hoi Pien, die steken had ik ook hoor, was bij mij het oprekken van de BM, hoop dat het dat bij jou ook is!
an wij hebben ook bewust gekozen voor een UMC ZH, is wat verder rijden, maar toch het gevoel dat ze wat meer voor je klaar staan en idd. mocht het uiteindelijk IVf worden dan hoef je niet nog eens van zh te veranderen. vaak beginnen dan alle onderzoeken weer opnieuw en moet je nog meer wachten... pien, ik ben soms bekaf, maar dan kan ik ook echt niet in slaap komen, of dat ik klaar wakker ben om 7 uur, mentaal, maar ik lichamelijk nog helemaal ben uitgeput, en niet meer in slaap kom... probeer niet te piekeren want daar slaap je nog slechter door... neem voor het slapen gaan een lekker glas warme melk met suiker ofzo.. wie weet helpt t
Ja ik zit ook te kijken om bij t UMC te gaan. Probleem is dat schoonmama daar werkt en die weet van niks.... Ben bang dat ik haar tegen kom en dan met een mond vol tanden sta...
Fijn he als ze zo met je meeleven en je zelf alles moet aandragen wat er aan de hand kan zijn. Zij zijn er om jou te onderzoeken en niet andersom dat jij moet aangeven waar het aan kan liggen. Ze maken zich er soms zo makkelijk vanaf, dat is niet te geloven. Hopelijk ben je weer wat rustiger en kun je rustig verder kijken waar je anders naartoe zou kunnen. Het gaat gewoon helemaal nergens over. Je bent gewoon een nummer he en verder boeit het ze helemaal niks. Morgen weer naar de gyn en verloskamers, es kijken wat ze er nu weer van maken. De gyn die ik heb schijnt fijn te zijn, dus lekker zeuren morgen. Vriendlief gaat deze keer mee. Afgelopen keren is mijn moeder steeds meegeweest, maar nu heeft hij vrij genomen. Ben benieuwd wat ze nu weer zeggen. Ze hebben me al 2 keer beloofd te helpen en er is nog steeds niks gebeurd dusja. Maar morgen alweer 39 weken, wat gaat de tijd toch hard.
Boterbloempje, hoe ging de intake van het cb?? Bij ons was het 3x niks!!!! Wij hebben beide zoiets van... voelt niet goed daaro! Die mevrouw kwam bij ons binnen en begon gelijk van, zo moet dit en zo moet dat! En als je iets niet moet doen bij mijn man is het dat wel! Hij was gelijk pissed! Hopelijk is die arts daar wat vriendelijker anders ben ik zo weg
Zo pffff heb de hele dag al barstende hoofdpijn! Ze zeggen dat zwangerschap daar een goede remedie tegen is!, hopelijk komt het nu niet helemaal terug! Vanmiddag mijn moeder en zus op visite gehad en vanavond de schoonfamilie (ben jarig)... maar is niet leuk als je je niet lekker voelt! Ben er ook al een beetje misselijk bij. Oww zie mijn schoonouders aanrijden... ga maar afsluiten nu fijne avond meiden!
@siren, gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk heb je toch nog een gezellige en fijne avond gehad.
@ siren alsnog gefeliciteerd!!! hier gister me zus spontaan op de stoep met gebak... dus nu officieel weet ik het ook. zij ook van mij... dus spannend. toevallig meoten we allebei volgende week woe voor echo ik voor de 1e en zij voor de 12 weken.. ik ga nu gauw afsluiten, op naar t werk bah heb helemaal geen zin bhel
gisteren was de intake bijzonder goed verlopen, ik moest alleen best lachen voor de vragen die ze me stelden zoiets als: "hoe vind je het om moeder te zijn?" ik denk huh?? maar ze zei meteen toen ze binnenkwam, oooh maar jij straalt dat is niet normaal en dat heb ikzelf niet eens door ook nog, maar dat zei mijn vriend deze week ook al een paar keer hahaha.. ik heb iets problemen met de voeding en heb der een lijstje gemaakt over de dag wat D drinkt, de tijd en de hoeveelheid.. dit heeft ze samen met me bekeken en ze vond het prima, ik mag der elke dag een mail sturen met dat lijstje en dan kan ze een terug koppeling doen, hoe en wat.. dus hier wel erg tevreden mee met der..
@siren; alsnog proficiat met je verjaardag @an; kben benieuwd naar de uitslag! @fidel; hoe reageerde je zus erop? (dat jullie samen zwanger zijn) en a.s woensdag je eerste echo, super spannend!! en fotos droppen hé! @ikkuh; ik ben benieuwd vandaag wat ze voor je in petto hebben bij de gyn..
@boterbloempje, ik ook. Vanmorgen weer een stuk slijm verloren en al een paar dagen flink aan de diarree. Ze zeggen dat het voortekenen zijn. Wellicht is het slijm dat ik vanmorgen nog ben verloren dat ene zetje dat het nog nodig heb en dat ze me kunnen helpen. Energie begint op te raken, bij mij en bij vriendlief. Hij slaapt nachten niet door dat gedraai van mij. Hopelijk weten ze straks meer. Vriendlief is vanmiddag lekker vrij, dus gaan samen broodje eten in de stad, nog wat dingen halen en dan naar het ziekenhuis. Ben heel benieuwd. @an, ben ook heel benieuwd naar de uitslag. @fidel, wat leuk dat jullie het nu van elkaar weten, dan kun je ook dingen uitwisselen en er samen over praten.