Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Haha fidel, volgens mij wordt t niet teveel kletsen serieus genomen!

2. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hier alweer een vroeg berichtje. Vannacht geslapen van 11 tot half 2 en toen om 2 uur in slaap gevallen tot 4 uur. En daarna niet meer in slaap gekomen. Heb heel veel last van mijn rug. Het lijken wel rugweeen, maar ja even afwachten anders even ziekenhuis bellen. Ben maar opgestaan, dan kan vriendlief nog lekker biljven liggen tot het serieus wordt.

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: hoe is het nu? zou best kunnen dat dat rugweeen zijn. volgens mij kan het nooit lang meer duren bij jou

@meijke: ja bij de kinderwagen die ik heb gekocht zit ook een buggy, maar die is niet handig als ik ff ssnel met de auto ergens heen moet, dan moet ik heel dat ding uit elkaar halen, maar ik ben geslaagd gisteren:D heb er eentje van mutsy gekocht, die kan je ook in standen veranderen enzo. ik heb niet een megadure gekocht hoor, want het is maar voor erbij, ga voornamelijk toch met mijn andere rijden, want ja die rijdt wel veel beter, maar deze is gewoon handig voor als ik ff met de auto ergens heen moet.

@fidel: we zullen het proberen, maar gisteren is er niet veel gekletst zie ik, dus ze houden zich er goed aan hier haha

ik heb gisteren noa opgegeven voor blijste baby van nederland haha. is van pampers en je kunt echt hele mooie prijzen winnen:) ik dacht: ik kan het altijd proberen, ja toch?

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, je hebt groot gelijk, als je iets kunt winnen, is toch altijd mooi meegenomen he.
    Ik hoop het. Ben bij verloskundige in het ziekenhuis geweest. Bloeddruk weer gemeten en urine nagekeken, alles goed verder. Kan een beginnende bevalling zijn, maar ik moest maar in bad gaan als ik weer last van mijn rug kreeg. De pijn in mijn rug is nog niet over en begint nu naar voren te gaan, dus we wachten maar weer af.

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @ikkuh, hoe is het nu?? Rugweeen=niet fijn! Heb ze ook gehad! Maar hopelijk zet het snel door voor je! Kun je lekker gaan genieten van je kindje! :)

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @All, ik heb vanmorgen ook de vk gebeld, ik heb me toch een pijn sinds 2 dagen aan mijn vagina! :$ Het jeukte en prikte al de hele week maar ik dacht dat het bij de genezing hoorde. Niet dus, ontstoken schaamlip, sorry voor het vieze verhaal! :) Ik word er helemaal gek van, zit aan de paracetamol en moet de boel koelen. Mijn man schrok ervan hoe het eruit zag, ik vroeg gister.. kijk eens even kan het zelf niet zien!

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, het gaat nu op zich wel goed. nog wel last van harde buiken en mijn rug, maar een stukje minder. Vanmiddag ff in het zwembadje van mijn neefje afgekoeld haha. Hopelijk slapen we vannacht wat beter. Van mij mag hij ook komen, dan kunnen we hem lekker knuffelen en vertroetelen. We wachten af.

Wat vervelend een ontstoken schaamlip, dat lijkt me best zeer doen. Hopelijk gaat het snel over.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ah vervelend zeg! hopelijk is het snel goed.

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    zo vandaag ff uitgeslapen tot 11 uur haha. Was ook echt wel nodig, had nog wat uurtjes in te halen. Had nog wel langer willen blijven liggen, maar anders slaap ik vanavond niet. Ben wel een stuk uitgeruster als gister. Vanmorgen was ik ff wakker door de paar rake klappen van het onweer, maar verder eigenlijk heel goed geslapen. Hoe is het met jullie allemaal dames?

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het begint nu wat beter te gaan. Nee, word je niet happy van! Als ik het goed verzorg en op tijd mijn paracetamol neem is het uit te houden. Hopelijk is het snel over! :)

Kan ik dinsdag mijn verjaardag vieren hihi, op je verjaardag uitgerekend zijn en dan besluit ze nog 3 weken eerder te komen... Ik dacht als ik jarig ben ben ik of nog net niet bevallen of net wel...Kan heel anders lopen zie je wel...

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant

Oww ik heb hier geen onweer gehoord, misschien er doorheen geslapen. Maar lekker dat je een goede nacht hebt gehad!

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hier aan t stuiteren voor morgen hahaha

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Waar gaan ze mee beginnen? Of is het morgen eerst een gesprek ofzo? :)

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Gesprek. Hoop dat ze met een plan van aanpak komt :)

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @an, heel veel succes morgen en hopelijk weet je morgen meer.

Ik dacht dat het vandaag was begonnen. Had een natte broek dus dacht dat mijn vliezen gebroken waren, ook had ik er krampen bij. dus vriendlief en ik naar ziekenhuis, bleek het hele dunne afscheiding te zijn, balen. We waren allebei beetje ingespeeld op het feit dat het nu zover zou zijn, maar nee hoor. Daar aangekomen moest ik aan de ctg, maar de kleine man liet zich niet vinden. Dat heeft geen zin zei de vk. Dus morgen maar weer terug voor controle bij de gyn, hopelijk zegt hij dat hij me gaat helpen, want ze wilde me niet al te lang meer laten lopen dusja. Morgenvroeg eerst aan ctg, bloeddruk meten en bloed prikken en dan op evaluatie bij de gyn, ben benieuwd.

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: oh balen is dat zeg! denk je hehe eindelijk nu gaat het beginnen, maar dan is het niks;):(

@an: heel veel succes vandaag!

@all: ik ben deze week iets minder hier, ga tot vrijdag naar centerparcs:) maar als er nieuws is over ikkuh, dan meld ik dit natuurlijk! heb internet in ons huisje en neem mn laptop mee

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jesje, veel plezier in CP!

Ikkuh, succes met de laatste loodjes!

An, ben benieuwd!

Was een weekendje weg, hadden een bruiloft. Super leuk! Vandaag beetje bijkomen ;). Ons meisje was bij opa en oma aan het logeren, ging heel goed. Trots op haar :D.

18. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    #4158 boterbloempje83, 22 aug 2011
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
    Goede morgen dames,

hehe eindelijk eens de tijd voor internet! :)
    vandaag is vriendje weer gaan werken en we hebben de afgelopen dagen echt heerlijk genoten van ons mannetje samen! weinig kraamvisite laten komen zodat we ook wat zelf aan de vakantie van mijn vriendje hadden en natuurlijk het wennen met ons 3en :)
    D (vanwege prive redenen even niet de hele naam) doet het super goed! meld zich netjes om de 3u voor de voeding en daarna slaapt hij weer lekker.. wel op de dag meestal 2x een adhd tijd dan blijft hij echt wakker en ligt die rustig om zich heen te kijken en met armen en beentjes te slaan hihi..

bevallingsverhaal; ik zal het kort houden :p
    's ochtends om 7u zijn mijn vliezen thuis gebroken (die dag moest ik naar het zh voor een ballonkatheter) maar er kwamen geen weeen aan, tegen 11u verloskundige hier om te checken of het wel vruchtwater was :) dat was zo :D tegen half 1 smiddags zijn de weeen begonnen met de 10min, rugweeen en dat wens ik echt niemand toe, gadver! wat doen die pijn :):$.. ivm te hoge bloeddruk smiddags naar zh voor ctg; alles was goed.. kregen 2keuzes, of naar huis gaan en kijken wat het ging doen en bevallen met verloskundige of de dag erna om half 8 melden in het zh en dan inleiden met de gyn.. dus om 18u wij naar huis aangezien mijn weeen nog steeds om de 10min waren (tevens hebben ze ook niet inwendig onderzoek gedaan, echt raar!) om 18.30u thuis, om 19u weeen meteen om de 2,3 en 4min.. heb toen moeten timen van de vk 21.30u is ze langs gekomen, bleek ik nog steeds!! 2cm ontsluiting te hebben :$ (ik denk wat??!! en zag het al niet meer zitten hahaha..) met der afgesproken kom over 3u maar terug en dan zien we wel verder.. nou dames wat daarna is gebeurd heb een weeenstorm thuis gehad kreeg de weeen niet meer weg gepuft en wowwww ze deden zeer niet meer normaal, heb best wel wat traantjes gelaten :( vriend gesmeekt om de vk te bellen (23.30u) en dat ik een ruggenprik wilde hebben en dat we naar het zh moesten gaan.. vk binnen 5min bij ons, getoucheerd en wat bleek: ik was van 2cm naar 8cm ontsluiting gegaan binnen 2u!! :$ ik schrok me rot, kon niets meer voor de pijn dus krijgen.. dus hupsakee in de auto met vriend en vk en naar het zh, 23.57u in het zh en om 00.00u precies op de verloskamer binnen, ze hebben nog even gezongen voor me onder het puffen door (omdat ik jarig was) en daar was het nog even de laatste cm doen en met 3x persen van meneertje er (01.37u).. al met al een behoorlijk 'heftige' bevalling voor mezelf, maar je hebt het ervoor over.. en een mooier verjaardagskado kun je niet wensen! ..ben wel een beetje ingescheurd, maar dat is al allemaal genezen :) dus we mogen niet klagen..

(we hebben trouwens ons mannetje na 2dgn opnieuw gemeten, aangezien we de lengte niet zo wilde geloven :( 49cm zeiden ze.. maar na een nieuwe meting bleek meneer 54cm te zijn!! :))

19. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ook ik kom weer even een foto spammen van onze zoon :D

20. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ikkuh; meid nog even volhouden hoor! ik weet precies wat je doormaakt :) tenminste met het vocht vasthouden en het nieuwsgierige zijn.. ik heb gelopen tot 41+5dgn.. maar ik hoop voor je dat je zolang niet hoeft te wachten :);)

an; heb je al een gesprek gehad? hoe was het?

fidel; nog een paar daagjes en dan de eerste echo, spannend! en wat leuk!! samen met je zus zwanger!! :D ik ben eens benieuwd naar haar reactie ;)

nooky; wat een lekker meisje zeg, en gelukkig doet ze het super..

meijke; spannend jullie meisje naar opa en oma voor een nachtje, was het niet onwennig?

jesje; heeel veel plezier @CP :D

de rest van de dames; alles goed?
    heb zoveel moeten bijlezen dat het onthouden iets minder is geworden.. maar hopelijk gaat alles goed met jullie :)

Deel Deze Pagina