@fidel, mooie test!!!! Zie je nou wel dat het gewoon goed zit! @Wolfje, welcome back!!! Goeie vakantie gehad? Mooi, dat de 20wkn echo goed was! @An, hoe gaat het met je? ga je 22aug de onderzoeken in?
dames schokkend nieuws: ik wordt tante!!!!! me moeder is vandaag bij me moeder bij me zus langs geweest. hihi ze is 10 wkn zwanger...vandaag 2e echo gehad, alles zag er goed uit, dus mama wordt in 2 maanden tijd straks 2 x oma
Fidel heb jij het ook al aan je moeder verteld??? Ik heb ook dat gevoel hoor met mijn pa, helaas is hij ook niet meer onder ons.. Lizzy zal nooit haar opa kennen maar ik weet zeker dat hij van boven af meekijkt ..
@fidel: nou meid wat een leuk nieuws! dan kunnen jullie dus samen zwanger zijn! lijkt me echt gaaf, samen met je zus zwanger zijn! @wolfje: oh meid fijn dat de echo goed was. en weet je wat het wordt? of wil je dat geheim houden? @an: ja meid, snap ik. kan je niet bellen of je deze week al terecht kunt anders? @ikkuh: ik hou mn tel goed in de gaten meid! @siren en fidel: natuurlijk wordt jullie vader wel opa! alleen is hij niet meer hier, maar ik snap heel goed wat je bedoeld! mijn ouders en mijn schoonmoeder leven allemaal niet meer, alleen mijn schoonvader. noa zal dus alleen 1 opa kennen...maar ik ga gewoon veel over ze vertellen en ik heb 2 schatten van ooms(zijn homosexueel) die voor opa en oma spelen hihi. een betere vervanging had ik niet kunnen wensen! en denk ook wel dat je het de komende tijd wel moeilijk ermee zult hebben...ik had het vooral moeilijk toen ik net bevallen was en ik ze niet kon bellen om het te vertellen...maar ook toen stonden mijn ooms er gelijk, ik hing zelfs nog in de beugels toen ze al in het zh waren dikke knuffel
Hi fidel. Wat gaaf zeg!! Samen moeder worden!! Hihi nee kan helaas niet eerder terecht. Baal ik wel van. Maar vorige week gaven ze al aan dat t niet eerder kon. Ach zo zit ik weer dichter bij mijn eisprong...
@ siren ja we hadden het de ouders al verteld, me vriend wilde het eerst nog braaf stil houden, maar uiteindelijk wilde hij het ook eerder vertellen... mij maar op me kop geven dat ik vast niet zo lang me mond kon houden!!! officieel weet ik het ook nog niet van me zus hoor. ze moet het me nog zelf vertellen. zij weet het dan ook zeker nog niet van ons, dat zal een verrassing zijn hihi!!!
@fidel, wat leuk meid. Officieel weet je van niks, maar je bent toch op de hoogte haha. Hopelijk loopt het met jullie allebei goed af en kunnen jullie lekker genieten van de zwangerschap. @an, wat balen meid. hopelijk weet je snel meer. Hier een hele slechte nacht gehad. Heb de hele nacht zowat wakker gelegen van het zuur hebben en bijna moeten overgeven. Verder wat krampjes, maar zet niet door. Weer slijm bij afvegen, maar ik hoop dat onze kleine jongen zich snel laat zien, want dit ook niks zo, maar ja het hoort erbij he. Morgen naar de gynaecoloog als er vandaag niks gebeurd en dan zien we wel weer verder. Vriendlief is ook blij als onze kleine er is haha, hij leeft nu de hele dag op zijn telefoon of ik niet bel dat er iets gaande is. Tis weer een prachtige zonnige dag buiten.
Ik kom net van de huisarts af, afspraak gehad om de anticonceptie te bespreken. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik wil! Ik had vorig jaar de Yasminpil van hem gekregen om te proberen of ik daar geen migraine van kreeg, heb hem nog liggen. Toch maar afgesproken dat ik die eerst 3 mnd ga proberen. Spiraaltje zie ik zelf ook niet zitten, prikpil ook niet want dan duurt het langer voor je cyclus weer op gang is (stel dat we ooit voor een 2e spruit gaan) Owwww wat ben ik moeilijk he Dus maar kijken wat de Yasmin doet! Hopelijk geen hoofdpijn/migraine! Voor de dames die bevallen zijn, ik heb nu lijkt wel middenpijn!!! Zal er een eisprong aan zitten komen?? Kan dat al 2 weken na de bevalling???
Denk dat dat wel kan Siren, maar heb geen idee. Zit zelf nog steeds te wachten op mijn eerste menstruatie, al bijna 15 weken na de bevalling . Wil eigenlijk pas daarna aan de pil, eerst even de natuur zijn gang laten gaan. (eh wel met condooms dan...maar ik bedoel mijn cyclus )
De ha zei dat ik vandaag al kan beginnen met de pil. Maar ik dacht ook dat ik eerst een menstruatie moet krijgen, zal wel niet dan?? Wel eerst 3 weken slikken en een ontrekkingsbloeding krijgen, dus niet doorslikken. Dat mag van hem omdat als ik ongesteld wordt met de pil dan gelijk migraine erbij heb. Met Lizzy gaat alles goed! Ze is heel rustig en tevreden. Ze slaapt en eet goed. Ze slaapt zelfs gelijk door vanaf het begin! Ze huilt wel als ze honger heeft, dan is het even het flesje en daarna slaapt ze gelijk weer. Ze zeggen dat baby's niet kunnen lachen in het begin maar toch zie ik vaak een glimlach op haar gezichtje , maakt me blij! Gaat het met Nienke al wat beter??? Ik hoop het!!
@siren: bloed je al niet meer van de bevalling dan? bij mij stopte dat na 3,5 week en een week later werd ik ongi. ik begin niet meer aan de pil, had daar teveel slechte bijwerkingen van. vorige maand is bij mij mislukt om het spiraaltje te zetten en als het goed is wordt ik precies met centerparcs ongi, dus kan ik hem weer niet laten zetten noa lachte ook echt met 2 weken hoor! waren toen al echt geen stuiptrekkingen meer, ze lachte echt om ons als we gek deden. dus kan best dat het bij lizzy ook echt is! met precies 2 maanden ging noa voor het eerst schaterlachen, precies op mijn verjaardag, ze is dan net een schaapje echt zooo grappig! @meijke: jeetje duurt bij jou ook lang dan voordat je weer ongi wordt. ik zou als ik jou was ook even op ongi wachten voordat je weer aan de pil of iets dergelijks begint.
Jawel, ik vloei met vlagen nog wel helderrood/donkerrood maar het grootste gedeelte is het wel bruinig al(lijkt op het eind van een menstruatie)... het wordt echt al een stuk minder! Weet niet wat de gemiddelde tijd van de kraamvloed is. Ze zeggen dat je ongeveer 6wkn na de bevalling ongesteld kan worden.. maar ik voelde toch echt die pijn vanmorgen aan de rechterkant van mijn buik... nu is het weer weg. ??
Weet niet of er een gemiddelde tijd van de kraamvloed is. Ik heb helemaal niet gevloeid, das gek he? Alleen de eerste 4 dagen na de bevalling bruinverlies en dat was het! Nou vind het wel best, genoeg bloed verloren tijdens mijn zwangerschap
pfff wordt een beetje stapelgek van mezelf ben op een of andere manier supervrolijk vandaag!!! raar mens ben ik toch hihi!!
hey meisjes Fidel wat een kadootjes heerlijk samen shoppen dan samen met dikke buik op de foto oh wat leuk! an wat wordt jullie geduld op de proef gesteld. dikke knuf voor jullie mama's volgens mij is de gemiddelde vloed tot 6 weken na de bevalling. mijn menstruatie kwam ook pas weer met 12 hoor. duurde lang! ik heb wel een spiraaltje genomen ben er super blij mee wat gezellig allemaal lachende kindjes en wat een leuke foto's bij jullie namen
heey meiden, ik had even een vraagje.. ik heb de 15e positief getest, wel een heel licht streepje maar toch maar gisteren weer negatief.. nou test ik morgen weer in de hoop dat mijn hcg gewoon schommelde gisteren, en er niks aan de hand is maar.. ik ben gewoon vergeten hoe ik me voelde toen ik zwanger was van S. :O ik heb de hele week al krampjes onderin me buik, en ben bijna de hele dag misselijk.. geen last van mijn borsten, terwijl ik dat bij S. wel had.. klinkt dit voor jullie als zwschapskwaaltjes? en kan dat al wel, zo vroeg in de zwschap? want als ik zwanger ben, is het nog heel vroeg, aangezien het streepje heel licht was..