vanaf week 7 t/m week 16 heb ik de wc pot ook regelmatig innig omhelsd wat betreft die ongi krampjes had ik ook! rende iedere keer naar de wc om te checken. dat in combi met extra slijm was echt verschrikkelijk. iedere keer dacht ik.. zie je wel...ben toch ongi geworden...en dan naar de wc en was er geen bloed, heel raar
dames nieuws van boterbloempje: krijg net een sms binnen, haar vliezen zijn gebroken !!!!! dus nu het gaat nu echt beginnen!!!!
zit ook konstant te voelen of de boobs nog wel pijnlijk zijn... en rommelende darmen hoort dat ook bij de kwaaltjes, normaal nooit last van maar hoor ze nu regelmatig... heb toch een beetje spanning vandaag want het zou me NOD zijn vandaag... dacht ga een cb ophalen voor morgen ofzo, maar de apotheek zit bij de huisarts in, die verkoopt helemaal geen zw-testen:O:O:O worden alleen daar uitgevoerd!!hoe stom is dat, dan van de week maar als ik in een dorp verderop ben daar zit de kv
Spannende dag fidel!! Ik zal voor je duimen, maar denk niet dat t nodig is. Je testen waren prachtig!! Oooeeee er komt weer een baby bij!! Maar als ik t dus goed begrijp is t natuurlijk op gang gekomen?
ja geloof t wel want ze moest zich pas savonds melden. spannend he... pfff ik heb honger vandaag , maar kon vanmorgen (half 7) geen hele boterham naar binnen krijgen en nu denkt mijn buikje dat ik een varken ben ofzo!!!
bij mij kwamen de kleine klachtjes ook maar af en aan hoor, dus ene moment wel pijnlijke boobs en andere moment niet, we gaan gewoon voor 2 plakbeebjes