@fopspeentje: wanneer was je nod? je kunt beter na je nod testen ivm vmk. maar hcg schommelt wel in het begin. het beste is echt met ochtendurine testen en de avond ervoor niet te veel te drinken, dan is je plas goed geconcentreerd. en tja misselijkheid kan je wel hebben als je zwanger bent @siren: oh ik weet ook niet wat dat is meid. kijk je organen gaan nu wel weer op hun plek zitten, misschien dat je dat gevoeld hebt? anders zou ik het niet weten. weet wel dat je ff erge buikpijn kunt hebben door het dalen van je baarmoeder, die moet zakken na de bevalling, daar had ik soms best last van, deed best pijn! @fidel: natuurlijk ben jij vrolijk meid!! je wordt mama!!! je hebt er zo lang op moeten wachten, ik zou ook heel de dag met een big smile rondlopen als ik jou was hihi, lekker genieten hoor meid!
okee dit is te erg, ik heb gisteren zitten snotteren bij the prince and me 2, royal engement.. hoe erg ben je dan???!!! hier om 10.00 uur MvM spannend!!!!!
Ik ben vandaag wakker geworden met kramp in mn kuit!! Ik d8 echt nu al?! Bij de vorige zwsch. had ik het echt veel later. Dit is nou minder
Fidel, we willen wel een fotootje van de posi MvM test he . Fopspeentje, wanneer is je NOD? Heb je vandaag al getest?
hoi meiden, dankjewel voor de antwoorden! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/295698-help-aub.html lees dit eventjes, dan hoef ik niet weer alles te vertellen ik heb nog niet getest, ik test vanmiddag!
Lastig hoor fopspeentje. Mag hopen dat t positief is, maar ik durf je geen valse hoop te geven hou ons op de hoogte!
@fidel: mooi hoor meid!! en die hormonen he hahaha, ik huilde ook om het minste geringste hahaha @ikkuh: meid ben je al bij de gyn geweest? ben benieuwd!
ze lacht heel af en toe naar me maar dit moment dat ze eigenlijk naar camera lag te kijken en lachen wou ik der op hebben alleen draait ze preces der hoofd naar der vader toe
@jesje, ja ben er al geweest, heb weer 2 uur in dat ziekenhuis rondgehangen. Bloeddruk was iets omhoog, maar niet erg. Kleine doet het goed en vocht was wel extreem vonden ze. Gyn heeft inwendig onderzoek gedaan en baarmoederhals stond al open en dat heeft te maken met het slijm dat ik de afgelopen dagen heb verloren. Verder had hij een vingertop opening, maar weet nu niet of het al ontsluiting is of niet. Ik weet wel dat het ontiegelijk zeer deed pfff. Hij heeft zitten wroeten met 2 vingers. De baarmoederwand was wel al week, dus het was allemaal goed. ONze jongen is ook al helemaal ingedaald, maar mist net dat kleine zetje voor de inleiding. Ik moet maandag weer terug, dan bloed prikken, en alles nog een keer en dan gaan ze kijken, want hij zegt dat hij me niet lang meer laat lopen. De kans zit er dus in dat ik in 1 van de komende nachten ga bevallen, vind het wel spannend. Heb er nog steeds last van pff. @Nooky, wat een schatje.
@nooky: wat een schatje! @ikkuh: oh spannend meid! dat betekent dan toch dat je een vingertop ontsluiting hebt of niet? wie weet beval je wel voor maandag uit jezelf joh! je weet het nooit! @fidel: weet je zus al dat jullie tegelijk zwanger zijn
De gyn zei dat hij een vingertop ruimte had, dus ik neem aan dat het een vingertop ontsluiting is dan. Heb ook al de hele dag last van harde buiken en veel, dus het zou me niks verbazen als het snel zou gebeuren. Hoop het wel haha, heb al lang genoeg gewacht haha.
@ikkuh: als de harde buiken regelmatig worden even timen he meid! ik denk dat het niet lang meer gaat duren bij jou hoor meid @fidel: oh leuk! wanneer ga je het vertellen? benieuwd hoe ze reageert! ze zal het vast heel leuk vinden! zal vast een emotionele bedoeling worden met al die hormonen van jullie whahahaha ik ga vandaag even naar van asten. ik wil even kijken voor een buggy die je in kunt klappen, want noa zit al in de buggy en als ik nou met de auto weg moet, moet ik heel de wagen uit elkaar halen en zit heel mijn kofferbak gelijk vol, niet echt handig
Hier past ons meisje ook niet meer in de kinderwagenbak ! Vandaag de buggy van zolder halen ! Die kan bijna liggend geloof ik (tweedehands overgenomen, dus nog niet geprobeerd) en zou ze dus goed in moeten kunnen. Niet normaal hoe hard ons meisje groeit, van onder de onderste groeicurvelijn naar het gemiddelde!!! Bij ontslag uit het zkh 2430 en 14 weken later 6000! En 14 cm Maar ze heeft dan ook minstens 2 onderkinnen...
@meijke en jesje, wat groeien jullie meisjes hard zeg. Nu al in de buggy. En ik kan het me wel voorstellen dat je zo'n makkelijk inklapbare buggy wilt hebben, dat scheelt inderdaad veel als je alleen met de auto weg moet. Gisteravond vlot in slaap gevallen en vannacht er weer uit, blijf toch wel kleine krampjes houden, maar zet niet door. Lekker uitgeslapen tot kwart voor 10 en maar weer kijken wat de dag vandaag weer brengt. Hopelijk komt onze jongen dit weekend, want heb volgend weekend 2 kinderverjaardagen gepland en is toch wel leuk als we erbij kunnen zijn haha. Maar dat heb je niet voor het zeggen. We wachten wel weer af. @fidel, wat leuk zeg en een hele verrassing en inderdaad zal een natte boel worden met alle hormonen hihi.
dames ik ben bang dat ik er pas weer na het weekend ben, megadruk weekend, grootste waterpolotoernooi van de wereld en wordt georganiseerd door onze vereiging, ondanks dat ik dus niet meespeel is er meer dan genoeg te doen, dus niet teveel kletsen hoor, ben maandag wel vrij maar kan niet de hele dag achter de pc zitten hihi