Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik weet ik weet. als ik ook vergelijk met vorig jaar, nu al boobspijn, rugpijn etc etc en vorig jaar begon dat pas een dikke week later... dus het zit gewoon goed!!!! maarja angst hou je altijd wel een beetje. vandaag even langs me schoonouders, wel moeilijk hoor mond dicht houden, maar het is gelukt, ben trots op mezelf.

en echt een actie voor mij. 18.03 MvM bellen, ze zijn te bereiken tot 18.00 uur.... morgen maar even bellen :D:D

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Boterbloempje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, en wat een mooie naam ook

Lieve An heel veel sterkte de komende tijd, het is echt verschrikkelijk dat het weer zo moet lopen

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Fidel ik begrijp wat je bedoeld. Ik knijp m ook altijd bij digitale testen.

Maak je geen zorgen meid!!!

4. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Meiden, ik wilde me toch even laten melden, helaas erg druk, maar wilde even laten weten dat ik vooral aan jullie denk!! An, ik las dat je wat meer afstand neemt? ..kan het helemaal begrijpen.. wensen je veel kracht toe natuurlijk!!

heb zoveel gelezen dat ik even niet zoveel meer weet en tussen de fles door toch nog even hier snel komen melden :)
    bevallingsverhaal laat op zich nog even wachten.. was iig erg zwaar, heftig.. maar we maken het goed, dus dat is het belangrijkste!

even een dikke knuff voor jullie allemaal!!

5. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ff een foto showen, kwartier na de geboorte zag onze zoon er zo uit :D

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    wat een droppie boterbloempje!!!! neem maar de tijd die je nodig hebt om om regel te komen hoor, wij wachten wel op je bevallingsverhaal!!!

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @boterbloempje: wat een lekker mannetje zeg!! en idd neem lekker de tijd!

@fidel: meid niet twijfelen, je bent hartstikke zwanger en die test wordt echt wel positief hoor! en anders gewoon zorgen dat je urine goed geconcentreerd is!

@siren: ik ken dat wel dat gevoel van persweeen als je moet poepen, dit verdwijnt na een tijdje weer. ik heb het de eerste 3 weken ook heel eng gevonden om te poepen, was bang dat alles alsnog open ging scheuren haha. marjolein had bij mij de hechtingen ook eruit gehaald maar ze was er een paar vergeten die inwendig zaten, die heb ik er zelf uitgepeuterd haha en toen was de pijn ver weg, maar die marjolein eruit had gehaald was ook al een hele opluchting! ik had schijnbaar ook hele grote knopen

8. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @boterbloempje, wat een schatje zeg. Hoop dat ik ook zon mooi manneke krijg haha.

Hier vandaag bij afvegen wat slijmverlies en last van mijn zij en onderrug. Vanmorgen bij de vk weer hoge bloeddruk maar doorsturen naar de gynaecoloog heeft geen zin, omdat daar mijn bloeddruk juist goed is, dus dan moet ik weer terug en dan blijf ik op en neer gaan. Vk zei dat ik maar snel moest bevallen haha. Ik zeg help me maar. Dat deed ze niet omdat hij nog niet helemaal ingedaald is.

Heeft iemand ervaring met die pijnlijke onderrug/zij en slijm bij afvegen? Verder heb ik ook wat verlies, maar weet niet of het urine of vruchtwater is. Van de week in ziekenhuis nog gekeken naar de vliezen, maar die waren toen nog niet gebroken. Verder voel ik he ook niet met vlagen lopen.

9. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    boterbloempje wat een heerlijk ventje geniet van je mannetje......

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: anders moet je proberen om wat van dat vocht op te vangen, dan kunnen ze bij de vk nakijken of het urine is of vruchtwater. ruikt het zoet? ik had een week voor de bevalling ook voldoende vruchtwater en een week later bijna niks meer, waar het is gebleven weet ik nog steeds niet hihi, ik heb er niks van gemerkt. ik vind het wel raar dat ze je niet naar het zh sturen, bij mij was het ook elke x bij de vk te hoog en in het zh goed, tot de laatste x toen was het in het zh nog hoger.
    ik kreeg een dag voor de inleiding wat ongesteldheidsbuikpijn en rugpijn onder in mn rug, de volgende dag bleek ook dat ik 3 cm ontsluiting had. voelt het als ongesteld worden?

11. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, ze zegt dat als ze me doorstuurt, dat het toch weer hetzelfde is en dat ik weer terugkom naar de vk. Ze houden me wel in de gaten en moet een aantal keren per week terug om mijn bloeddruk te laten controleren. Begin nu ook wat steken onderin mijn buik te krijgen en mijn rug is echt niet normaal pfff. Hopelijk dient de kleine man zich snel aan en zakt mijn bloeddruk, zodat wij lekker kunnen genieten.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik had heel veel slijm vanaf 3 dagen voor bevalling. En met vlagen pijn in onderrug. Is wel het voorwerk geweest denk ik. Ik herkende het vruchtwater gelijk, wat een apart geurtje zeg!!!! Maarja, dat is bij mij ook echt in 1x er allemaal uitgekomen...

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Boterbloempje, wat een schattige foto!!!! Mooi kereltje!!! Gefeliciteerd!!! En geniet er maar lekker van!

Fidel, al cb gedaan?

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hmm ben benieuwd hoelang het bij mij nog duurt voordat de kleine man geboren wordt. spannend. Ben er wel aan toe hoor.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: ja snap ik dat je er aan toen bent! vooral nu iedereen hier een kindje in hun armen krijgt. maar meid nog even volhouden! je moet maar zo denken: elke dag extra in je buik kan je kindje extra groeien;) maar ik was het de laatste 2 weken ook spuugzat, dus weet wel hoe je je voelt!

oh nog een weekje en dan gaan we lekker een midweek naar centerparcs:D heb er wel zin in hoor! we zijn met 9 man, dus dat wordt wel gezellig!

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    zooo alles goed hier?
    hier wel absoluut:D geniet zo van onze lieve dochtertje
    ze is een schatje wel minder dat ze last heeft van krampjes...
    maja ik spam weer is een foto

17. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    wat een heerlijke foto zeg! ik heb sinds gistermiddag eigenlijk amper bloedverlies... weet wel dat t absoluut is misgegaan, maar begin nu dan weer te denken van hmmm... waarom zo "weinig"?

heb de krampen gehad heb echt donkerrood/genoeg voor een ongi bloed verloren, maar niet meer dan 2,5 dag?! nu verlies ik gewoon het bloed dat je op je laatste dag verliest?!

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @an, miss toch na laten kijken?
    @jesje, ben het zo beu ja haha en dan al die fotos met die lieve kleine babys dan wil ik ook haha.

Gisteravond de vk gebeld in verband met veel vocht in de vingers en in mijn voeten. Moest vandaag terugbellen. Dus vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor CTG en bloed prikken urine laten nakijken. Was weer allemaal goed, maar ben vanaf vandaag onder behandeling van de gynaecoloog, ze willen met niet meer terugsturen. Donderdag moet ik er weer heen, als er afwijkingen zijn gaan ze de kleine halen, want we moeten een keer verder zei de vk.

Na het ziekenhuis nog 2 verjaardagen gehad, lekker vermoeiend en net thuis. Dus ff de hond uitlaten en dan lekker bedje in.

Tis nog volle maan, dus wie weet gebeurt het 1 dezer dagen nog haha.

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo jullie hebben nniet veel gekletst dit weekend.
    nee nog geen cb gedaan, vanmiddag eentje ophalen.
    wel toch al de ouders verteld, ze waren beiden erg blij, wel wat nuchterder als de vorige keer, maar dat is logisch!!!

an ik zou het neit weten 2.5 dag is idd wel erg weinig

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky: wat een schatje zeg! gebruik je al infacol voor de krampjes? dat hielp bij noa erg goed. kan je bij de apotheek of drogist halen.

@ikkuh: oh dat is wel beter dat je bent door gestuurd. al dat heen en weer gesleur is ook niks. als ik niet was ingeleid was ik ook door verwezen. jeetje als ik jou zo hoor allemaal, lijkt het wel of ik naar mijn eigen verhaal zit te luisteren haha. ben wel benieuwd dan donderdag! spannend! ik hou mn tel goed in de gaten!

@an: hm dat is wel weinig ja... ik weet eigenlijk niet wat normaal is na een vmk, maar dit lijkt me wel erg weinig.

@fidel: oh leuk dat je ouders het nu weten! en als jij die 12 weken voorbij bent, zullen ze een stuk anders erover denken. ;) en nu lekker een cb doen! ik vond dat echt speciaal om dat op het scherm te zien staan, maakt het toch net iets echter dan 2 van die streepjes.

oh ik ben zo trots op mn meisje! ze heeft gisteren zichzelf voor het eerst om gerold!:D gisteren lukte het maar 1 keertje en net is het al 2 keer gelukt!

Deel Deze Pagina