zo meiden heb even heel wat pagina's terug moeten lezen wat een geklets haha ik zit nog steeds in cp, maar heb wifi in het huisje, maar nu pas tijd om er een keertje op te komen. @an: jeetje meid, het zit jou echt allemaal niet mee! @fidel: leuk dat je zus het nu ook van jou weet @siren: in welke wijk in breda zit jij? ik zit in brabantpark en die wijkverpleegster is echt een rotwijf! sorry dat ik het zo zeg hoor! ze vroeg aan mij of mijn vriend weleens drinkt, dus ik zei dat als hij op stap gaat, dat hij dan wel een biertje drinkt. vond ze dat wel een aandachtspuntje, want dat zou tot agressie kunnen leiden dat zou tie is moeten proberen, dan schop ik hem gelijk mn huis uit, maar als hij thuis komt van stappen rolt ie zn bed in en is vertrokken haha @ikkuh: ik weet niet of je het nog leest, maar heeeel veel succes meid! zodra ik iets van je hoor meld ik het hier! pfff verder ben ik ff vergeten wat er allemaal is gezegd, is zoveel!!
jesje; genieten daar!! an; gadver wat een k***e arts heb je gehad pff.. **knuff** ikkuh; meid ik hoop dat je vandaag bevalt van jullie zoon, spannend! fidel; meid nog een paar daagjes!! dan echooooo danielle; wat een knappe meid nooky; ik heb geen ks gehad, maar ook ik vloei nog steeds d ligt lekker te slapen, dus hier ff de tijd om in het huis rond te rennen hahaha.. fijne dag dames!
@ an ja idd lekker dagje zh, maarja dan ben je er wel in een keer vanaf, ander blijf je op en neer gaan naar het zh. hier ook wel gehad dan controle suiker van vriend en een week erop ik weer etc etc... 1 x mazzel gehad dat het op een dag kon... @ jesje wijkverpleegster???? ehh wat komt die doen dan ???? nou het eindelijk raak is voel ik me weer echt zó onozel met alles wat er bij komt kijken hihihi... dat had ik eerst in alles mbt tot zwanger worden... nu dus met zwanger zijn hihi!!!! @ ikkuh ik duim voor je dat jullie zoon vandaag geboren wordt, het is er een prachtig dag voor
Ik zou willen dat ik nog in mijn stadje Breda woonde. Daar had ik een geweldige gyn! Wijkarts geen ervaring mee gehad in Breda
hoi dames, Hier weer thuis. Vanmorgen om 8 uur de eerste gel, toen gewandeld (wat je wandelen kan noemen), resultaat niet veel gebeurd. Toen om 12 uur weer gel ingebracht, ging kapot van de pijn en weet niet ofh et weeen of harde buiken waren. Weer door het ziekenhuis gehobbeld. Voor mijn gevoel iets meer gebeurd, maar ze wilde niet kijken en hebben me naar huis gestuurd. De gel werkt 24 uur dus het kan vandaag nog gebeuren. Ben thuis gelijk in bad gegaan, maar weinig resultaat. Net even op de bank ingedut, maar ik heb ontiegelijk last van mijn rug en kan zowat niet lopen en niet op en neer. Vorige 2 controles was onze jongen ingedaald en nu zat hij boven mijn schaambeen dusja. Schiet niet echt op. Zaterdag en maandag terug voor controle en dan dinsdag weer gel in brengen, alleen zie ik dat niet zo zitten na zon dag als vandaag. Laat het voor mij vanavond maar doorzetten pff.
Wat vervelend ikkuh!! Hopelijk werkt de kleine man een beetje mee! De uitslagen van mijn schildklier etc waren allemaal goed. Maandag dus echo!
ja fidel gaat snel nog 8 weken en dan wordt ik geholpen hoop ik . hoe gaat hetl met jou klachten ? nooky gelukkig heb je niet zoveel pijn gehad aan die wond maar well vervelend dat je last hebt van ongestelheid krampen. Is dat niet dat niet dat je baarmoeder weer op zijn plek gaat zitten.? An goed nieuws over je schildklier.
hier nog niks gehoord van ikkuh @fidel: bij mij is de wijkverpleegkundige van het cb op intake geweest. die krijg je als je net bevallen bent. daarna moet je met 1, 2, 3, 4 en 6 maanden op controle. de ene keer bij de wijkverpleegkundige, de andere keer bij de kinderarts. maar mijn ervaring is, is dat je moedergevoel het beste is hoor! @an: welke gyn had je in breda? mijn zus had bij haar laatste bevalling dr shekary, echt een topvrouw! ik had op mijn controle na de bevalling dr kok geloof ik, maar die heb ik maar 10 minuten gesproken. daarvoor had ik elke x een andere als ik weer is werd doorgestuurd door de vk.
zo een goede nachtrust gehad. Gisteravond nog naar ziekenhuis geweest omdat ik niet kon plassen en pijn had in mijn onderbuik. Nou de ontsluiting was nog steeds 1 cm. Dus nog niet echt opgeschoten. Pijn in mijn onderbuik is er nog wel, maar niet meer zo erg gelukkig. Ging gister echt door de grond, zou inleiden ook niemand aanraden als ik heel eerlijk ben. En dan moet ik dinsdag weer pff. Ze zeggen dat als je ingeleid bent dat je na een paar dagen zult bevallen, dus ben benieuwd. heb nog wel slijmverlies en voel het gewoon lopen dusja. We wachten maar weer af. Hier nog geen babytje helaas.
nou gister de gyn gebeld en ben gewoon ongesteld... achja daarom heb ik ook die ongesteldheid gevoelens...
an; dat is alweer een goed nieuws erbij! die heb je weer in the pocket meid! ikkuh; meid jouwn mannetje is net zo'n lange zitterdje als die van mij hahaha.. tis me iets van die mannen hé maar hopelijk ga je nog steeds spontaan bevallen.. je moet ff zoiets hebben van: jah dan doet we dat maar! en dan meld de kleine zich beslist wel hier de nacht voor het inleiden mijn knopje in mn hoofd omgezet van jah okee dan maar inleiden en sochtends toch de vliezen gebroken dus wie weet meid! nooky; meid al ongi, wowww.. das aardig op tijd na een bevalling zeg.. velvet; mijn baarmoeder zat na 7dgn na de bevalling al boven mijn schaambotje weer, en daar heb ik niets van gevoeld mbt buikkrampjes etc..
grrrr hier ontzettend kwaad op de honden alweer. drie dagen op rij als ik aan t werk ben de kattebak geplunderd, daarbij dingetjes van tafel gejat... is ech nijd dat ik zoveel weg ben.. dus nu de bench maar weer opgezet.. jammer dan.. heb geen zin om iedere keer in mijn pauze te stofzuigen en rommel op te ruimen....
@ikkuh, hopelijk zet het snel door! dit is ook niks zo he! Ik duim voor je! @Jesje, wij wonen in het Kesteren.. dus zal wel een andere mw zijn denk ik.. maar ze begon gelijk al over de flesvoeding, wat het beste is.. dat moesten we dan maar zo doen.. hmm ja ja
3x is scheepsrecht. Heb al 3 keer berichtje getypt en steeds weg haha. Het zijn indd de jongens die niet willen komen, die denken bekijk het maar. Ben al vanalles aan het proberen, veel wandelen, sieraden afgedaan, etc. Maar tis een kwestie van afwachten.
@ikkuh: ja ze zeggen dat het helpt dus wie weet haha ik ben nu weer thuis van een heerlijk weekje cp, het was echt heel leuk
Dames hoe is het met iedereen? Ikkuh is het al door gezet? Hier vandaag crematie gehad van mijn opa dus was wel ff heftig:'( De eerste keer dat ik de kleine meid achterlaat bij mijn schoonouders... En ze heeft bijna alleen maar gehuild... Maar ja ik was er weer en toen was ze weer stil...