oei!! dat klinkt niet lekker. blijf je wel genoeg drinken??? en rustig aan doen he!!!! hier wel even een kaarsje laten branden, vandaag een jaar geleden, wat had ik het graag toch anders gezien... maar niet langer treuren nu gaan we voor een plakkertje!!!!! net met de honden uitlaten op 10m een ree voor me langs uit het mais vandaan, hond er eerst achteraan, maar had al snel door dat ze de ree niet kon bijhouden en kwam netjes terug, brave hond!!!! zo eens verder me vla naar binnen werken, al bevalt dat ook niet zo best, (lange tanden eten) leuk he klagen nu mag t !!! en vanavond rustig trainen
Ik weet hoe je je voelt fidel. Vorig jaar augustus en september zijn ook zwarte dagen. Was ook t eerste dat mijn vriend zei oen ik met de posi test stond. Hij zei al van vorig jaar op dit moment ook! Dikke knuffel ik ga zo even een andere ha bellen in de buurt ( mijne is nog steeds met vakantie) of ik misschien mijn bloeddruk op kan laten meten
Heb die seabands gekocht. Misschien zit t tussen de oren, maar ben al heel de tijd niet misselijk geweest!!! Jippie!!! Voor t eerst sinds een week hahaha
@jesje, we hebben veel overeenkomsten ja haha. Vandaag kreeg ik hoofdpijn en heb de vk gebeld. die is langsgekomen en me weer doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar zijn we net een uurtje van terug. Alles was weer goed, geen zorgen maken. Vliezen nog niet gebroken, maar dat kan nog haha. Moest persen om te kijken of er water uit kwam, ik denk ja vanavond breken ze echt haha. Vrijdag weer naar eigen vk om bloeddruk te laten meten, dus gaat allemaal best goed. Vandaag al paar keer steken en heel erg pijn aan mijn onderrug. Van mij mag de kleine man komen, vind het wel weer genoeg haha. @an, wat verveldn en nu? Hopelijk is alles goed.
Heb dezelfde kramp als de rest van de week. Clear blue net gedaan en die zei niet zwanger... En als klapper belt moeders voor moeders nog eens... Oh ik ben kapot.... Waarom ik nu WEER
Die van ons heet Brenda, een ex-militair dus ze had genoeg te bepraten met mijn man.. als militairen onder elkaar, echt jammer.. mis haar gewoon nu maar de 1e dag zonder kraamhulp is goed gegaan!! We zijn vanmiddag voor het eerst met zijn 3tjes met de auto weggeweest naar de oma van mijn man, was leuk!
Ja ik had ongeveer 3 dagen heftig slijmverlies en pijnlijke steken in mijn onderrug, daar zat trouwens geen regelmaat in. Ik dacht dat het gewoon bij de termijn hoorde. Denk wel dat dat toen het begin is geweest...
Gelijk bellen naar je VK An! Nu doen! Deed ik ook altijd! Ik ben het bewijs dat het wel goed kan gaan, ik heb ook heftige bloedingen gehad en niet zomaar 1! Hoe gaat het nu? Heb je ook nog buikpijn?
Veel sterkte Wel vreemd dat de test nu "niet zwanger" zegt, terwijl je vorige week dus wel positief testte? Zo kort op elkaar...
Boterbloempje, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dinand!!!! Leuke naam!!!! Stond bij ons ook op het lijstje jongensnamen
K zit niet bij een verloskundige?! Ik weet nu niet wat ik moet doen. Heb een heeeeeele lichte kramp maar niet zo erg als de andere. Wat moet ik nu doen dan??
@siren, het is niet echt heftig slijmverlies maar wel beetje bij beetje. Rugpijn is niet leuk meer pfff. @an, ik zou ook bellen en anders de huisartsenpost ofsow.
Het was bij mij echt veel, 3dagen voor de bevalling had ik het er nog met mijn man over... ik had wel 10inlegkruisjes op een dag nodig, het liep er zo uit zeg maar... ja lekkere praat he... , misschien al de slijmprop ofzo? ik weet het niet, tot die ochtend dat er bloed bij zat, toen wist ik dat zeker... onderugpijn was er niet altijd, een paar steken op een dag elke x... apart vond ik dat ook!