hier nog geen nieuws. Vanmorgen op controle geweest, alles was goed. Kleine liet zich wel vangen haha, maar was te rustig dus een uur aan de ctg gelegen. Net thuis een natte broek en legging, dus ff afwachten, kan dunne afscheiding zijn, maar dus ook mijn vliezen. Ze zei dat ik veel moest lopen dus ben met vriendlief gelijk doorgereden naar de stad en heb paar uur daar rond geslenterd haha. Dus wie weet. Als er nieuws is horen jullie het.
Spannend hoor ikkuh! Ik ben zo benieuwd hoe maandag af gaat lopen. Of er verder onderzoeken ofzo gaan komen...
hai dames weet iemand wat dit is? sophie heeft witte blaasjes op der gehemelte en drinkt enorm slecht... ze geeft ook s'nachts over als ze aan me tepel gedronken heeft... het is geen spruw want daar hebben we medicijn tegen gehad al.... ik vind het zo zielig voor der dat ze niet makkelijk kan drinken en weet ook niet wat ik er nu mee aan moet...
Wat zielig Nooky! Misschien aften? Die doen pijn, dus dat zou verklaren waarom ze niet makkelijk drinkt. Morgen maar ff met Sophie naar de HA dan...sneu!
heel sneu idd en aften wist niet dat ze die nu al kon krijgen maar ga idd morgen naar de ha.... ik laat der wel zo veel mogelijk drinken als ze wil drinken en blijf het proberen maar vanacht ook dan sabbelt ze alleen maar aan de fles of aan me tepel ze zuigt ook niet echt
Nou als ze helemaal niet drinkt Nooky, misschien beter om even naar de huisartsenpost te gaan? Heeft ze nog zware plasluiers gehad? Om even in de gaten te houden of ze wel genoeg krijgt.
Via deze link kun je zien waar bij jou in de buurt een HAP zit, wel altijd eerst even telefonisch overleg, je mag niet zomaar langskomen: Huisartsenpost, HAP, Centrale Huisartsenpost, Dokterspost Misschien wist je dit al hoor...maar wilde alleen even meedenken zo zielig voor je kleintje
Zou idd even naar de huisartsenpost gaan. Zeker als ze niet genoeg binnen krijgt. Hoorde gister da. Mijn neefje van nog geen 2 maanden in t ziekenhuis ligt met hoge koorts :'s
@nooky, dat is niet fijn zeg. Miss toch even naar de huisartsenpost. Nou vanochtend voelde ik iets knappen met het naar het toiletgaan en daarna vanalles lopen. toch doorgelopen. En daarna toch maar naar ziekenhuis/verloskamers gebeld. Wat blijkt, mijn vliezen zijn al gebroken. Ben nu thuis omdat bloed en urine goed was. Dus morgenvroeg weer terug en nu thuis wachten tot de weeen komen. Hopelijk duurt het nu niet lang meer. Als er iets mocht gebeuren horen jullie het via jesje.
Nou ikkuh nu gaat het echt bijna gebeuren!! Ik wens je veel succes en het is ff hard werken maar je krijgt er iets moois voor terug! En nooky ik zou ook ff naar de hap gaan gewoon voor de zekerheid, ook omdat ze niet goed drinkt... Anders heb je ook nog kans dat ze uitdroogt... Veel succes! Hier een rot nacht gehad wel mijn eigen schuld dus ben nu bekaf...
Ze drinkt sinds vanmiddag weer goed en hoe:O... ze drinkt nu 140ml achter elkaar met minder doet ze het niet meer..en ze had nou wel flinke plas luiers ze heeft 3luiers gehad waar het uit kwam gezet aan de bovenkant...hahaha en ze houd van over het aankleed kussen plassen
@ikkuh: ohhh spannend meid! ik zit de hele dag op mn telefoon te kijken of er al nieuws is! je hebt in ieder geval op zn laatst morgen je kleintje in je armen. ik hoor het wel als het eindelijk zover is en dan laat ik het gelijk hier weten! heel veel succes! al zal je dit misschien niet meer lezen @danielle: gecondoleerd meid!
hier verder nog geen nieuws. Wel pijnlijke onderrug en steken/krampen in onderbuik die komen en gaan. Hopelijk zet het snel door. Ze mogen me 72 uur met gebroken vliezen laten lopen dus op zijn laatst komt hij woensdag met 40 weken precies.