Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

An, ik wil je geen valse hoop geven maar mijn schoonzus had ook 2 dagen bloedverlies en dacht dus zeker weten mislukt (ICSI poging), maar 5 dagen later toch posi test.

Dus misschien een testje? En als ie nega is ff de gyn bellen? Bij posi ook natuurlijk...

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ikkuh, ik snap dat je het zat bent, maar hoop toch dat hij nog ff kan blijven zitten.

Alle opstartproblemen die we hier nog steeds hebben, ik ben er van overtuigd dat die kans kleiner is als kindjes zo lang mogelijk in mama's buik blijven.

Hier: het wordt beter hoor, maar echt zorgeloos genieten is er nog steeds niet bij. Ze is al bijna 15 weken... 5 september weer aan het werk, zie er tegenop. Het afgelopen half jaar toch zwaar geweest. Het laatste trimester vol ziekenhuisopnames en bloedingen en nu haar eerste 3 maanden zo ontzettend pittig. Ik weet het, zij is het belangrijkste en ik kan mezelf prima wegcijferen, maar met werken erbij straks...???

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jesje, wat goed van Noa :D!!
    Fidel, wat fijn dat het goed gaat! Benieuwd naar je digi :)

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje Meijke,dat gaat inderdaad een zware dobber worden, nu alvast heel veel sterkte

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Heb een testje gedaan en had t al verwacht: omo wit.. Ik kan me van de vorige keren herinneren dat ik echt 5/6 dagen bloed heb verloren... Ik hoor t de 22e wel. Meer kan ik nu niet doen

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @An, dikke knuffel voor jou!!! Wat ontzettend balen dat het weer zo moet lopen!

@Meijke, dat zal inderdaad zwaar gaan worden, doet Nienke het nu wat beter? Of heeft ze nog steeds veel opstartprobleempjes?

@fidel, hup hup hup snel die cb doen!!! ;)

@Jesje! Wat leuk dat Noa dat kan! Lijkt me gaaf om straks al die ontwikkelingen te zien!!! Die van ons slaapt eet en poept alleen nog maar haha!!! Vanmiddag even naar het consultatiebureau, gaan we haar even wegen... eens kijken of die flesvoeding haar goed doet :)

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ga nu naar de kantine dus toch morgen of vanavond een cb doen... vind nog steeds eng hoor. kwaaltjes nemen namelijk af, alleen nog iets pijnlijke boobs, thja en honger en wel iets moeier als anders maar echt neit van gohhh wat voel ik me anders ofzo... als ik hem gedaan heb natuurlijk een foto plaatsen zal niet eerder worden als morgenmiddag. ik hoop morgenmiddag vrij... tis hier een zooitje in huis. zaterdag op pad geweest historische feldtag is duitsland ( trekker oltimers) intresse van vriend en zondag lui geweest. nu gewerkt en door naar de kantine... pfff vanavond maar zuigen... bhel

ohja wordt wel iets misselijk als ik me tanden heb gepoetst.. van de tandpasta...:p:p

8. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    ik zag te test op hyves super nogmaals van harte gefeliciteerd:D:D:D:D:D

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik zal hem hier ook even neerzetten hoor :D:D:D

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  11. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel, wat een mooie knaltest, daar kun je niet meer omheen he.

@jesje, apart is dat he dat het net lijkt of je naar je eigen verhaal zit te luisteren haha. Vandaag best groot stukje slijm verloren en de nesteldrang is heel erg vandaag. De hond hier is ook niet bij mij weg te slaan, dusja weet niet of het iets betekend. Mijn buik hangt sinds paar dagen ook ineens heel laag.

wat leuk de ontwikkelingen van de kindjes en wat worden ze alweer oud he, haha. De tijd vliegt echt, dat is niet normaal.

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Gaaf hoor fidel!!

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: :D:D:D mooi hoor meid! wat zal jij blij zijn als je door de eerste 12 weken heen bent! maar dat gaat vast goed komen, weet ik zeker!

@ikkuh: oh misschien je slijmprop! ik heb die nooit verloren, dus weet niet echt hoe dat eruit ziet haha, maar klinkt wel zo! en mijn buik hing de laatste dagen ook lager en hij had een andere vorm, maar dat was meer omdat mijn vruchtwater weg was hihi
    wie weet gaat het wel heel snel nu!

@siren: die ontwikkelingen gaan erg snel hoor! ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook wel leuker vind dan als ze net geboren zijn. nu kun je er echt iets mee en ze gaat nu zo op ons reageren enzo. maar geniet er nu nog maar van dat ze zoveel slaapt, want dat wordt steeds minder haha

@meijke: ik snap goed dat je er erg tegenop ziet om weer te gaan werken, vooral omdat nienke zoveel opstartproblemen heeft. hopelijk gaat het snel beter met je meisje!;)

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    even een ego berichtje hoor:
    vandaag een minder dagje, misschien door de verkeerde muziek, maar dringt vandaag goed tot me door, dat me vader nooit OPA zal worden, dat wat hij het allerliefste wilde.. omdat wij (ik en me zus) ook nooit geen opa hebben gehad... zal vast nog vaker voorkomen de komende maanden...

15. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ahhh fidel toch.. Dikke knuffel mop!! Hij zal vast meekijken en super trots zijn!

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

fidel; oh meid wat zie ik nu:(
    Van harte gefeliciteerd!!!

17. Zeepaardje

all; sorry dat ik jullie zo verwaarloos, net terug van vakantie en zo druk....
    en me eigen laptop nog niet terug...

gisteravond de 20wk echo gehad, alles zag er super uit:)

Knuffels

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, ik hoop dat het snel gaat gebeuren, vannacht rommelde het wel wat, maar het zet niet echt door.
    Mijn buik is net een peer hahaha. Als ik voor de spiegel sta hangt hij heel laag. Zie ook dat mijn navel ineens een heel stuk lager hangt haha. We zullen zien. Morgen alweer 38 weken, dus de weken gaan wel lekker snel.

@wolfje, wat fijn dat je er weer bent. Goeie vakantie gehad?

@fidel, dikke knuffel meid.

19. Zeepaardje

de vakantie was geweldig, alleen tijdens de heenreis is onze auto kapot gegaan, tenminste de motor, dus die is vervoerd naar nl en wij hebben een dag moeten wachtne op een huurauto niet leuk als je zwanger bent met een kind van 3 erbij:(
    nu nog onwijs druk met alles en nog wat..
    en jij alweer bijna 38wk, yeah:)

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Pfff is t al de 22e?? Wil de onderzoeken in!!!

Deel Deze Pagina